کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت و مشخصات میتسوبیشی میراژ در ایران


کد خبر : ۷۵۷۹پنجشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۴:۵۶۴۹۶۰۸ بازدید

میراژ هاچ‏ بکی است که که تقریبا در ابعاد پژو 206 قرار می‏ گیرد و با این حساب رقبای زیادی را در بازار پیش روی خود خواهد داشت اما از این ...

میراژ هاچ‏ بکی است که که تقریبا در ابعاد پژو 206 قرار می‏ گیرد و با این حساب رقبای زیادی را در بازار پیش روی خود خواهد داشت اما از این بین یاریس هاچ ‏بک ، ریو هاچ‏ بک و هیوندای i20 به دلیل آنکه در بازه قیمتی 90 میلیون تومان به بالا قرار می‏ گیرند رقبای مستقیم میراژ محسوب نمی ‏شوند .

مدیر فروش آرین‏ موتور پویا دیروز در مراسم رونمایی از این خودرو با اعلام قیمت 68.7 میلیون‏ تومان برای سری اول از این خودرو در ایران جمعیت حاضر در مراسم را شگفت‏ زده کرد . قیمتی که حدود 4 میلیون‏ تومان از کیا پیکانتو و 5 میلیون‏ تومان از خودرو MG3 ارزان‏تر است . با این حساب این هاچ ‏بک تازه ‏وارد ژاپنی در ارزان‏ترین بازه قیمتی بازار قرار گرفته است و فروش آن به زودی آغاز می‏ شود.

میراژ از پیشرانه 1.2 لیتری بهره می‏ برد که حداکثر قدرت آن به 79 اسب بخار می‏ رسد . از مهم‏ترین نکات فنی این خودرو که میراز را در کنار قیمت مناسب در بازار منحصر به فرد می‏ کند بهره گیری از گیربکس اتوماتیک CVT و همچنین سیستم فرمان تمام الکتریکی  EPS است که در رقبای این خودرو مشاهده نمی ‏شود. مصرف ترکیبی این خودرو عدد باورنکردنی 4.6 لیتر در 100 کیلومتر را نشان می‏ دهد و همچنین در بخش امکانات ایمنی از ABS و EBD در کنار دو کیسه هوا بهره می ‏برد. رینگ‏های آلومینیومی این خودرو با ابعاد 15 اینچ جلوه خاصی به نمای جانبی خودرو بخشیده است و حداکثر سرعت میراژ نیز به 170 کیلومتر در ساعت می‏ رسد.

از جمله تجهیزات و امکانات رفاهی میراژ می ‏توان به چراغ‏ های هالوژن در جلو ، مه‏ شکن جلو ، سیستم تهویه مطبوع دستی ، سیستم ورود بدون کلید Keyless ، آنتن سقفی ، چراغ سوم ترمز ، برف پاک کن شیشه عقب ، فرمان چرمی با کنترل گر های سیستم صوتی ، صندلی تاشو عقب ، سیستم ایزوفیکس ISOFIX ، کامپیوتر سفری به همراه صفحه نمایشگر اطلاعات چندگانه و ورودی USB اشاره کرد .

قیمت اعلام شده برای این خودرو مربوط به فروش سری اول می ‏شود و احتمالا از سری دوم این قیمت افزایش اندکی خواهد داشت .


cpj1hvwl8elgeq3v6t1.jpg

6jjm2dq2qknwpy4h3xl.jpg

cn4xt3ke6ym6tlnsen95.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها