کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی از دو محصول جدید میتسوبیشی در ایران


کد خبر : ۷۵۵۷چهارشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴:۰۳۹۹۷۱ بازدید

شرکت آرین‌موتور پویا ، نماینده میتسوبیشی در ایران تا ساعاتی دیگر و در حضور جمعی از خبرنگاران و نمایندگان این شرکت از شاسی‌بلند و هاچ‌بک جدید اوتلندر و میراژ در ...
رونمایی از دو محصول جدید میتسوبیشی در ایرانرونمایی از دو محصول جدید میتسوبیشی در ایران

شرکت آرین‌موتور پویا ، نماینده میتسوبیشی در ایران تا ساعاتی دیگر و در حضور جمعی از خبرنگاران و نمایندگان این شرکت از شاسی‌بلند و هاچ‌بک جدید اوتلندر و میراژ در مرکز همایش های بین المللی رایزن تهران رونمایی خواهد کرد .

این مراسم از ساعت 16 امروز (30 مهر 93) آغاز خواهد شد و پس از رونمایی از این دو محصول جدید ، مهندس بی‌ریا مدیرعامل شرکت آرین موتور پویا طی کنفرانس خبری به سوالات خبرنگاران برای آشنایی بیش تر با جزئیات عرضه این دو محصول و همچنین برنامه های آینده آرین‌موتور در زمینه عرضه محصولات میتسوبیشی پاسخ خواهند داد.

میراژ هاچ‌بکی است که در زمره خودرو‌های جمع‌و‌جور شهری قرار می‌گیرد و با ورود به بازار رقبایی همچون کیا ریو هاچ‌بک ، یاریس هاچ‌بک و MG3 را پیش رویش خواهد داشت . این هاچ‌بک با کیفیت میتسوبیشی ضمن بهره گیری از پیشرانه‌ای اقتصادی با مصرف ترکیبی تنها 4.7 لیتر در 100 کیلومتر امیدوار است با اتکا به خصوصیات اقتصادی اش جایگاه مناسبی را در بازار از آن خود کند .

شاسی‌بلند اوتلندر نیز با تفکر رقابت با هیوندای سانتافه و قیمتی کاملا رقابتی روانه بازار خواهد شد . اوتلندر شاسی‌بلندی دو دیفرانسیل با برند میتسوبیشی و ملیت ژاپنی است که در بازار در جایگاه قیمتی مشابه سانتافه قرار می‌گیرد و قطعا ادامه راه را برای یکی از پرفروش ترین خودرو‌های وارداتی کشور سخت خواهد کرد .

شما می‌توانید ساعاتی بعد از برگزاری این مراسم ، گزارش تصویری و معرفی بیش‌تر این دو محصول جدید میتسوبیشی برای بازار ایران را دنبال کنید .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها