کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
بیمیتو

احتمال افزایش قیمت شدید تندر 90 در بازار

کدخبر:۷۵۵۳چهارشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۸:۳۲۱۰۴۱۱ بازدید

روزانه 80 دستگاه تندر90 در ايران توليد مي‌شود. اين ادعاي مديرعامل ايران خودرو است. تندر90 كه قدمتي حدود 7 سال در بازار ايران دارد، با وجود ظاهر نه‌چندان جذاب خود، ‌توانست ...

روزانه 80 دستگاه تندر90 در ايران توليد مي‌شود. اين ادعاي مديرعامل ايران خودرو است. تندر90 كه قدمتي حدود 7 سال در بازار ايران دارد، با وجود ظاهر نه‌چندان جذاب خود، ‌توانست در دو شركت بزرگ خودروسازي ايران توليد و سهمي از بازار را به خود اختصاص دهد. به‌گونه‌يي كه اغلب خريداران اين خودرو، از داشتنش رضايت كامل داشتند.

شايد بتوان دليل اصلي اين رضايت را در عدم وجود قطعات متفرقه و بي‌كيفيت در اين خودرو دانست. شركت رنو فرانسه از طريق شركت رنو پارس، ‌قطعات اين خودرو را تامين كرده و كارشناسان رنو فرانسه نيز بر مونتاژ اين خودرو نظارت مستقيم دارند و در نتيجه كيفيت مونتاژ‍ اين خودرو نسبت به ساير خودروهايي كه در اين محدوده قيمت هستند، ‌بهتر است.

البته اين خودرو نيز به‌دليل طراحي پيچيده‌اش در دراز مدت، همانند ساير خودروهاي فرانسوي ‌هزينه استهلاك بالايي را به خريداران تحميل مي‌كند. اما آنچه اين فرانسوي را در بازار ايران موفق جلوه داده است، رضايت مصرف‌كنندگان از كيفيت اين خودرو است.

اين روزها ادامه همكاري خودروسازان ايراني با رنوي فرانسه اما و اگرهايي را به‌دنبال دارد. آنچه از اظهارات اخير مديرعامل ايران‌خودرو بر مي‌آيد، شايد در آينده نه چندان دور، تندر 90 از بازار ايران خداحافظي كرده و جاي خود را به محصولات داخلي بدهد.

قيمت‌گذاري تندر90 نيز به گفته شوراي رقابت به‌دليل عدم تكميل اطلاعات ارسال شده به اين مرجع هنوز با چالش‌هايي مواجه است. حال خبرهاي رسيده حاكي از كاهش عرضه اين خودرو پرمشتري و كم تيراژ در بازار است و بنابراين احتمال افزايش قيمت اين خودرو در بازار بسيار زياد است.

پيش‌فروش خودرو تندر90 نيز با مشكلاتي مواجه شده است. به‌گونه‌يي كه متقاضيان پس از گذشت يك سال از ثبت نام، ‌با وجود وعده‌هاي مختلف در خصوص تحويل اين خودرو، با پاسخي مبني‌بر نبود اين خودرو مواجه شده‌اند.

شايد تصميم براي كاهش همكاري با رنو فرانسه در خصوص توليد تندر90 اقدامي خوب به‌نظر برسد، اما بايد به اين نكته نيز توجه داشت كه اين خودرو بازار خوبي را در ايران از آن خود كرده است و متقاضيان زيادي دارد. دو شركت خودروساز بايد پيش از هرگونه تصميم‌گيري، ابتدا خودروهاي ثبت نام شده را به ثبت نام‌كنندگان واگذار كنند. چراكه خريداران نبايد قرباني تصميم‌گيري‌هاي آني مديران خودرويي شوند.

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

کوکو: 1393/7/3008:38:11،
176
84
آقا هیچ دقت کردید قیافه ال 90 دقیقا شبیه جعبه پرتقاله؟؟؟
صرفه نظر از کامنت ها و دوستانی که حالا یا قلبا طرفدار نخریدن هستن یا دوستانی که پولش رو ندارن بخرن از امروز دلالا چه بال بالی واسه تندر بزنن.
اصلا گرون کنید.یه ذره دیگه گرون تر بشه یارو میره مزدا3 مدل 86 87 تیپ 3 سوار میشه نه اینکه بره جعبه پرتقال بخره.لامصب از بغل که نگاش میکنی قدش اندازه شاسی بلنده طولش اندازه تیباست.
امیرو: 1393/7/3008:56:13،
120
24
حالا یه سری کارشناس میان و بدون توجه به متن مقاله ، بر سر اینکه ال 90 بهتره یا پژو 206 ، جد و آباد همدیگرو جلوی چشم ملت میارن !!
نوید: 1393/7/3009:44:30،
84
38
قیمت واقعی اتو ماتش باید 10 میلیون باشه .مگان ماشین جالبی نیست چه برسه به ال نود .من با ماشین مشکل ندارم تعصب هم ندارم با قیمت مشکل دارم.
پاسخ: 1393/7/3009:51:44،
47
31
من با کوکو موافقم من یک مزدا 3 قراره بخرم.....در ضمن با این پول میتونی در منطقه آزاد ارس هیوندا ولستر بخری ....و این اواخر هم مجوز تردد راحت شده....
من به جای ایران خودرو باشم برای رقابتی کردن سریع وانت ال 90 رو تولید کنه که از شرکت رقیب مثل سایپا عقب نمونه /////...
حسین: 1393/7/3009:57:29،
33
24
حالا ما باید بشینیم اینجا ببینیم مسئولا کی قرار داد با شرکتها میبندن یا نه...؟
آیا فلان خودرو قیمتش بالاتر میره یا نه...؟
بعدش هی به دخلمون نگاه کنیم ببینیم پولمون میرسه واسه خرید فلان ماشین یا نه؟
اونوقت یهویی زپرتی فلان تومن میره روش و ما باز هم باید سگ دو بزنیم تا پولشو جمع کنیم اما باز این داستان مثل چرخه مزخرف مچرخه
انگار ما اینجا با خرید ماشین شدیم دوتا خط موازی...
احمدرضا: 1393/7/3009:58:21،
59
39
سلام دوست عزيز آخه كجاش مثل جعبه پرتقاله دقيقا مثل فرغون ميمونه فقط دوتا دسته عقب ماشين كم داره
111: 1393/7/3010:03:02،
59
45
تندر چیه که افزایش قیمت داشته باشه!
علي: 1393/7/3010:03:45،
63
36
آقا.. اصلا ميدونيد چرا ال90 اينقدر زشته؟ واسه اينكه فرانسه ميخواسته هزينه ها توليدش رو پايين بياره، رو طراحيش كار نكردن و بدنه اش با خطوط تيز و بدون انحنا ساختن. اينطوري هزينه توليد بدنه خيلي كم ميشه. هدفشون اين بوده تا مردم كم درامد بتونن بخرن. كلا تو فرانسه رنو ماشين كم درامد هاست. توي ابران هم قرار بود لوگان يا همين ال90 جايگزين پيكان بشه. اما اينجا ايرانه و ال902 زشت و مخصوص اقشار كم درامد ميشه 40 ميليون و بيشتر و ملت واسه اثبات برتريش تا مرز كتك كاري پيش ميرن!!
206: 1393/7/3010:13:37،
40
96
حالا اگه 206 رو بگی یک چیزی.60 میلیون هم ارزش خرید داره. اما ال لگن چی داره آخه
کوکو: 1393/7/3012:11:24،
34
32
یعنی این کامنتها نشون میده مردم ایران نسبت به چیزی که نمیتونن بهش دست پیدا کنن چقدر حس بدی دارن....... از قدیم گفتن گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف
صبوري: 1393/7/3012:45:36،
38
20
كوكو جان اينقدر به ماشين خوب گير نده اگه زيبايي برات مهمه اسباب بازيها خيلي خوشگلند بدرد بچه ها ميخورند داداش منطقي باش يك ماشين خوب در وقت مردم صرفه جويي ميكنه شما هي مسخره كن بفرما پرايد و ماتيز را مسخره كن لا اقل يك نظر مفيد بذار توسايت خواهشا
نیمار: 1393/7/3014:38:01،
31
23
ببخشید مگه جعبه پرتقال با جعبه بقیه میوه ها فرق داره که شما اینو شکل جعبه پرتقال دیدی؟ خدا وکیلی یه مشت الاف جمع شدن فقط وقتی یه مطلب میاد میخوان مزه بپرونن، جعبه پرتقالم اگه کیفیت داشته باشه و توش واقعا همون پرتقال باشه بهتر جعبه جواهری هست که توش یا اصلا جواهری نیست یا اگه هم هست تقلبی یا چینیه
کوکو: 1393/7/3017:03:21،
32
25
میگم آقای کوکو.

اینقدر از اسم من خوشت اومده؟؟؟
داداش از نظر من ال 90 همون جعبه پرتقاله.مردم ایران هم خوب سوارن.هر ماشینی رو به اندازه ارزشش میخرن.نه اینکه واسه جعبه پرتقال 40 میلیون تومن بدن
امیر: 1393/7/3008:44:19،
99
22
بابا جم کنید این بساط خیمه شب بازیتونو. هر روز یه حرف مفت میزنید.
کشورهای دیگه اینقدر صنعت خودشونو تو بوق و کرنا نمیکنن که شماها دارید این کار رو انجام میدید. جاهای دیگه ماشین تولید میکنن (نه مونتاژ) بعد اونقدر به مصرف کننده احترام میزارن و حقوقش رو رعایت میکنن که حد و حساب نداره بعد کلی خودشونو به این درو اون در میزنن که یه چیزی تولید کنن که مردمشون لذت ببرن و به خریدش تشویق بشن نه اینکه باعث تنفر مردم از اون صنعت و رکودش بشن. حال آدم رو بهم میزنید به قرآن ....
سعید: 1393/7/3008:44:47،
109
30
مثلا میخواد قیمتش چقد باشه؟ 50 میلیون؟ 60 میلیون؟ با 60 میلیون آخه کسی میخره اینو؟
محسن: 1393/7/3009:06:31،
59
35
موافقم. مگه الان ریو که قیمت صفرش 30 میلیونه کسی سوار میشه؟؟؟؟ ال لگن بشه 100 میلیون. وقتی دیگه تولید نمیشه چه فایده. باید بگذارنش تو موزه. کنار پیکان و کادیلاک و ژیان!
آرش: 1393/7/3009:50:43،
46
45
این ماشینو میزاریم تو موزه و 206 چینی درجه 3 سوار شیم؟هرگز
به محسن: 1393/7/3012:17:17،
28
12
ریو هنوز هم طرفدار داره حداقل از ماشینهای آشغال چینیزه مثه پارس و رانا و سمند خیلی بهتره، پارس lx که شتر گاو پلنگ مخلوطی از 405 و 206 هست و اون همه خرابی داشته و داره، هرکی خریده ناراضیه، رانا که دیگه آخر شترگاو پلنگ بودنه خخخخخخخخخخخ
حامد: 1393/7/3008:52:25،
34
22
خدا خوبتون کنه. هرکاری دلتون می خواد می کنین. متاسفانه چون الان بانک دارین وپولدار شدین ظاهرا دیگه دولت هام زورشون بهتون نمیرسه واز طرفی چون از طریق واردات با تعرفه فعلی سود خوبی عاید دولت میشه تعرفه رو هم هیچ وقت کاهش نخواهد داد تا لااقل از این طریق باهاتون مقابله کنه. متاسفانه نه تو ایران تو اغلب کشورهای جهان سوم همه به فکر جیب خودشونن برا همین پیشرفت نمی کنن. مال من تحویل شهریور بود . هفته پیش رفتم گفتن هنوز مال تیر رو ندادن
hamed: 1393/7/3008:57:48،
83
131
بنظرم ال نود بهنرين ماشين چند سال اخير ايران بوده و خواهد بود .نرم و راحت - مقاوم و كم مصرف و.....
تا 50 ميره بالا ++++++++
نميره --------------
نظر: 1393/7/3009:31:13،
45
42
خب بره بالا..
اون روز که ال 90 ده تومن بود کسی نگاش نمیکرد
حالا که گرون شده (به واسطه دلال) اومده جزء ماشینا..
رضا: 1393/7/3010:06:32،
51
39
مرد حسابي يا ماشين نرم و راحت نديدي يا اينكه نميدوني نرمي و راحتي يعني چي؟ عين تخته سنگ خشكه اين ماشين.
البته كم مصرف و مقاو بودن درست.
پاسخ: 1393/7/3017:27:50،
22
21
داداش انگار متوجه نیستین چقدر میخواین پول بدین.من به شخصه اگه بخوام 50 تومن پول بدم 10 تومن دیگه روش میزارم میرم یه مزدا3 تیپ 3 میگیرم اون موقع تفاوت سواری رو کاملا احساس میکنم.داداش اگه اینقدر عشق محصولات فرانسوی هستید باید به استحضار برسونم که زانتیا یکی از محصولات فرانسه هستش که تو شهرمون بعد از تصادف 3 تا دختر توش جزغاله شدن.مطمئن باش فرانسه جنس خوبش رو به من و تو نمیده.هرچند که اخیرا دوستا میگن ال 90 های موجود حتی 1 پیچ فرانسوی هم ندارن
ایرانی: 1393/7/3018:14:24،
21
18
مزدا تو نرمی هیچ حرفی واسه گفتن نداره خیلی خشکه ارتفاعش هم خیلی کمه به درد ایران نمی خوره
سمند: 1393/7/3009:05:12،
83
67
خدا رو شکر که تولیدش متوقف شد. الان دیدید کسی ریو یا دوو سوار بشه؟! ال نود هم همینطور میشه. به زودی زود چهر کریهش از سطح شهر پاک میشه ایشالا
سمند: 1393/7/3012:15:14،
26
18
تو ال90 واست مشکلی پیش آوردن که انقدر احساساتی شدی؟
مسعود: 1393/7/3009:06:33،
47
28
سعید جان بله که میخرند ملت عقب مانده ندیدی
احسان: 1393/7/3009:08:55،
45
32
بهتر که بره
محمدرضا: 1393/7/3009:11:40،
40
27
فقط وانت پراید ... :))
فرزاد: 1393/7/3009:12:18،
40
29
جای هیچ نگرانی نیست چون به جای تندر بعد از مذاکرات که اگه به نتیجه برسه رنو ساندرو در همان محدوده قیمت تولید میشه وبا ظاهر خیلی بهتر وبعدش ماشینی که تولید نداشته باشه ارزش خرید نداره ومثل پروتون جن2 و...قطعاتش کم میشه و در اخر تندر منهای کیفیت نسبی قیافه ای نداشت که حسرتشو بخوریم
amir: 1393/7/3009:14:50،
31
22
ببین گفته افزایش قیمت و چالش قیمت و این حرفا ولی نگفته چقد و چند درصد.دقیقا معلومه هدفشون از این خبر چیه.
hesam20: 1393/7/3009:14:51،
35
29
خدائیش چندتاازاین L90هابه شماقراره هدیه بدن که این همه تبلیغ گرون شدن آنهارامیدین!!!؟بس کنین توروخدا ..
امیرجونی: 1393/7/3009:47:29،
34
31
خنده ام میگیرد وقنی میبینم تعریف از قطعات خودروهای ایرانی میشه.اونایم ال لگن دارند فک میکنند قطعاتش چندسال به راحتی کار میکنند باید بگم یه شورلت یا بیوک این ماشین های امریکایی قدیمی رو ببینید اینا قطعه دارند نه ال لگن
امیر: 1393/7/3009:53:17،
62
27
دوستان، هوطنان. لطفا نخرید. اندکی صبر سحر نزدیک است!
ماشین های جدید در راهه با قیمت منصفانه.
علی : 1393/7/3009:54:36،
43
31
@ سمند:
ریو و دوو چه اسپرو چه سیلو هنوز طرفدار داره و خیلی ها یه چرخشو به همون سمند یا پرشیا یا 405 نمیدن ..
حسین: 1393/7/3009:57:05،
31
24
حالا ما باید بشینیم اینجا ببینیم مسئولا کی قرار داد با شرکتها میبندن یا نه...؟
آیا فلان خودرو قیمتش بالاتر میره یا نه...؟
بعدش هی به دخلمون نگاه کنیم ببینیم پولمون میرسه واسه خرید فلان ماشین یا نه؟
اونوقت یهویی زپرتی فلان تومن میره روش و ما باز هم باید سگ دو بزنیم تا پولشو جمع کنیم اما باز این داستان مثل چرخه مزخرف مچرخه
انگار ما اینجا با خرید ماشین شدیم دوتا خط موازی...
علي: 1393/7/3010:06:49،
53
45
L90 بهترين انتخاب توي رنج قيمت خودشه در ايران.هيچ راه ديگه اي نيست.
سوادکوه: 1393/7/3010:13:57،
47
36
واقعا ال 90قیافش خیلی زشته انگار طراحیش دادن به بچه ابتدایی های رومانی
منو یاد ماشین های دهه 60 روسی میندازه
حامد: 1393/7/3010:19:00،
29
45
من دوتاش را نوشتم وکاشکی بشد 50 میلیون تا باهاش خونه بخرم
حسام: 1393/7/3010:47:40،
47
44
من ال 90 دارم و یکی هم نوشتم امیدوارم اصلا گرون نشه. واقعا متاسفم برای این وضعیت. مردم هم باید بدونن که سوار شدن ال 90 در میان ماشین های داخلی لیاقت میخواد. از لحاظ فنی از تمام ماشین های تولید داخل بهتره بدون هیچ شکی. ولی خب زشته حرفی توش نیست
حاجی: 1393/7/3012:03:00،
21
9
واقعا که.بیشین تا بهت بدن بعد برو بفروش با پولش خونه بخر.این طرز فکر که داری تا 60 سالت شد لنگ نون شبتی داداش
hesam20: 1393/7/3016:46:10،
19
13
موسیوحسام اگه 4تادیگه هم داشته باشی مبارکت باشه !!اگه بحث لیاقته قیمت واقعی L90حداکثرباقیمت دلارامروز20ملیونه نه بیشتر!!!
---: 1393/7/3019:27:53،
19
14
به hesam20
الان بدنتون گرمه متوجه نیستین، یه روزی میرسه که چرخهاشم 20 میلیون نمیدن، حالا ببینین کی گفتم...... یه روز گفتم پراید 9 میلیونی میشه 20 میلیون گفتین نه! حالا ببین تندر قیمتش چند میشه
ناشناس: 1393/7/3010:51:12،
32
24
خب به درک!!فکر میکنید کی ضررمیکنه؟معلومه شرکت تولید کننده .جدا از اینکه بازارفروش خود را دربلندمدت برای این خودرو از دست خواهدبلکه در کوتاه مدت هم سود فروش خودرانیز از دست خواهد داد.مثلا اگرروزانه 10دستگاه فروش داشته باشدوبه ازاءهر دستگاه5میلیون سودکند روزانه50میلیون سود داردامابا افزایش قیمت قطعا فروش ان به دودسگاه خواهد رسیدواگرهر دستگاه را10میلیون افزایش دهد روزانه 30میلیون سودخواهد داشت واین یعنی روزانه20میلیون ضرر.
علی: 1393/7/3011:25:42،
44
42
انصاف داشته باشید وقتی ماشین چینی را 70 میلیون میدند ال90 اروپایی نباید حداقل 60 میلیون باشه ای قربون هر چی ال 90 رو برم واقعا عالی است سر بالایی ولنجک را با دو مثل فشنک میره، یه دونه برای پسرم میخواستم بخرم نمیدونم میشه یا نه با قیمت جدید.در ضمن اونهایی که ندارند دلشون نسوزه خدا بزرگه میتونند برند pkیا تیبا بخرند.
به علی: 1393/7/3013:15:13،
26
20
آفرین علی آقا واقعا درست گفتی، اینایی که کامنت میزارن و همش مسخره میکنن بخاطر اینه که خودشون نمیتونن بخرن و متاسفانه در کشور ما وقتی طرف دستش به چیزی نمیرسه سعی میکنه با این رفتارهای زشت خودش رو راضی کنه
پاسخ: 1393/7/3017:22:37،
16
21
داداش من فکر کردم با دنده 5 میره.با دنده 2 که پیکان جوانان هم بدترین سربالایی رو میره.
محمد رضا: 1393/7/3011:34:59،
25
41
ایران جیپ عزیز با توجه به اینکه بیش از ده سال من با سایت شما جهت اضافه شدن اطلاعات خودم کار میکنم و نام واقعی من محمد رضا است جدیدا یک نام دیگر به این اسم اضافه شده لطفا جهت جدا سازی اقدام نماید با تشکر
ساشا : 1393/7/3013:07:41،
22
17
از بهترين ماشين هاي تو رنج خودش است .
نه مثل 206 هندي و چيني شده نه مثل پارس و سمند آشغال و پرمصرف .
پاسخ: 1393/7/3017:21:12،
21
15
بهترین طراحی داشبورد، چراغ عقب،چراغ جلو دنیا واسه همین ماشینه.اه اه اه.حالا که بچه ها میگن خوبه پورشه ام رو میفروشم میرم ال 90 میخرم
رضا: 1393/7/3019:29:26،
19
17
آخه تو اگه تاحالا رنگ پورشه رو دیده بودی نمیومدی اینجا در مورد 206 و تندر جروبحث کنی
kooroosh: 1393/7/3013:25:35،
25
17
یه کم زشته اما عالیه....دوستانی که مشکل دارن با ال90 یا مگان... ماشین وطنی سوار شن... مثلا بنز وبی ام و های تولید داخل رو
الياس: 1393/7/3013:45:15،
36
27
من فقط ميدونم افرادي كه ال90 سوار ميشن تو زندگي افراد خسيس و اقتصادي هستند//ميگين نه ببين اطرافيان شما كي ال90 داره...اگه خسيس نبود هر چي خواستين بگين
رضا: 1393/7/3018:15:00،
23
23
خسیس نه با هوش فکری و اقتصادی
الياس به رضا: 1393/7/3020:26:33،
27
18
اقتصادي يعني خسيس//ميتوني تو گوگل سرچ كني//يادت باشه من الياسم
ایران: 1393/7/3014:48:14،
20
17
آقای علی شما که اطلاعات در مورد خودرو تندر نداری . برای چه خودتان را بیشتر از این مسخره میکنید؟
برادر من لطفا به جای حرف های چرت زدن یه کمی هم منطقی حرف بزن.
آقای علی و امثال آقا علی سعی کنید منطقی صحبت کنید چون یه وقت میبینیم افرادی از روی اعتماد بیجا
به امثال شما خودروهای ضعیف تر و بدتری میخرند. من برای شما و تفکراتی مثل شما متاسفم.
علي: 1393/7/3018:43:58،
18
16
آقاي سابقا محترم.. اولا من برادر شما نيستم، دوما چرت هم خودتان مي فرمائيد. كمي ادب داشته باشيد بد نيست. اگر هم سواد داري برو اون لينك ويكيپديا رو بخون. اصلا ميدوني قالب بدنه چقدر هزينه داره؟؟ اصلا ميدوني هزينه هاي توليد از كجا شروع ميشه؟ مطالبي كه گفتم كاملا علمي و مستند هست و قبل از اينكه ال 90 بخواد بياد تو بازا تو يه مجله معتبر ماشين خوندم. هر ماشيني هم معايب خودش رو داره. عيب اين ال 90 شما هم ظاهر بي ريختش هست. بعدش هم من در مورد فني اين ماشين صحبت منفي اي كردم؟!! هركسي براي انتخاب پارامترهايي داره و اگر كسي ظاهر براش مهمه پس نمياد سراغش و به حرف من هم توجهي نداره. پس الكي جو نديد و احترام خودتون رو نگه داريد. دم از منطق هم نزنيد كه ذره اي از آن بهره نبرديد. با تشكر
دلال حرفه ای: 1393/7/3014:56:50،
22
23
سلام به همه کسانیکه دلشون میخواد تندر بخرن ولی دل دل میکنن هشدار میدم تا اخرسال93 قیمت مدل دنده ای بالاتر از47 میلیون و مدل اتومات بالاتر از60 میلیون میرسه اینو از روی تجربه گفتم برای اثبات حرفام میتونید قیمت ماشینای چینی رو با قیمت الان رنوتندر مقایسه کنید میبینید که خیلی رنو پایین تره وباکیفیت تره من خودم 14تا تندر دنده ای و اتومات برای سرمایه خریدم تا حالا هم هیچوقت صرر نکردم
قادر : 1393/7/3016:09:30،
19
23
منم 5 تا تندر خریدم. تا الان 23 میلیون سود کردم.
کوکو: 1393/8/109:35:51،
13
14
داداش به نظر من تا آخر سال ال 90 حدود 400 تا 500 میلیون قیمت میخوره.مگان هم بالای 2 میلیارد خرید و فروش میشه.اصلا به یه جایی میرسه افرادی که مازراتی دارن میان میگن تورو خدا یه ال 90 بده من مازراتی و خونه ام رو 2 دستی بهت میدم.فقط من ال 90 سوار بشم.
پاسخ نیمار: 1393/7/3017:17:12،
20
17
دوست عزیز میخوای همه میوه هایی که جعبه هاشون اینجوریه رو اسم ببرم که یه وقت به پرتقال بر نخوره؟؟؟داداش من فقط 2 بار ماشین چینی گرفتم اونم جمعا به مدت 5 ماه به عنوان ماشین دوم.حرفت واقعا غیر منطقیه که چون موتورش مثلا خوبه پس ظاهرش باید زشت باشه.ببخشید مگه النترا چون خوشگله موتور بدی داره؟یا مزدا همینطور.یا سوناتا.واقعا من از دلیل شما درس های آموزنده ای گرفتم.به نظرم پس موتور پیکان باید واسه شرکت دوج یا شورلت باشه.چون از ال 90 هم زشت تره.بعدشم جعبه های میوه های دیگه ممکنه با پرتقال فرق بکنه.تشریف ببر یه جعبه موز بخر متوجه عرایضم میشید.
نیمار: 1393/8/107:50:05،
16
14
النترا !!! یه کم بررسی کن بعد نظر بده، النترا واقعا موتور بد و ضعیفی از نظر شتاب و نرمی داره و این عیب بزرگ رو با طراحی بدنه پوشوندن و به مردم هم قیمت مزدا میندازنش !! در مورد سوناتا هم باید بگم معمولا شما مدل های دو یا سه سال قبلش رو توی خیابون نمیبینی اینم واسه اینه که ماشین های کره ایی اینقدر آشغالن که بعد از دو سه سال دیگه یه جورایی افتاده و از رده خارج میشن و فقط تا نو و صفر کیلومترن بدرد میخورن و گول زننده هستن. در مورد ماشین های ژاپنی مثل مزدا و تویوتا که هیچ حرفی برای گفتن از نظر طراحی و کیفیت وجود نداره و تمام دنیا این برتری رو پذیرفتن ولی سنگ ماشین های چینی و کره ایی رو به سینه زدن حماقته
پاسخ به پاسخ به پاسخ نیمار: 1393/8/109:27:46،
18
9
داداش به نظر شما چه ماشینی خوبه؟؟؟؟

ال 90 خوبه؟؟؟هیوندا و تویوتا یکی از پر فروش ترین برندهای دنیا هستن.یعنی اونقدر آدم کارشناس تو دنیا نداریم که این بدی هایی که شما می فرمایید رو نبینه و این ماشین ها رو نخره؟اونم تو کشور هایی که خیلی از برندهای بزرگ توش تردد میکنن.مشکل ما ایرانی ها میدونی چیه؟اینه که هرچی که اون موقع داریم بهترینه.ماها هر روز یه رنگیم.شما هم مثل بقیه.امروز 206 داریم پس 206 خوبه.فردا ال 90 داریم پس ال 90 خوبه.فقط داریم خودمون رو گول میزنیم.
شهریار: 1393/7/3021:02:55،
21
22
ضایعترین لگنترین آشغالترین زشترین ماشین دنیا ال ممد ملغب به ال لگنه
اه اه اه واقعا زشتهههههههههههههههههه
آرام: 1393/8/100:54:31،
15
16
یادش بخیر،من این ماشينوبرای اولین بار که دو شرکت پیش فروش کردن،درمدل فولش سال 85ثبت نام کردم،سال86باقيمت 11/950دررنگ آبی رویال تحویل گرفتم،بااینکه ازقيافش چندان خوشم نميومدودرنظر داشتم بعدازخريد بفروشم،ولی شاید باورتون نشه،کیفیت بالای ماشين تقریبا در همه زمینه ها و قیمت مناسب اون موقع باعث شد من ماشینو نفروشم،وهنوزهم دارمش وتاحالابه جز تسمه تایم وديسک و صفحه بعلاوه روغن ماشین و بنزین هیچ خرج دیگه ای براش نکردم و قصد فروشش روهم ندارم،چون میدونم توی این رنج قیمتی بااین اوضاع بازار خودرو،ماشین اینجوری گیرم نمياد.
اميررضا ...: 1393/8/111:36:17،
10
14
چند روز پيش لكسوس nx رو در همين سايت معرفي كرديد، قيمت جالبي داشت كه ميشد ١١٥ ميليون، اون موقعه خودرو ساز ما ماشين چيني مونتاژ ميكنه به همين قيمت ميده دست هم وطناش... متاسفم
رضا: 1393/8/117:20:19،
14
13
اينجا طرف ماشين 8 ميليوني سواره در خصوص ماشينهاي 40 ميليوني نظر ميده !!!!!
یاسین : 1393/8/119:41:37،
11
13
دوستان عزیز من قصد خرید ماشین دارم که واقعا خوب باشه میشه لطف کنید و بدون حاشیه سازی بگید توی این رنج قیمتی چه ماشینی خوبه خرید ممنون میشم
داود: 1393/9/2515:21:59،
4
6
با سلام-خدمت دوستان عرض کنم تنها خودروی فرانسوی که در حال حاضر در فرانسه تولیدو سوار میشن همین ال 90 هست واین نوع طراحی به جهت استفاده از ماشین در مسیرهای ناهموار وخاکی بوده وموتور آن بصورت پک کامل از فرانسه وارد ایران میشود واز لحاظ فنی تا 5 سال کوچکترین مشکلی نخواهد داشت به یادداشته باشید که در ایران نباید فقط دنبال قیافه ماشین بود بلکه موتور وبدنه محکم ملاک اصلی است

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل