کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قابلیت‌های گلکسی نوت 4 که آیفون 6 پلاس ندارد!


کد خبر : ۷۵۴۸سه شنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۹:۰۶۱۳۴۲۹ بازدید

سامسونگ مدتی پیش از جدیدترین فبلت خود با عنوان گلکسی نوت 4 به طور رسمی رونمایی و عرضه آن را در آمریکا آغاز کرده است . سامسونگ گلکسی نوت 4 را می‌توان بهترین گوشی ...

I Spent A Week Switching Between The 2 Best Big-Screen Phones In The World ...


سامسونگ مدتی پیش از جدیدترین فبلت خود با عنوان گلکسی نوت 4 به طور رسمی رونمایی و عرضه آن را در آمریکا آغاز کرده است . سامسونگ گلکسی نوت 4 را می‌توان بهترین گوشی همراه هوشمند تولید شده توسط سامسونگ دانست که علاوه بر داشتن مشخصات سخت افزاری قدرتمند صفحه نمایش بزرگ و شفافی نیز دارد.در واقع می‌توان چنین تفسیر کرد که گلکسی نوت 4 بزرگ‌ترین رقیب آیفون 6 پلاس در بازار فبلت ها بوده و هر دو شرکت ها در تلاش هستند تا با آخرین محصول خود در این رده مشتریان بیشتری را به سوی خود جذب کنند.در همین راستا و به بهانه عرضه گلکسی نوت 4 در ادامه قصد داریم به قابلیت ها و ویژگی‌های موجود در نوت 4 بپردازیم که در آیفون 6 پلاس وجود ندارد!


گلکسی نوت 4 مجهز به یک سنسور سنجش ضربان قلب در پشت گوشی است که کاربر می‌توان با قرار دادن نوک انگشت خود بر روی این سنسور میزان ضربان قلب خود را اندازه گیری کند.

 

I Spent A Week Switching Between The 2 Best Big-Screen Phones In The World ...


قاب پشتی گلکسی نوت 4 قابلیت جدا شدن را دارد و کاربر می‌تواند به راحتی باتری دستگاه را جابجا کند. این مورد در زمان‌های اضطراری برای استفاده از باتری یدکی بسیار کاربردی است. در آیفون 6 پلاس (و بقیه آیفون ها) باتری قابلیت تعویض توسط کاربر را ندارد.
 

گلکسی نوت 4


گلکسی نوت 4 دارای درگاه کارت حافظه میکرو اس دی بوده که کاربران می‌توانند بسته به نیازهای خود از کارت‌ها حافظه برای بیشتر کردن فضای ذخیره سازی گوشی استفاده کنند. اما در مقابل آیفون 6 پلاس به صورت پیش فرض در مدل‌های 16، 64 و 128 گیگابایتی عرضه شده و درگاه کارت حافظه ندارد.
 

گلکسی نوت 4


گلکسی نوت 4 دارای درگاه سنسور پرتاب اشعه مادون قرمز بوده که می‌تواند به عنوان یک ریموت کنترل برای دستگاه‌های مختلف مانند تلویزیون یا پخش کننده‌های صوتی و تصویری مورد استفاده قرار گیرد. یک اپلیکیشن مخصوص نیز برای همین منظور در گلکسی نوت 4 در نظر گرفته شده است.
 

I Spent A Week Switching Between The 2 Best Big-Screen Phones In The World ...


گلکسی نوت 4 این قابلیت را دارد که بتواند 2 اپلیکیشن متفاوت را به صورت همزمان بر روی صفحه نمایش گوشی اجرا کند. این قابلیت در برخی موارد مانند نوت برداری از صفحات یک کتاب الکترونیکی می‌تواند کاربرد زیادی داشته باشد. البته همه اپلیکیشن ها قابلیت استفاده همزمان با هم را ندارند.
 

I Spent A Week Switching Between The 2 Best Big-Screen Phones In The World ...


در گلکسی نوت 4 برخی اپلیکیشن های خاص را می توان در پنجره‌های مجزا اجرا کرد. ابعاد این پنجره ها را می توان با دست تغییر داد. این حالت مشابه داشتن یکی کامپیوتر دسکتاپ کوچک است که قابلیت حرکت بین پنجره ها و تب‌های مختلف را دارد.
 

 گلکسی نوت 4


قلم برای گلکسی نوت 4 یکی از مواردی است که در بسیاری از مواد و برای بسیاری از کاربران بسیار پراستفاده است. تعداد زیادی از قابلیت‌های خاص گلکسی نوت 4 با استفاده از قلم مخصوص آن آشکار می‌شود.
 

گلکسی نوت 4


در داخل جعبه گلکسی نوت 4 یک شارژر کوچک دیواری نیز قرار دارد که کاربر می تواند به کمک آن گوشی را در مدت زمان بسیار کمتری شارژ کند. گلکسی نوت 4 قابلیت شارژ شدن با کابل یو اس بی معمول را نیز دارد اما سرعت شارژر مخصوص نوت 4 بسیار بیشتر خواهد بود.
 

گلکسی نوت 4


حالت Ultra power saving این امکان را برای گلکسی نوت 4 فراهم می‌کند که بتواند با کمترین میزان باتری مدت بسیار زیادی روشن بماند. در ای حالت صفحه نمایش گوشی به صورت سیاه و سفید در آمده و عملکرد گوشی محدود می‌شود ولی در عوض چندین ساعت طول عمر باتری بیشتر می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها