کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عیدی‌ در بهمن‌ماه واریز می‌شود


کد خبر : ۷۵۴۷سه شنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵:۵۱۶۲۴۵ بازدید

سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در گفتگویی اظهار داشت: به‌منظور رفاه حال بازنشستگان عیدی امسال ...

سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در گفتگویی اظهار داشت: به‌منظور رفاه حال بازنشستگان عیدی امسال در بهمن‌ماه واریز خواهد شد ضمن اینکه از 15 آبان ماه سال جاری سهم فرانشیز بیمه‌شدگان این سازمان در مناطق شهری به 6 درصد و روستایی به 3 درصد کاهش می‌یابد. این سهم سال قبل برای تمام بیمه‌شدگان شهری و روستایی برابر با 10 درصد بوده است.

وی ادامه داد: توسعه رفاه اجتماعی به‌عنوان یک اولویت در دولت تدبیر وامید مطرح است و اولویت‌بخشی ریاست جمهوری  به نظام سلامت به‌مثابه یکی از ارکان بیمه‌های اجتماعی نه در شعار بلکه در عمل موردتوجه قرار گرفته است.

نوربخش افزود: رئیس‌جمهور در کمتر از یک سال به وعده‌های خود در مورد نظام سلامت عمل کرد و 10 هزار میلیارد تومان به این بخش اختصاص داد. بدین ترتیب پرداخت از جیب مردم که در سال گذشته به 50 درصد می‌رسید در سال جاری به 10 درصد کاهش یافته است. بر این اساس از آبان ماه سال جاری فرانشیز در مراکز درمانی شهری 6 درصد و برای مراکز درمانی روستایی به 3 درصد می‌رسد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در خصوص میزان افزایش حقوق بازنشستگان تصریح کرد: علیرغم همه محدودیت‌ها و مشکلات، سازمان تأمین اجتماعی از ابتدای سال جاری 25 درصد مستمری‌بگیران را افزایش داد؛ و طبق ماده 96 که باید افزایش حقوق متناسب با تورم صورت گیرد این میزان برای سال آینده نیز 25 درصد خواهد بود البته هنوز تصمیم قطعی اتخاذ نشده است.

وی بیان کرد: همگام با طرح تحول نظام سلامت، بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی برای نخستین بار می‌توانند از منابع این طرح بهره‌مند و پرداخت در مراکز دانشگاهی و دولتی برای آن‌ها به صفر برسد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها