کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت جهانی طلا دوباره رکورد زد


کد خبر : ۷۵۳۷سه شنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸:۴۸۳۴۷۳ بازدید

پایگاه خبری بلومبرگ آمریکا روز سه شنبه از رکورد زنی دوباره قیمت طلا در بازارهای جهانی به دلیل چشم انداز ناامیدکننده رشد اقتصادی جهان خبر داد.

 بلومبرگ اعلام کرد، قیمت طلا روز سه شنبه به بالاترین سطح خود در شش هفته اخیر رسید، زیرا سرمایه گذاران به ارزیابی اقتصاد جهانی و چشم انداز سیاست های پولی پرداختند.

براساس سیستم عمومی قیمت گذاری بلومبرگ، قیمت تحویل فوری طلا در ساعت 14:24 امروز به وقت محلی در بازار سنگاپور سه دهم درصد بالا رفت و به یک هزار و 250 دلار و 35 سنت در هر اونس رسید که بالاترین قیمت از دهم سپتامبر (19 شهریور) است.

قیمت طلا در بازار سنگاپور در حالی برای دومین روز متوالی بالا رفت که شاخص بازار سهام آسیا کاهش یافت و افت شاخص لحظه ای دلار بلومبرگ نیز ادامه پیدا کرد.

هفته میلادی گذشته، قیمت طلا برای دومین هفته متوالی کاهش یافت. چنین کاهشی که از ماه ژوییه (تیر) تاکنون بی سابقه بود، در حالی اتفاق افتاد که شاخص دلار از بالاترین سطح چهار هفته ای خود سقوط کرد، زیرا سرمایه گذاران پیش بینی کردند کاهش رشد اقتصادی جهان ممکن است سیاستگذاران بانک مرکزی آمریکا را مجبور کند، افزایش نرخ بهره در این کشور را به تاخیر اندازند.

قیمت طلا برای تحویل در ماه دسامبر (آذر) نیز امروز در ساعت یادشده در بازار کامکس نیویورک با پنج دهم درصد افزایش، به یک هزار و 250 دلار و 70 سنت در هر اونس رسید که بالاترین قیمت از 11 سپتامبر (20 شهریور) بود.

این همچنین، دومین روز متوالی افزایش قیمت آتی طلا در بازار کامکس نیویورک است. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها