کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پست‌چی دیگر پشت در نمی‌ماند


کد خبر : ۷۴۹۸یکشنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸:۰۱۸۶۸۵ بازدید

با راه‌اندازی سرویس TLS، فرستنده در زمان ارسال مرسوله با هماهنگی گیرنده، زمان مناسب برای تحویل بسته را به پست اعلام می‌کند و مرسولات خارج از ساعات اداری در دو نوبت 14 تا 18 و 18 تا 22 تحویل داده می‌شوند.

حسین مهری مدیر عامل شرکت پست ، با اشاره به راه‌اندازی سرویس پستی TLS (توزیع مرسوله طبق زمان درخواستی مشتری) اظهار داشت: عمل توزیع مرسولات پستی در ساعات اداری روز توسط موزعین پستی انجام می‌شود و یکی از مشکلات عمده پست به ویژه در کلان‌ شهرها که اغلب افراد خانه شاغل هستند، موضوع برگشت و معطل مرسولات بود.

مدیر عامل شرکت پست افزود: از این رو در این باره شرکت پست با خلأ بزرگی مواجه بود که به عنوان راه حل، توزیع مرسوله طبق ساعت پیشنهادی مقصد در دستور کار قرار گرفت.

وی توضیح داد: با راه‌اندازی این سرویس، فرستنده در زمان ارسال مرسوله با هماهنگی با گیرنده، زمان درخواستی خود را برای تحویل مرسوله به پست اعلام می‌کند و مرسولات خارج از ساعات اداری در دو نوبت 14 تا 18 و 18 تا 22 به مقصد تحویل داده می‌شوند.

مهری درخصوص قیمت این سرویس، گفت: قیمت توزیع مرسوله در ساعت 14 تا 18 را شامل قیمت پست پیشتاز به علاوه مبلغ 1000 تومان و قیمت توزیع مرسوله در ساعت 18 تا 22 را شامل قیمت پست پیشتاز به علاوه 1500 تومان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این سرویس با استقبال بسیار خوبی از سوی مراجعه کنندگان روبه‌رو شده است، تصریح کرد: هم‌اکنون این سرویس با پست پیشتاز ارائه می‌شود که به زودی با پست‌ سفارشی و امانتی نیز ارائه می‌شود و تمام مرسولات از جمله گذرنامه، گواهی‌نامه و کارت سوخت نیز به این سرویس اضافه خواهد شد.

قیمت پست پیشتاز از حداقل 250 گرم تا حداکثر 2 کیلوگرم برای نزدیک‌ترین مقصد (شهری) تا دورترین مقصد (برون‌استانی غیرهمجوار) از 3 هزار تومان تا 10 هزار و 700 تومان متغیر است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها