کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ثبت رکورد جدید تردد ایرلاین‌های بین‌المللی از آسمان ایران


کد خبر : ۷۴۱۶چهارشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹:۴۸۳۱۷۱ بازدید

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: با انجام 1015 پرواز عبوری از فضای کشور ایران در روز 20 مهرماه رکوردی بی‌سابقه در تاریخ هوانوردی ایران ثبت شد.

 ابراهیم شوشتری با اعلام این خبر اظهار داشت: پروازهای عبوری ایران در 20 مهر ماه در حالی به رقم بی‌سابقه 1015 پرواز در روز رسیده است که این رقم در سال گذشته و در همین تاریخ 559 پرواز بود.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌‌‌های کشور با اشاره به افزایش پروازهای عبوری، اظهار داشت: پس از تمایل شرکت‌‌های هوایی برای عبور از فضای امن ایران به‌دنبال حوادث عراق و اوکراین، اقدام به احداث پنج راه‌ هوایی جدید نمودیم و در حال حاضر با اصلاح مسیرهای ورودی و خروجی به امارات و بحرین تعداد راه‌های هوایی به 96 رسید.

وی‌ مجموع پروازهای انجام شده طی 6 ماهه اول سال جاری را 240 هزار و 699 پرواز اعلام کرد و افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18.1 درصد افزایش داشته است.

شوشتری با بیان اینکه پروازهای عبوری در 6 ماه گذشته 32.1 درصد رشد داشته است، افزود: در مدت مذکور 109 هزار و 206 پرواز عبوری ثبت شده است در حالی که این رقم در 6 ماه سال 92، حدود 82 هزار بوده است.

معاون عملیات هوانوردی میزان افزایش پروازهای داخلی و بین‌المللی را به ترتیب 3.5 و 21.7 درصد اعلام کرد و گفت: بر این اساس در 6 ماهه سال جاری 85 هزار و 861 پرواز داخلی و 40 هزار و 672 پرواز بین‌المللی ثبت شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها