کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
آژانش مسافرتی الی گشت
زیرپوش ضد عرق
کانال تلگرام ایران جیب

تردد خودروهای پلاک اروند در استان خوزستان ممنوع شد

کدخبر:۷۳۸۹سه شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷:۰۸۱۰۸۱۷ بازدید

رئیس پلیس راه استان خوزستان گفت: تردد خودروهای پلاک اروند در استان خوزستان از امروز ممنوع است.

سرهنگ قاسم قدرتی رئیس پلیس راه استان خوزستان، در پاسخ به این سؤال که آیا تردد خودروهای پلاک اروند در استان خوزستان آزاد است گفت : خیر، تردد این خودروها در استان خوزستان آزاد نیست و از امروز این خودروها توقیف می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان خوزستان در واکنش به موضوع که چرا قبلاً اعلام کرده بودید تردد این خودروها آزاد است گفت : این که من قبلاً این حرف را زده باشم کذب است و این را رسانه‌ها از به کذب از زبان من نوشته بودند.

به گزارش تسنیم، این در حالی که ابتدای مهرماه سال جاری سرهنگ قاسم قدرتی در گفتگوی با رسانه‌ها و در واکنش به شایعات اخیر مبنی بر اینکه پلیس از تردد خودروهای پلاک اروند در سطح استان جلوگیری و اقدام به جریمه می‌کند گفت: ممانعت از تردد خودروهای اروندی در دیگر شهرهای استان تنها یک شایعه است و به هیچ وجه صحت ندارد.

پیش‌تر نیز مهران بابایی جانشین رئیس پلیس راهور خوزستان در جلسه بررسی مشکلات ترخیص خودرو‌های منطقه آزاد اروند در خرمشهر، گفته بود: با توجه به افزایش محدوده تردد خودروهای پلاک اروند در سطح استان، برای افزایش ظرفیت‌ها و بهبود شرایط ترخیص این خودرو‌ها نیازمند اتخاذ تدابیری در این راستا هستیم. از ابتدای سال 93،  4 هزار و 200 خودرو منطقه آزاد پلاک‌گذاری شده است .

حال با این وجود سرنوشت هزاران خودروی پلاک اروندی که در کل استان خوزستان تردد می‌کنند معلوم نیست چه می‌شود.

همراه مکانیک



دیدگاه ها

ناصر: 1393/7/2210:10:02،
197
33
چون ایران فرغون یکی از بازارهایش رو از دست داده بود.یکی اروند ارس انزلی فردا چابهار بندر ترکمن ایلام.... پس چی موند برای انداختن به مردم!
ایرانی : 1393/7/2212:37:16،
72
189
این چه مسخره بازییه یا باید در تمام ایران ازاد باشه یا در هیچ کجا .
تهرانی فرغون زده : 1393/7/2212:56:04،
69
94
اگه به دادن شهیده درتهران کوچه وخیابانی نیست که نام شهید عزیزی برروی ان نقش نبسته باشد ایران باید تبدیل به منطقه ازاد بشه این بساط جمع کنید .
lwxtd: 1393/7/2213:01:28،
142
41
ایرانجیب چرا خبر کذب و اشتباه به گوش مردم میرسونید .
در
تمام
*** خوزستان ***
تردد پلاک
اروند آزاد
می باشد .
تا کور شود هر آنکه نتوان بیند ...
بابك: 1393/7/2213:26:35،
50
135
هههههههههههههه خوب حالا شد يه چيزي از اولشم بايد ممنوع ميشد يا كل ايران به غير از كيش يا هيچ جا يه بارم گفتم اگه به اب وهواي بد باشه تهران الوده ترين شهر دنياست يعني چي تو خوزستان ازاد باشه
حسین: 1393/7/2214:12:03،
50
30
ایران جیب با توجه به اینکه پلیس خوزستان این خبر را کذب اعلام کرده لطفا منبع معلوم الحال خبر را اعلام فرمایید
بابك: 1393/7/2214:13:10،
35
89
حالا ياد ميگيرين ديگه طوفان تهرانو مسخره نكنيد يادتونه كه ....
saeed: 1393/7/2214:24:47،
100
66
همه میدونن بخش عمده ای از ذخایر و منایع ارزی ایران از خوزستان تامین میشه که در نهایت در تهران و اصفهان و سایر کلان شهرها مصرف میشه و اون چیزی که واسه خوزستان مونده فقرو بدبختی ، گرمای 60 درجه و الودگی چاههای نفتشه بعد از هشت سال آوارگی توپ و تانکو موشکهای 12 متری که نصیبشون شد البته گفتن اینا فقط به زبون سادست ....حالا کمترین خدمتی که میشه به این استان کرد همینه که تازه مافیای خودروسازی واسه منافع جیبشون دارن موش میدوونن که اگه این امر محقق شه مسلما خودروسازا هم مجبورن به خودشون بیان که نهایتا نفعش به همه میرسه ولی انگار بعضیا چشم دیدنشو ندارن واقعا متاسفم...
بابک: 1393/7/2214:38:39،
72
28
زور هیچ مقام مملکتی به فرغون سازا نمیرسه
بازارشون کساد شده بود اینطور اعمال نفوذ کردن
اگر این طرح اجرا شد خوزستانیها باید ماشین دست دوم بخرن نه صفر تا حال این فرغون سازا جا بیاد
امیر: 1393/7/2214:42:08،
57
30
تا کی باید ملت ایران با سرانه درآمد زیر خط فقر جهانی هزینه های سنگین تولید زیان ده خودرو در داخل (که میره تو جیب سرمایه دارها و دولت) و یا هزینه های چند برابر قیمت خرید رو برای خودرو وارداتی بپردازند؟؟؟؟
بلاخره کی دولت دستش رو از جیب ملت در میاره؟؟؟
تا کی از ضعیف میگیرن میدن به میلیاردرها؟؟؟
علی: 1393/7/2214:43:57،
58
30
راهنمایی رانندگی هم که به جریمه نه نمیگه. به هر عنوان واسه پول گرفتن پیش قدمه ماشالله...
از گیر دادن به کمربند تا سگ و حجاب و حالا هم ...
خدا قوت
ساکن تهران: 1393/7/2217:08:35،
69
32
واسه عده قلیلی که با تنگ نظری صحبت میکنند واقعا متاسفم. مردم مظلوم خوزستان هموطن عزیز و دوست داشتنی ما هستند.این کمترین تسهیلات واسه این عزيزانه.
خورستانی: 1393/7/2219:16:56،
42
59
اگر به توضیحات استاندار خوزستان توجه کرده باشین دلیل اصلی ازادی خودروهای پلاک اروند جلوگیری از مهاجرات نخبه گان و تحصیل کردگان از خوزستان به شهرهایی از جمله تهران و اصفهان و... می باشد
چون واقعا کولر و مصرف سوخت خودروهای داخلی در 8 ماه گرم خوزستان واقعا جوابگو نمی باشد
سجاد خوزستان: 1393/7/2309:47:26،
66
30
من خوزستانی هستم ماشین پلاک اروند دارم هیچکس تا حالا برا پلاک ماشین جلو من نگرفته تردد ماشین آزاده اصلا نمیتونن جلو این همه ماشین بگیرن خیلی از مردم خوزستان پلاک اروند خریدن
وحيد ر: 1393/7/2315:54:43،
31
32
جناب تهروني فروغون‌زده، البته من با اين گفته شما موافقم كه در زمان جنگ كل ايران كم‌ و بيش در مشقت بودند و مردم سراسر كشور با جان و مال در دفاع از كشور دوشادوش هم‌وطنان مرز نشين شركت كردند. ضمناً سايه هواپيماهاي عراقي نيز دائماً‌ بالاي سر خيلي از شهر‌هاي داخلي بود.
با اين وجود با اين اخلاق شما كه از فحواي كلامتان برمي‌آيد كه: ديگي كه براي من نجوشد بگذار ... ، موافق نيستم. برادر من درسته كه من و شما نمي‌تونيم با قيمت مناسب اين خودرو‌هاي رو سوار شيم، خب چه ايرادي داره كه لااقل بعضي از هموطنانمان در خوزستان، گيلان و آذربايجان (كه در بروز حالت فعلي نقشي نداشته و سالها همچون من و شما از اين فرغون‌سازها زجر گشيده‌اند) چند صباحي لذت ببرند. به نظر من بهتر از در اينگونه مواقع به آنها بگوييم خوش‌بحالتان و از خدا بخواهيم كه به ما نيز عنايت فرمايد.
mohammadpershia: 1393/10/613:44:05،
15
14
سلام برادر تهرانی که ÷ست گذاشتی.شما همین الانش که داری زندگی میکنی و نفس میکشی از پول نفت خوزستانه.پول نفت مارو دارن واستون مترو و روگذر میزنن که تو راحت زندگی کنی.چیه حالا تا پلاک اروند رو ازاد کردن زورت میاد.لیاقت شما تهرانیا هیچی نیست.حیف پول نفت که ریختن واستون
ابراهيم بوستاني: 1393/7/2210:11:55،
155
31
امان از انحصار خودروسازي در ايران............
111: 1393/7/2210:13:16،
118
60
آخه چرا ممنوع؟؟؟؟؟؟
se: 1393/7/2210:15:52،
89
32
عجب پليس هايي داريم فقط بلدند جريمه كنند
يك بار هم كه شده تذكر بدن چي ميشه؟؟؟؟
پویا: 1393/7/2210:17:32،
58
170
خوزستانی های عزیز تر از جان!!!!!!!



بیاین صفا... فکر کردین کارونه که رفتین مسخره بازی درآوردین بعد هم فکر کردین کسی از شما ترسید!!! آب نداشت بخوان جایی انتقال بدن!

حالا برو زنجیره انسانی ببند دور استان خوزستان ببینم قدرتشو دارین تردد خودروهای رو آزاد کنید...



متاسفانه توی کشور ما به تنها چیزی که فکر نمیشه شهروند و انسانه!
مهدی ج: 1393/7/2211:24:10،
118
95
جناب اقا

اولا این دو موضوع هیچ ربطی به هم نداره

دوما هرجا حقی از ما خوزستانی ها ضایع بشه داد بی عدالتی سر خواهیم داد ...

شما همه چیزتان رو از ما خوزستانیا دارید و ما همه چیزمان رو از نام "ایران"
اصفهونی: 1393/7/2213:19:52،
49
33
ایرانجیب لطفا نظرات منافقانی مثل پویا را چاپ نکن.
سیب: 1393/7/2213:39:55،
55
22
با این نظرت فقط میخوای خوزستانی ها رو تحریک کنی؟؟؟ امیدوارم در کل ایران خودرو آزاد بشه و خوزستانی هم مثل کل ایران حالشو ببرن. بیخود باعث تحریک هیچیک از اقوام ایران عزیز نشید.
محمد: 1393/7/2219:15:33،
40
26
آقا انقد خوزستان و غیر خوزستان نکنید،آخه چرا به همین راحتی ملعبه دست مافیای خودروسازی میشین،ماشین خوب سوار شدن حق همه مردم ایرانه،از من خوزستانی بگیر تا اون هموطن عزیز تهرانی که توی اون هوای بشدت آلوده مجبوره صبح تا شب دنبال رزق و روزی باشه،پس لطفا انقد بهم نپرین،ضمنا اون هم استانیای عزیزی که هی میگن همه چیز ایران از خوزستانه یا اینکه میگن جنگ همش تو خوزستان بوده،دوستان عزیز یکم انصاف داشته باشین،اگه جانفشانی همه هموطنامون تو تمام کشور در کنار خوزستانیا برای دفاع از ناموس من و شما نبود الان شاید نبودیم که انقد راحت به همدیگه بپریم،خواهشا احترام همدیگرو نگه دارین،من به عنوان یه خوزستانی آرزو میکنم تا همه هموطنای گلم روزی بتونن از خودرو خوب استفاده کنم ،خدا رو چه دیدی شاید این آرزو قراره از خوزستان شروع بشه به واقعیت برسه
مهسا: 1393/7/2310:06:09،
28
29
ایران یک دوست مثل توداشته باشه احتیاج به دشمن نداره.اینجا دست وپات تنگه پاشو برو افغانستان.اونجا جای افراد بی چشم ورویی مثل توی
نوید: 1393/7/2210:17:39،
120
31
آمار فروش ایران خودرو وسایپا در خوزستان پایین آمده دست بکار شد رییس پلیس.بگذارید لااقل خوزستانی ها از رانندگی لذت ببرند.
عارف: 1393/7/2302:27:29،
30
32
آقا پویا
در ابتدا در جواب سوال اولت باید بگم آره من اصفهان اومدم خیلی هم اومدم البته نه برای تفرج،بلکه به فراخور رشته تحصیلیم ،جهت پاره ای تحقیقات روی دلیل مهاجرت همون افرادی که از خوزستان کوچ کرده و به اصفهان پناه آوردن ،اومدم .حالا جهت اطلاع حضرتعالی بنده دکترای جامعه شناسی دارم و اکثر شهرهای کشور عزیزمان رو سفر کردم .البته باید ببخشید ،شما رو در حدی نمیبینم که بخوام دلیل مهاجرت اون هم استانیهای عزیز رو برات توضیح بدم که قطعا اگه توضیح هم بدم فکر نکنم چیزی بفهمی،ولی مطمین باش اندیشه زنده کردن رگ حیات شهرتون با خشک کردن شاهرگ حیاط خوزستانیها محقق نخواهد شد و یه نصیحت بهت میکنم که بری افکارت رو اصلاح کنی .در خصوص جنگ تحمیلی هم باید بگم در حماسه آفرینی های همه ایرانیهای عزیز در دفاع از خاک کشورشون شکی نیست ولی نیاز میبینم که در این خصوص بیشتر تحقیق کنی خودت به حقایق جنگ پی خواهی برد

عارف: 1393/7/2302:39:39،
29
30
پویا جون
چه بخوای چه نخوای ما خودروهای ساخت ایران خودرو و سایپا رو کنار گذاشتیم و خودرو های لوکس سوار شدیم من الان در دبی هستم و خودروی بی ام ایکس 6 رو خریداری کردم البته مفت مفت و امروز فرستادمش با دوبه رفت خرمشهر و روز جمعه هم خودم برمیگردم اهواز.تا کور شه چشم اون که توان دیدن نداره .
ع: 1393/7/2210:17:47،
101
31
ببینید لابی قدرتمند ب اصطلاح خودروسازای وطنی چ مافیایی درست کرده
عارف: 1393/7/2211:23:44،
61
56
سلام

قابل توجه همه هموطنان عزیز علی الخصوص اصفهونیای محترم

این یه شایعه بیشتر نیست،ما تا استانداری چون شیر داریم و تا چنین نمایندگان دلسوزی در مجلس داریم نه آب کارون رو واگذار میکنیم نه از شایعه های عدم تردد خودروهای اروندی در استان باکی داریم،ما مردم غیور خوزستان هشت سال جنگ تحمیلی را به جان خریدیم و با مشقتها و آوارگیهای اون کنار اومدیم،بله قدرتشو داشتیم و تا پای جان از وطن و عزتمان دفاع کردیم حالا شما با این طرز فکر ما را به عدم قدرت در خصوص تردد خودروهای اروندی در استانمان متهم میکنید،ما پیرو نظام مقدس و ولایت فقیه هستیم که اگر صلاح بدانند ،بلانسبت ... هم سوار میشویم ولیکن همه مسءولین بر محرومیت استان خوزستان واقفند و تمام سعی و تلاش خود را در جهت رفاه حال این مردم محروم میکنند و خواهند کرد
هوبور: 1393/7/2211:41:59،
58
42
عارف جان
آمار بالای مهاجرین خوزستانی در جای جای میهن اسلامی موید همین ایستادگی است که شما می فرمایید .
amir: 1393/7/2211:48:10،
70
35
عارف خان مطمئن باش این پاچه خاریها هم جواب نمیده برادر و ضمنا جهت اطلاع جنابعالی عرض میکنم کل مردم ایران از ترک و لر و بلوچ و عرب و عجم وشیعه و سنی و ارمنی و...... همه از ایرانمون دفاع کردیم . اگه فقط به خوزستان بود که الان اهوازم یکی از شهرای عراق بود جان برادر!!!
فرزاد: 1393/7/2212:07:48،
58
53
عارف جان این جماعت نمیفهمن جنگ چیه.زن و بچه خودشون که جلو توپ و تانک نبوده.واسه همین لاف گزاف میزنن.در همدلی همه مردم ایران برای دفاع شکی نیست.ولی اینی که جنگزده های خوزستان رو نشونه ترس خوزستانیها میدونه هنوز به زمین سفت ... یده !نمیدونه وقتی صدای آژیر میاد ونمیدونی قراره روی سر کی بمب بیفته یعنی چی.نمیدونه وقتی بچه های کوچولو از ترس صدای انفجار جیغ میزنن والدین چه حالی میشن.هر وقت شما جماعت تونستین خونوادتونو بیارین زمین جنگزده بعد رجز خونی کنید.ضمنا اون خانواده های مهاجر مرداشون تو خوزستان موندن پسر شجاع!یادمه تو شهر یکی از همین لاف زنا یکبار بمباران شد تمام شهر خالی از سکنه شد.یه جوری تعریف میکنن از شهامتشون انگار تو جنگ بودن یه مشت بچه جوجه ...یجی!
پویا: 1393/7/2212:21:06،
45
69
عارف جون
تا حالا اصفهون اومدی؟
مسیرت خورد بیا غیور مردان و زنان شهرت رو توی شهرک های اقماری اصفهان ببین چه جان فشانی کردن! بعضی هاشون از شلیک اولین گلوله شروع کردن به دفاع از کشور در شهرک های بهارستان، شاهین شهر، فولاد شهر، ملک شهر و ... اصفهان !!!
واقعا من این جان فشانی ها رو میبینم به وجد میام!
و چون خبرها دیر میرسه توی کشور ما بندگان خدا فکر می کنن هنوز جنگه... نمیان برگردن شهر خودشون... موندن اینجا هنوز از کشور دفاع کنن!
البته خب دوستان اصفهانی هم بخاطر مرام خاصشون کمتر رفتن جبهه! فکر نکنم شهید اصفهانی داشته باشیم. ماشاالله همه از خوزستان و اهواز بودن! فقط اشتباهاتی توی محل صدور شناسنامه هاشون بود هر کس رو رندم زنده بودند از یک گوشه از کشور...
فریاد: 1393/7/2213:11:48،
53
30
تا امسال شما ها هست که به جون هم بیفتید، معلومه بهتون زور می گن ، بدتر از ایران خودرو حق شما ملته و بدتر از کارهایی که تا حالا ایران خودرو کرده
بابك: 1393/7/2215:19:39،
72
64
اين كامنتها نشون ميده اگه خداي نكرده يه بار ديگه جنگ شه اولا ديگه كسي واسه دفاع نيست اگه هم كسي دفاع كنه فك كنم هر كي از شهر خودش دفاع كنه ههههه واقعا متاسفم ما چي بوديم و چي شديم و حالا داريم سر چي بحث ميكنيمو افتاديم به جون هم همه حرف مفت ميزنين اوني كه دفاع كرده عزيزم الان شهيد شده لطفا انقد نگين خوزستان اصفهان تهران جنگ مال كل ايران بوده نه خوزستان شهيد هم مال كل ايران بوده نه خوزستان
امین: 1393/7/2215:46:50،
45
30
جناب پویا،گویا شما خیلی تو باغ نیستی یا خودتو می زنی به اون راه...
اگر مردم خوزستان،بوشهر،چهارمحال یا کهگیلویه در استان اصفهان هستن،بخاطر جنگ نیست،توسعه ی نامتوازن شنیدی ؟ وقتی بودجه یاستانهای دیگرو به ناحق می گیریدو خرج اصفهان می کنید و این استان روزبروز پیشرفت می کنه،مردم جاهای دیگه بخاطر رفاه و زندگی بهتر میان اصفهان... افتاد؟ اگر بی عدالتی نبود و به همه جای کشور یکسان می رسیدن،الان کسی تو استان شما با اون اخلاقای عجیب و غریبتون نمی اومد
امین: 1393/7/2215:53:35،
49
32
از طرفی من موندم،مردم جاهای دیگه ی کشور،هیچی نمی گن،با خوزستانیا همدردی می کنن،اما اینهمه از اصفهان میان نظر می دنو اعتراض می کنن و بعدم تهران... همون دوتا استانی که بیشتر از همه بشون رسیدگی شده... خداییش خجالت بکشید،اینقدربخیل نباشید،اگه منه خوزستانی یا مردم تبریزو انزلی یه امتیاز ساده می گیریم،اینقدر حرص نخورید،ما از خدامونه همه جایایران این ماشینا باشه و کشور آباد بشه،فقط بدونید اصفهان هیچ برتری به استانهای دیگه نداره
اگه بحث تاریخ و گردشگری باشه که شیراز از شما جلوتره،اگه بحث مکان زیارتی،باشه،مشهد.تهرانم که پایتخته و بیشتر ثروت و درامد ایران هم از خوزستان و بوشهر و جنوبه،پس ساکت لطفا...
saeed: 1393/7/2221:38:00،
35
28
مرسی آقا امین حرف حساب و منطق جواب نداره ولی خلق و خوی بعضی از همونایی که اخلاف عجیب و غریب دارن ظاهراً با هیچ منطق و حرف حسابی سازگاری نداره.
مجتبی: 1393/7/2301:54:59،
31
29
به امین:
برادر من شما ببین کدوم خوزستانی بعد جنگ به اصفهان مهاجرت کرده همه زمان جنگ بوده که از پیشرفت و آبادانی خبری نبوده ! پس مثل کبک سرت رو زیر برف نکن و لاف گزاف نزن برادر جان
ناشناس: 1393/7/2210:20:04،
71
28
اره دیگه .سود فرغون سازهای داخلی کم شده به اشناهاشون سفارش کردن دست بکار بشن
پدرام: 1393/7/2210:32:31،
58
28
کلا این قوانین ماشین های منطقه آزاد مرتب تغییر میکنه! خریدش یه ریسک خیلی بالاست! دو هفته دیگه جناب وزیر محترم! از خواب بیدار میشه میگه اهواز هم ممنوعه! دوباره بعد یه چند وقت میگن آزاده! هر روز یه قانون میزارن!
اون هموطنان عزیزی که خیلی زورشون اومده بود یکم شاد بشن:|
پویا: 1393/7/2212:23:37،
41
66
ما زورمون نیومده بود...
حداقل دو تا مهمون داشتیم از خارج ایران میگفتیم شهر ما درسته ماشین درست و حسابی نداره ولی خب حداقل شهرهای دیگه اینطور نیست...

الان اونجاها هم همینطوره...

بعد هم حداقل میهمانان شهر ما که عموما از خوزستان هستند با ماشین کلاس بالا میومدن ما هم یک عکسی میگرفتیم، حداقل خودمون ماشین خوب نداشتیم میهمانمون داشت....
پدرام: 1393/7/2218:22:02،
33
27
مشخصه از نظراتی که حداقل تو همین خبر تو و امثال تو میدین!
در ضمن نه من سودی میبرم نه ضرری از اینکار و به من ربطی نداره. بر فرض که همه جای ایران منطقه آزاد باشه قیمت لوازم یدکیش رو کی میده. هر جای ایران هم آزاد باشه باز اونایی که توانایی مالیشون در حد سمند و پژو با منطقه آزاد شدن نمیرن هیوندای اکسنت بخرن چون که باید کلی خرج بیمه و لوازم یدکی بدن! ولی کامنتای یه سری عقده ای خیلی خنده داره!
پراید: 1393/7/2210:32:37،
48
56
آفرین جلوشون رو بگیرین
اصلا اجازه ورود ندین
نامردای آمریکایی با چنان سرعت و هیبتی از کنارمان رد میشن لرزه بر انداممان میفته
این چه وضعیه خودرو فقط وطنی ( پراید )
ناصر: 1393/7/2210:32:56،
121
30
یعنی چی ؟ یکی تکلیف ما رو مشخص کنه یه بار میگن ممنوعه یه بار میگن ازاده مردم این همه ماشین خریدن تکلیف اونا چی میشه؟
صغری: 1393/7/2210:34:51،
82
117
پول دارها را باید چزوند
کار خوبی میکنید
____: 1393/7/2210:36:43،
53
30
خوزستان که ول کردین به امان خدا این ماشین خارجیم که دلخوشیشون بود هی شل کن سفت کن راه انداختین, واقعا که
ممدعهوازی: 1393/7/2210:38:24،
62
26
وقتی ثبات قانون در کشور وجود نداره سرمایه گذاری حتی به فرض خریدمصرف شخصی حماقتی بیش نیست و سرمایه و دارایی افراد یک شبه دود هوا خواهد شد بنظر من هیچ آدم عاقل سرمایه اش رو میده دولت براش تصمیم بگیره؟؟؟
یارو فک کردی واسه چی شرکت یا کارخونه یا تشکیلات بازرگانی و.. تو ایران نمی زنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چون فردا ممکنه خیلی راحت بهش بگن جمش کن
درهرصورت تسلیت خوزستان که ما همون بدبختی بودیم که هستیم
پایتخت نشین: 1393/7/2210:44:30،
50
25
مملکت گل و بلبل همینه ذیگه هر روز یه مسئولی از خواب پا میشه یه قانونی وضع میکنه مردم هم که کوچکترین ارزشی ندارن!!! اون بنده خداها که با حرف استاندار رفتن سرمایشون رو دادن خودرو پلاک آزاد چه گناهی کردن؟؟؟
mazyar: 1393/7/2210:44:38،
38
65
خوزستاني هاي عزيز بوي كباب مياد.
محمد: 1393/7/2211:20:07،
52
61
عزیزم شایعه ست.روزبه روز داره بیشترمیشه همین دیرورمزدا6گرفتم 50تا
mehdi: 1393/7/2211:30:42،
63
37
بوی کباب زمانی اومد که زاینده رو خشکید
بوی کباب زمانی اومد که دستتون از کارون عظیم کوتاه شد
بوی کباب زمانی اومد که نمکتون از خوزستان بود و نمکدان رو شکستید
بوی کباب زمانی اومد که ...
خوزستان اینقدر غنی است که با یه مصوبه فقیر نمیشه در صورتی که شما هرچی دارید از دست درازی به استانهای دیگه س
پویا: 1393/7/2212:25:37،
38
47
اشکال نداره قبلا نون رو با بوی کباب خودمون میخوردیم. حالا متنوع شده... بوی کباب استانهای دیگه هم میاد....
ما که بخیل نیستیم!!!
کیومرث: 1393/7/2210:55:19،
60
29
نقل قول از یکی کابران سایت اروند:

دوستان من همین الان با دفتر سرهنگ قدرتی و مرکز پیام پلیس راه تماس گرفتم .گفتند تردد کاملا آزاده فقط ایشان برخی از مطالبی که در گذشته بعضی از رسانه ها از طرف ایشان نقل کرده اند را تکذیب کرده اند.
میتوانید جهت اطمینان با شماره های زیر تماس بگیرید :
دفتر سرهنگ قدرتی : 3832057
مرکز پیام پلیس راه : 3832056
علی: 1393/7/2210:57:34،
33
56
کار خوبی کرد ، باید تصمیم و کار ها قانونی باشه
ایران: 1393/7/2211:08:15،
71
44
اگه خوزستان خودشو از ایران جدا کنه ثروتمندترین کشور جهان میشه ولی در حال حاضر بدترین استان کشوره
م ح : 1393/7/2211:42:18،
37
38
یعنی چی جدا کنه ؟؟
صدام هم میخواست همین کارو کنه که ...
ایمان: 1393/7/2213:59:05،
53
35
میخوای خوزستان از ایران جدا بشه ثروتمند بشه؟ بعد عسلویه جدا بشه ثروتمندتر بشه ؟ بعد چاه نفت جدا بشه خیلی ثروتمند بشه ؟ آخه کویت که همش چاه نفته یه روز تونست جلوی عراق وایسه؟ اقتدار ما به ایرانی بودنمونه نه به خوزستانی و ترک ولر و ...
امیر: 1393/7/2221:22:43،
29
28
دوست عزیز خوزستانی حالا می فهمی ما سالها چی می گفتیم...
رضا: 1393/7/2211:44:56،
103
28
ملت عزيز در صحنه سركارند !!
خوزستانی: 1393/7/2221:01:49،
29
28
من پلاک اروندی دارم وهیچ مشکلی برایم پیش نیامده.....خواهش ایران جیب خبر کذب ندهد....با مراجعه به سایت های باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ورهیاب خبر واقعی را دنبال کنید
....: 1393/7/2211:59:21،
40
24
امان از این بی عدالتی ها...
آخه این ماشین های ساخت دو خودرو سازی معتبر ایرانی!که باارز خارجی قیمتشون بالا پایین میشه ارزشو داره که مردم از داشتن یه ماشین استاندارد محروم کنید...
همه جا دنیا کاری میکنن که مردم آب تودلشون تکون نخوره تو کشور ماهم کاری میکنن که آب تو دل مسؤلین تکون نخوره...
یادمون باشه برکت دهکده به مردماشه .....
95: 1393/7/2211:59:24،
39
33
چرا تردد خودر هایی با پلاک انزلی در استانشون رو ممنوع نمیکنید؟
امین: 1393/7/2212:03:44،
63
30
حسود هرگز نیاسود .
من شیرازیم ولی جالبه واسم چرا استانهای دیگه زورشون میاد یه استان دیگه راحت باشه . عزیز اصفهانی مردم خوزستان فورد بشینند به من و شما چه ؟ هر چی فروش فرغونا کمتر بشه بهتره .
اونا دارند لابی می کنند که فروش ماشینهای ایرانی بره بالا شما چرا با هم دعوا می کنید یا اینکه منفعتی واستون داره .
مردم خوزستان انشاالله که آزاد بشه و همتون حالشو ببرید . و ما استانهای دیگه یاد بگیریم حسودی نکنیم .
پویا: 1393/7/2212:28:57،
42
43
من به شخصه حسود نیستم.

همسایه من هرچی پولدار تر آرامش من بیشتر...
و بلعکس وقتی همسایه من گشنه هست؛ میاد توی شهر من و شروع میکنه به تخریب...
mostang: 1393/7/2212:07:28،
33
33
بزار ممنوع شه تا150 کیلومتری اروند آزاده که اهوازم جزشه همینم کافیمونه واسه ماشین بازی
رضا: 1393/7/2221:25:20،
26
27
قبول دارم پایتخت نشین ها و مرکزی نشین ها دارن می سوزن.....
چون منطقه ما هم منطقه آزاده و سوزش اونارو دیدم وقتی میان به شهرمون
امین: 1393/7/2212:11:41،
55
27
سلام من نمی دونم ایرانجیب از کجا خط میگره که اینقدر اخبار دروغ در مورد پلاک اروند میزنه .من همین الان با پلیس راه استان صحبت کردم این خبر کاملا دروغه.ایرانجیب بسه دیگه بسه.اینم شماره پلیس راه استان 06113832057
محمود: 1393/7/2212:12:19،
44
63
ماشین خارجی برای تردد سطح شهر هم باشه ، به گاری سواری کل ایران با گاری های ایران خررو می ارزه.
رضا: 1393/7/2212:23:43،
37
60
سرهنگ قدرتی رئیس پلیس راه استان خوزستان در مصاحبه با رهیاب گفت:من با رسانه ها در این خصوص مصاحبه ای نداشته ام ، نه خبر از آزاد بودن داده ام نه خبر از ممنوعیت تردد خودروهای پلاک اروند.

وی ادامه داد:متاسفانه بعضی رسانه ها به نقل از من اخباری زده اند که من همه را تکذیب می کنم و نمی دانم تسنیم بر چه اساسی از من مصاحبه زده است و من از این مصاحبه ای که از من زده اند بی خبرم.

جای تاسف است که خبرگزاری های کشور نگاه به همه کشور نمی کنند و نگاهشان به تمام کشور ازبلندای برج میلاد است با اینکه رسالتی دارند به وسعت همه مردم کشور ولی تبدیل شده اند به رسانه هایی تهرانی و پای نفت نشین.

جمال درویش مسئول روابط عمومی استانداری خوزستان هم اینگونه پاسخ می دهد:در استان 99 درصد رسانه ها همراه با این مصوبه استاندار هستند اما برخی از رسانه های کشور مخالف این موضوع هستند.

وی ادامه داد:پرونده تردد خودروهای پلاک
امیر: 1393/7/2212:45:39،
57
33
من اهوازی هستم خودم توانایی خرید ماشین اروندی رو ندارم ولی خیلی خوشحالم که همشهری های من میتونن از این فرصت استفاده کنند .
بنده: 1393/7/2212:56:15،
57
34
من خوزستانی نیستم ولی به دلیل شغلی حدود 5 سال است که در خوزستان ساکن هستم . استان خوزستان از همه نظر محروم ترین استان کشور است و هیچکس کوچکترین توجهی به این استان ندارد این استان در مقایسه با دیگر استانها نه امکاناتی دارد و نه آب و هوایی . و این درحالی است که این استان به تنهایی 80 درصد از بودجه کشور را تامین میکند. و این واقعا بی عدالتی و بی انصافی در حق این استان و مردم خوبش است. مدتی مردم این استان را برای خرید ماشین پلاک اروند دلخوش کردند بعد دوباره هر روز یکی اومد و حرفی زد و همه رو نگران میکرد بعد دوبار گفتند برای تردد در کل استان باید عوارض روزی 2000 تومان پرداخت شود حالا هم که کلا تردد را ممنوع کردند. به نظرم مردم خوزستان از همه لحاظ مورد ظلم قرار گرفته اند و علت اصلی آن نیز مسئولین این استان و عدم اتحاد مردم میباشد.
ashn: 1393/7/2213:18:50،
42
32
اقا تردد ازاده اینم لینک خبر از سایت رسمی خوزنیوز اینقدر اخبار زرد نزارین تو سایت !!!!!!!
asghar: 1393/7/2213:46:00،
37
30
سلام دوستان من با دفتر جناب سرهنگ قدرتی 3832057 تماس گرفتم .گفتن جناب سرهنگ با هیچ سایت خبری صبحتی نکرده
ali: 1393/7/2214:04:33،
70
27
علت این همه تکاپو و بال بال زدن این دو خودروساز وطنی و شایعه پراکنی آنها می دونی چیه؟ از وقتی تردد آزاد شده اکثر نمایشگاه داران شروع به رد کردن خودروهای ایرانی و آوردن خودروهای پلاک اروند کردند.در حال حاظر بازار این دو خودروساز کساد شده. من می خواستم ایکس 33 را بفروشم یا نمی خواستند یا خیلی زیر قیمت بازار بود. شاید ببرم استان همجوار بفروشم. با چول اون میتونم یه هیوندا اکسنت 2014 بگیرم. به امید روزی که همه ایران آزاد بشه و ایرانی به اونچه لایق است برسه. خدایا شر این دو را از سر ملت ایران کم کن .
حميد: 1393/7/2218:19:48،
32
27
سلام پس تكليف ما كه بندرعباس زندگي ميكنيم چي ميشه قشم فقط ٢٠ km با ما فاصله داره هرمز هم ١٨ km مابايد پرايد سوارشيم اونوقت تو استان خوزستان تا مرز ٣٠٠ km ماشين خارجي بتونه تردد كنه اين بي عدالتي نيست در ضمن استان هرمزگان از نظر نفت و گاز از استان خوزستان بالاتر است و ٦٥ درصد واردات كالا هم از اين استان انجام ميشه اونوقط بندرعباي به شهر پرايد تبديل شده اين بي انصافي است
ایمان: 1393/7/2220:59:00،
51
25
چون در اهواز کسانی هستند که.دم از خوزستان میزنند اما در عمل تمام امکانات استان را غارت می کنند.
داغ ٣٠٠٠ میلیارد ریال در بانک اهواز خون دل مردم خوزستان بود.
کاش مسوولان استان خوزستان هم مثل هرمزگان تبعیض کار و ریاکار نبودند.
مسعود: 1393/7/2218:38:02،
41
27
با سلام
می یک خوزستانی یا بهتر بگم اول ایرانی هستم
خبر فوق کذب محضه.من خودم امروز تو سه شهر خوزستان جلو پلیس راه و پلیس راهنمایی تردد داشتم
ایران جیب اینقدر خبر دروغ پخش نکن
واقعا ایرانخودرو بازارش رو تو خوزستان از دست داد.
امید: 1393/7/2220:46:38،
26
30
اصل استفاده از خودرو در منطقه آزاد برای تشویق سرمایه گذاری هست.
اگر جمله بالا درسته پس فقط باید در آبادان و خرمشهر تردد داشته باشند .
اگر درست نیست پس چرا مردم خوب هرمزگان, سیستان , گیلان زیبا و آذربایجان های غیور شرقی و غربی و به زودی ایلام قهرمان, و بوشهر دوست داشتنی نباید این حق را داشته باشند؟
انصافا هم تنها شهرهای ایران که بسیار از یکروز قبل از جنگ عقب ترند همین خرمشهر و آبادان هستند.
حتی اهواز هم با قبل از جنگ قابل مقایسه نیست.
احساس عمومی در آبادان و خرمشهر مصادره امکانات آبادان و خرمشهر به رویه بعد از جنگ در اهواز هست.
رضا ايرون: 1393/7/2221:16:54،
28
30
ايران جيپ تو هم سختته كه خوزستان ماشين ازاده يكم بى طرف باش
ه.ب: 1393/7/2300:04:59،
27
33
لطفا اینقدر با اعصاب خوزستانیها بازی نکنید
عارف: 1393/7/2303:13:51،
32
29
سلام
از همه دوستان که در خصوص این موضوع اظهار لطف فرمودند علی الخصوص از امین عزیز و اون برادری که خودش رو بنده معرفی کرده و تمامی دوستان هم استانی خودم کمال تشکر رو دارم و باید بگم که برای پویا و امثال پویا متاسفم چون اینقدر کوچیک هستن که قادر به دیدن حقایق نیستن یا اینکه از رشد ذهنی برخوردار نشدن که ببینن شکست موضع گیری سران دو کارخانه خودروسازی کشور در خصوص عدم ورود و تردد خودروهای اروندی در سراسر استان به نفع همه مردم ایران است ، اون خودروسازها اگه راست میگن با شرکتهای خودرو سازهای دنیا ،رقابت کنن که البته دارن این کار رو میکنن البته پراید به عراق صادر میشه البته با قیمت6میلیون و به سوریه حدودا 7 میلیون در صورتی که همین آقا پویا باید تو شهر خودش این پراید رو با کیفیت به مراتب پایینتر باید بخره نزدیک 20 میلیون،پویا جان واقعا برات متاسفم
آرش: 1393/7/2307:35:23،
30
30
هر نقطه از ايران كه از بند مافياي خودروي داخلي ازاد بشه جاي خوشحالي داره. به نظر من اين خودش باعث ميشه فشارها براي كاهش تعرفه و رقابتي شده بازار خودروي كشور بيشتر بشه. بد ميگم؟
کیارش: 1393/7/2412:50:21،
27
25
خدمت عزیزان و زحمت کشان ایران جیب عرض میکنم که این خبر کذب بوده و پلس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان بلافاصله کذب بودن اون رو اعلام کرد. همچنین پلیس خوزستان اعلام کرده که مطابق ابلاغیه استاندار محترم کماکان تردد خودروهای اروند در کل استان خوزستان آزاد است.
sadeghkianpour@gmail.: 1393/7/2414:10:00،
37
21
كيارش جان من خودم ديشب تو شبكه خوزستان ديدم كه قدرتي اعلام ممنوعيت كرد، حالا بايد منتظر عكس العمل جناب مقتدايي باشيم كه با طنابشون رفتيم تو چاه
رضا: 1393/7/2617:26:24،
31
55
باسلام،دوستان استانداربالاترین مقام اجرایی دراستان میباشد،ونمیتواند بدون هماهنگی با مسولین بالاتراین بخشنامه رو صادر کرده باشد،ودیگراینکه پلیس راهنمایی ورانندگی نمیتواندتحت هیچ شرایطی از بخشنامه استاندارمحترم عدول کند،یعنی در مقامی نیست که چنین اقدامی بکند.چون استاندارمحترم درمقابل این بخشنامه مسولیت دارد.درضمن عزیزانی که غیرخوزستانی هستندوبااین پیام بچه گانه که یا برای همه یا هیچکس،باید به عرض مبارکشان برسانم بروند ودر مورد بنادر آزادمطالعه بکنندتااینچنین احساساتی برخورد نکنند.
امین : 1393/7/2819:11:18،
22
24
فقط آبادان نه هیچ جا بابا چرا قبول نمیکننید که ما آبادانیها نسل برتریم
رها: 1393/8/620:17:10،
21
26
چشتون در نیاد حسودا خوزستان که دیگه منطقه ازاد نیست ولی چرا باید کیش و قشم ازاد باشن نه واقا چرا حسودا
مهرداد: 1393/9/620:44:50،
20
15
خوزستان آزاده تا چشم اون حسودش در بیاد.
50درصد کل بودجه کشور از این استان هست ولی شهر بالایی ها یه نمه رفاه برای مردمش نمی خوان.

ایشالا روزی که تمام مردم خوزستان ماشین درست و حسابی سوار بشن نه این لگن های ساخت داخل
جواد: 1393/11/2011:25:18،
6
2
آقا تردد خودروهای پلاک مهران کی آزاد میشه تا ما هم مثل خوزستانی های عزیز حالشو ببریم؟؟!

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل