کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تصاویری از گوشی جدید HTC


کد خبر : ۷۳۱۸جمعه، ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲:۳۰۷۳۱۴ بازدید

کمپانیHTC از نسل جدیدی از تولید تلفن‌های هوشمند خود با عنوان تلفن‌های همراه ویژه سلفی خبر داده که توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است.

کاربران برای خرید یک گوشی هوشمند گزینه های بسیاری را مدنظر قرار می دهند که از آن میان می توان به مواردی مانند قدرت دوربین، پردازنده، رم، اسنپدارگون و ... اشاره کرد. اما مقامات کمپانی HTC معتقدند یکی از گزینه هایی که در سال های آتی به گزینه های مورد نظر خریداران تلفن های هوشمند افزوده می شود، قابلیت "سلفی گرفتن" است.
 

در سال های اخیر، گرفتن تصاویر سلفی با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه شده و در نتیجه ارائه محصولات جدیدی که به این بخش بپردازند، می توانند علاوه بر اینکه جذابیت های بسیاری را در برداشته باشند، بر تعداد مخاطبان این نوع گوشی هوشمند نیز بیافزایند.
 


محصول جدید این کمپانی با نام HTC Desire Eye روانه بازار فناوری خواهد شد تا بتواند تصاویر متفاوت سلفی را در اختیار کاربرانش قرار دهد. از تفاوت های تلفن همراه ویژه سلفی با دیگر تلفن ها می توان به دوربینی با قابلیت متفاوت در جلوی گوشی اشاره کرد که اجازه داشتن تصاویر جذابی را به کاربران می دهد.
 


البته مدتی است که کمپانی های دیگری مانند سونی، سامسونگ و ... نیز به ساخت و ارائه گوشی هایی که دارای 2 دوربین هستند، اقدام کرده اند اما HTC را می توان جزو سردمداران ارائه این مدل از گوشی های جدید دانست که توجه بیشتر خود را به دوربین متفاوت جلویی معطوف کرده تا عکس های سلفی متفاوتی را در اختیار کاربران قرار دهد.
 


از دیگر ویژگی های محصول جدید HTC می توان به مواردی مانند داشتن 2 دوربین 13 مگاپیکسلی مجهز به فلاش دو تایی (قابلیتی متفاوت برای در اختیار داشتن عکس ‌های متفاوت سلفی در محیط های تاریک)،صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر 1080P ، ضد آب و از قابلیت سی دقیقه در عمق یک متری زیر آب ماندن نیز برخوردار است.
 


از دیگر قابلیت های این گوشی هوشمند می توان به 154 گرم وزن، اسنپدراگون 801 ، باتری 2400 میلی آمپر، 16 گیگ حافظه داخلی و اسپیکرهایBoomSound اشاره کرد. این محصول جدید در دو رنگ سفید با فرم قرمز و آبی تیره با فرم آبی روشن تر از اواخر ماه جاری (اکتبر) وارد بازارهای امریکا سپس آسیا و اروپا خواهد شد.
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها