کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نرخ اجاره پنت هاوس در تهران


کد خبر : ۷۳۰۰پنجشنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶:۲۷۱۰۴۹۳ بازدید

در حالی که اجاره ماهیانه یک پنت هاوس 300 متری در منطقه فرشته تهران در سال 840 میلیون تومان آب می خورد، قیمت خرید خانه در منطقه 17 با همین متراژ نصف اجاره سالیانه پنت هاوس محدوده فرشته است.

کلان شهر تهران افراد زیادی را در دل خود جای داده است، در تهران هم مردم غنی دیده می شود و هم فقر. بسیاری براین باورند که در برخی از مناطق تهران کسانی زندگی می کنند که سطح درآمدی آنان بسیار بالا است و حتی می توانند در صورتی که بخواهند بخش هایی از مناطق جنوب شهر تهران را خریداری کنند.

 براساس آمار های دریافتی در مناطق یک و دو تهران یک شخص برای اجاره یک خانه باید بیش از 40 میلیون تومان در ماه پرداخت کند و این درصورتی است که است در مناطق پایین شهر تهران بهای اجاره هر آپارتمان در ماه حدود 400 تا یک میلیون تومان است.

براساس گفته برخی از فعالان بخش مسکن در مناطق شمالی تهران، فایل های اجاره با رقم های نجومی طی مدت زمان کوتاهی مشتریان خود را پیدا می کند و افرادی که ملک های خود را برای اجاره قرار می دهند نگران خالی ماندن ملک های خود نیستند.در حالی که اجاره ماهیانه یک پنت هاوس 300 متری در منطقه فرشته تهران در سال 840 میلیون تومان آب می خورد، قیمت خرید خانه در منطقه 17 با همین متراژ نصف اجاره سالیانه پنت هاوس محدوده فرشته است.

 

mk8i77nho6vufwsx5ao9.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها