کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حرکت درجای شاخص بورس در کانال 71 هزار واحد


کد خبر : ۷۲۹۰چهارشنبه، ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲:۱۲۲۲۵۸ بازدید

شاخص کل بورس طی یک ماه گذشته همچنان در کانال 71 هزار واحدی به سر می‌برد و در پایان معاملات امروز هم با افزایش 64 واحدی به مدد شرکت‌های سنگ آهنی در رقم 71 هزار و 783 واحد ماندنی شد.

به دنبال رکود در صنایع بزرگ، بورس اوراق بهادار تهران به کما رفته و روند رکودی را دنبال می‌کند.براساس این گزارش، شاخص کل بورس طی یک ماه گذشته پا از رقم 71 هزار واحد فراتر نگذاشته و با نوسان‌های محدود کاهشی یا افزایشی در این کانال ماندنی شده است.

در پایان معاملات آخرین روز کاری این هفته بورس تهران، شاخص در حالی با افزایش 64 واحدی همراه شد که شرکت‌های سنگ آهنی مانع از ریزش آن شدند.

به این ترتیب سرمایه‌گذاری امید، معدنی و صنعتی گل‌گهر بیشترین تاثیر مثبت را داشتند اما شرکت ارتباطات سیار (همراه اول)، ملی صنایع مس ایران و پتروشیمی تامین اجتماعی مانع از افزایش بیشتر شاخص شدند.در جریان معاملات امروز بورس تهران نماد معاملاتی توسعه صنایع بهشهر، سرمایه‌گذاری ساختمان، عمران و توسعه فارس، بانک اقتصاد نوین، نوسازی و ساختمان و کربن ایران برترین تقاضای بازار را به خود اختصاص دادند.

در فرابورس هم شاخص به مدد تاثیر مثبت سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، بانک گردشگری، پتروشیمی جم و پتروشیمی مارون مثبت شد.در این بازار، اوراق امتیاز خرید تسهیلات مسکن با تداوم روند افزایشی به محدوده 95 هزار تومان رسید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها