کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نرخ ورودی تالارهای پذیرایی در روزهای مختلف


کد خبر : ۷۲۸۲چهارشنبه، ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲:۰۷۷۴۵۲ بازدید

رییس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس گفت: نرخ ورودی سالن‌ها و تالارهای پذیرایی برای آخر هفته (پنجشنبه‌ و جمعه) و اعیاد ...

رییس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس گفت: نرخ ورودی سالن‌ها و تالارهای پذیرایی برای آخر هفته (پنجشنبه‌ و جمعه) و اعیاد 300 هزار تومان و در روزهای عادی 200 هزار تومان است.

خسرو ابراهیمی‌نیا اظهار کرد:‌ براساس استانداردی که در نظر گرفته شده در یک تالار پذیرایی برای هر نفر، یک متر مربع فضای خالص در نظر گرفته شده است؛ به عنوان مثال برای 300 میهمان باید حداقل 300 متر فضای مفید به غیر از فضای حاشیه‌ای برای آن‌ها در نظر گرفت.

وی با بیان اینکه در تهران به غیر از شمیرانات حدود 400 تالار پذیرایی وجود دارد، گفت: اگر سالنی گنجایش 300 میهمان را داشته باشد و متقاضی بخواهد که این سالن را به دو بخش تفکیک کند و خانم‌ها و آقایان جدا باشند باید همان هزینه 300 هزار تومان ورودی پرداخت شود.

ابراهیمی‌نیا تصریح کرد: نباید با توجه به اینکه سالن به دو بخش تقسیم شده هزینه ورودی دو برابر شود و در این صورت تخلف است و با آن تالار برخورد می‌شود.

وی تاکید کرد: کسانی که شکایتی در این زمینه داشته یا با تخلفی مواجه ‌شوند، می‌ توانند با شماره های اتحادیه 88535255 و 88535256 تماس بگیرند و در کمتر از 24 ساعت به شکایت آن‌ها رسیدگی می شود.

رییس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس بیان کرد: حق سرویس تالارها 10 درصد،‌ هشت درصد مالیات بر ارزش افزوده و ورودی سالن ها که 300 هزار تومان مصوب شده و تعرفه ارائه بقیه خدمات با توافق مشتری است.

وی یادآور شد: البته ورودی تالارها بسته به میزان ظرفیت سالن‌ها متفاوت است ولی معمولا همان 300 هزار تومان است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها