کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

در پایان معاملات 15 مهر بورس تهران


کد خبر : ۷۲۶۶سه شنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵:۱۵۲۰۸۷ بازدید

امروز سه شنبه در پایان معاملات تالار حافظ شاخص کل علی‌رقم روند مثبت روزهای اخیر خود کاهش 102 واحدی را تجربه کرد و بازهم روی کانال 71 هزار واحدی درجا زد.

بر اساس این گزارش، تنها نماد مثبت تالار فرابورس صنایع آذرآب بود که رشد 3.9 واحدی را تجربه کرد ولی مابقی نمادها امروز روند منفی را به خود اختصاص دادند درحالی که در روزهای اخیر گروه خودرویی‌ها رشد خوبی را تجربه کرده‌ بودند اما امروز ایران خودرو با کاهش 0.31 واحدی و زامیاد با کاهش 0.14 واحدی روبرو شد و کمباین سازی ایران درگروه خودرویها بیشترین کاهش را با 3.54 واحد تجربه کرد. 

همچنین سرمایه گذاری خوارزمی نیز با کاهش 2.09 واحدی نیز روبرو شد و بانکی‌ها که روند رشد خوبی را داشتند امروز بانک صادرات با کاهش 1.14 واحدی روبرو شد و س نفت و گاز پتروشیمی تامین نیز کاهش 0.73 واحدی را تجربه کرد. 

شایان ذکر است کلیه شاخص های تالار حافظ امروز با روند منفی به کار خود پایان دادند این درحالی بود که شاخص‌های اول در روند معاملات روند مثبتی داشت ولی در پایان معاملات کلیه نمادها برای خود روند منفی را ثبت کردند به طوری که شاخص صنعت با افت 93 واحدی، شاخص 50 شرکت فعال‌تر با افت 4 واحدی، شاخص آزاد و شناور با افت 132 واحدی،‌ شاخص 30 شرکت بزرگ با افت 4 واحدی روبرو شدند.

گفتنی است، شاخص بازار اول و دوم نیز روند منفی 58 و 310 واحدی  را تجربه کردند. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها