کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

انتشار تصاویری از گلکسی آلفا A5 و آلفا A3 سامسونگ


کد خبر : ۷۲۶۴سه شنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱:۲۷۱۱۷۵۱ بازدید

گلکسی آلفا را میتوان به نوعی اولین گوشی رده بالای سامسونگ با بدنه ی تمام فلز داسنت که امروز مشخص شد در رده های مختلفی به تولید خواهد رسید.
انتشار تصاویری از گلکسی آلفا A5 و آلفا A3 سامسونگانتشار تصاویری از گلکسی آلفا A5 و آلفا A3 سامسونگ

تاکنون گوشی‌های رده‌بالای سامسونگ از بدنه پلاستیکی بهره می‌بردند ولی در چند سال گذشته باسیل عظیمی از اعتراضات کاربران این گوشی‌ها، سامسونگ تصمیم به سنت‌شکنی گرفته و قصد دارد گلکسی آلفا را که به‌نوعی عضو جدید خانواده‌ی کهکشانی‌ها نیز محسوب می‌شود با بدنه‌ی آلومینیومی عرضه نماید.

فارنت: امروز تصاویر جدیدی از گلکسی آلفا منتشرشد که خبر از عرضه‌ی این تلفن در رده‌های متفاوت می‌دهد.بر اساس این عکس‌ها و شایعات، خانواده‌ی آلفا شامل گلکسی آلفا، آلفا A5 و آلفا A3 خواهد بود.همان‌گونه که در تصاویر مشاهده می‌شود گلکسی آلفا در وسط و آلفا A5 و A3 به ترتیب در سمت چپ و راست آن قرار دارند.
 

y4x6sa7q620lmzpkh3a.jpg


در تصویر زیر که از نمای نزدیک‌تر A5 گرفته‌شده است، مشخص می‌شود در سمت راست دستگاه مکانی برای جا زدن سیم‌کارت وجود دارد که به نظر می‌رسد آلفا 5 از نانوسیم کارت استفاده خواهد کرد. همچنین در قسمت پایین‌تر محل جا زدن حافظه جانبی از نوع microSD تعبیه‌شده است.آلفا 5 از یک صفحه‌نمایش 5 اینچی با فناوری Super AMOLED که رزولوشنی حدود 720 پیکسلی به وجود می‌آورد بهره‌مند است. در کنار این مشخصات استفاده از پردازنده‌ی Snapdragon 400  یا 410 را باید اضافه کرد. همچنین آلفا 5 از یک دوربین 13 مگا پیکسلی در پشت در کنار فوکوس لیزری استفاده خواهد کرد.
 

sbvp9kr56izvw4cu3tau.jpg


و اما آلفا 3 که گمان می‌رود ازنظر سخت‌افزاری کمی ضعیف‌تر از آلفا 5 باشد، دارای صفحه‌نمایش 4.52 اینچی با فناوری  Super AMOLED خواهد بود.پردازنده‌ی این دستگاه از مدل Snapdragon 410 است و دارای یک دوربین 8 مگا پیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگا پیکسلی در جلو می‌باشد.

فاش کننده این تصاویر بیان می‌کند عضو دیگری به نام Galaxy Alpha A7 نیز وجود دارد که به نظر قدرتمندترین عضو خانواده‌ی آلفا می‌باشد اما در عکس‌های منتشر شده یافت نمی‌شود.با این حساب به‌زودی باید منتظر عکس‌ها و خبر‌های جدید در این رابطه نیز باشیم.گمان می‌رود آلفا 5 باقیمتی حدود 450-400 دلار و آلفا 3 حدود 400-350 دلار به بازار عرضه شوند.


rwscly2cp6ekvyubvg32.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها