کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نرخ اجاره ماشین‌های عروسی چقدر است؟


کد خبر : ۷۲۵۶سه شنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹:۳۵۱۳۸۳۶ بازدید

رییس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه تهران گفت: نرخ مصوب اجاره ماشین‌های عروسی معمولی مثل پژو، پراید و انواع آن برای ساعت اول 7700 تومان و برای ساعت‌های ...

رییس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه تهران گفت: نرخ مصوب اجاره ماشین‌های عروسی معمولی مثل پژو، پراید و انواع آن برای ساعت اول 7700 تومان و برای ساعت‌های بعد 6000 تومان محاسبه می‌شود.

سید حسن هاشمی اظهار کرد: اجاره ماشین‌های عروسی، نرخ‌های متفاوتی دارد و برای ماشین‌هایی که حالت تشریفاتی دارند نرخی مصوب نشده و میزان کرایه توافقی است.

وی با بیان اینکه به طور کلی نرخ‌ها در این صنف متفاوت هستند، گفت: به عنوان مثال برخی از موسسات برای اشخاصی که نیازمند هستند بعضا رایگان یا با کرایه بسیار پایین ماشین را اجاره می‌دهند.

رییس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه تهران بیان کرد: برای ماشین‌های عتیقه قدیمی معمولا نرخ‌ها توافقی است و رقمی به عنوان کرایه به صورت توافقی تعیین می‌شود.

هاشمی اظهار کرد: نکته مهم این است که نرخ‌ها معمولا برای مسافت تا 50 کیلومتر از تهران در نظر گرفته می‌شود و برای مسافت بیش از 50 کیلومتر، تعرفه متفاوت است؛ به عنوان مثال ماشینی که برای جاده چالوس یا شهرهای دیگر اجاره می‌شود تعرفه دیگری دارد.

به گفته وی جدیدا از پیکان‌های قدیمی و مدل پایین برای ماشین عروس استفاده می‌شود البته سقف پیکان را برمی‌دارند و تزئینات زیبایی روی آن انجام و به عنوان ماشین‌ عروس اجاره می‌دهند.


جدول اجاره روزانه :
 

p3xrdmycwyc5vj62abm.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها