کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

طرح جدید فروش محصولات کیاموتورز + افزایش قیمت


کد خبر : ۷۲۵۵سه شنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱:۰۳۱۶۸۵۱ بازدید

مدیر فروش اطلس خودرو ؛ نماینده رسمی شرکت کیاموتورز در ایران؛ از جاری شدن شرایط جدید فروش محصولات کیاموتورز توسط این شرکت خبر داد.
طرح جدید فروش محصولات کیاموتورز + افزایش قیمتطرح جدید فروش محصولات کیاموتورز + افزایش قیمت

محمود زربخش اعلام کرد کلیه محصولات موجود در لیست قیمت جدید این شرکت دارای شرایط متنوع فروش نقدی و اقساطی با شرایط پرداخت اقساط 12 تا 30 ماهه است که مشتری می تواند به انتخاب خود موعد تحویل  30 و یا 90 روزه با قیمت قطعی و یا 150 روزه علی الحساب با نرخ مناسب سود مشارکت را انتخاب نماید.

وی افزود در شرایط جدید متقاضی می تواند با بهره مندی از تنوع شرایط پرداخت و پیش پرداخت مناسب از 20 میلیون تومان در خریدهای کوتاه مدت و از 10 میلیون تومان درخریدهای میان مدت و علی الحساب، اقدام به خرید یکی از خودروهای کیا نماید. هدف شرکت اطلس خودرو از تعریف شرایط جدید کسب رضایت هرچه بیشتر و تسهیل فرآیند خرید خودرو برای متقاضیان است. بطوریکه امکان پرداخت سه مرحله ای در خریدهای کوتاه مدت و چهارمرحله ای در خرید های میان مدت و بلند مدت برای مشتریان فراهم شده است .

شرکت اطلس خودرو طبق نتایج اعلامی ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در سال 1392موفق به کسب رتبه نخست در حوزه رضایتمندی مشتریان از فروش خودرو در میان کلیه عرضه کنندگان و نیز رتبه نخست خدمات پس از فروش در میان واردکنندگان خودرو سواری شده است.


جدول فروش به شرح زیر می باشد :
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها