کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ثبت چراغ سبز برای تالار بورس در اولین روز کاری هفته


کد خبر : ۷۲۰۷شنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵:۲۹۲۴۶۱ بازدید

امروز شنبه 12 مهر، در آغاز معاملات هفتگی تالار بورس تعداد 1 هزار و 90 سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و 45 میلیون و 397 هزار ریال در 65 هزار و 867 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

امروز شاخص کل توانست روند مثبت خود را تا پایان معاملات حفظ کند به طوریکه با رشد 29 واحدی و رسیدن به کانال 71 هزار و 670 واحدی به کار خود پایان داد.

بر اساس این گزارش، نماد زامیاد همانند روند ابتدای معاملات خود در پایان معاملات رشد 1.37 واحدی را برای خود به ثبت رساند، بانک ملت و ایران خودرو نیز به ترتیب با رشد 0.36 و 0.16 واحدی به کار خود پایان دادند.

همچنین گروه پارس خودرو امروز روند منفی 1.08 واحدی را تجربه کرد و از منفی‌ترین نماد‌های تالار بورس به حساب آمد.

علاوه بر این، صنایع آزرا نیز با کاهش 1.5 واحدی از دیگر نماد‌منفی امروز معاملات بود و گروه مبنا و بانک صادرات نیز روند منفی را برای خود به ثبت رساند. این درحالی بود که در ابتدای معاملات این دو نماد بدون تاثیر بودند و در پایان معاملات با قرمزپوش شدن به کار خود پایان دادند.

شایان ذکر است، کلیه شاخص‌ها که در ابتدای معاملات روند مثبتی را به خود گرفته بودند در پایان شاخص بازار دوم نتوانست روند مثبت خود را حفظ کند و با کاهش 31 واحدی به رقم 142 هزار و 635 واحد رسید.

گفتنی است، شاخص صنعت با رشد 21 واحدی، شاخص 50 کشور فعال تر با رشد 1 واحدی، شاخص آزاد شناور با رشد 45 واحدی، شاخص 30 شرکت بزرگ با رشد 2 واحدی و شاخص بازار اول با رشد 36 واحدی همانند روند مثبت روز آتی به کار خود پایان دادند.

در پایان، علاوه بر ادامه پذیره نویسی صکوک اوراق اجاره‌ای فولاد کاوه جنوب کیش که در جریان معاملات در تالار بورس انجام شد توقف نماد معاملاتی (دپارس) و (وپارسارح) در پایان معاملات به ثبت رسید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها