کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تصویر گوشی آینده HTC


کد خبر : ۷۲۰۶شنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵:۴۶۷۱۴۷ بازدید

پیش از آغاز سال میلادی جدید، کمپانی‌هایHTC و Motorola محصولات جدیدی را روانه بازار خواهند کرد تا بتوانند نیاز مخاطبان و طرفداران خود را برآورده و با ارائه گوشی‌های جدید از رقبای خود بازنمانند.

با نزدیک شدن به پایان سال میلادی، غول های فناوری به ارائه برترین محصولات خود می پردازند تا بتوانند همچنان در عرصه رقابت حضور داشته و مخاطبان خود را حفظ کنند.

Motorola Shamu

گوگل و موتورولا پروژه جدیدی را با عنوان نکسوس آغاز کرده اند که با تولید اسمارت فون های متفاوتی همراه بوده است و از آن میان می توان به مواردی مانند Nexus 6 و  Nexus X اشاره کرد.

پیش بینی می شود این محصول جدید موتورولا و گوگل نیز یکی از محصولات همین خانواده باشد که با نام "شامو" عرضه خواهد شد اما هنوز اطلاع دقیقی در این رابطه در دسترس نیست.

از ویژگی های این گوشی می توان به مواردی مانند اندروید L، صفحه نمایش 5.9 اینچی با رزولوشن QHD و تراکم 498ppi اشاره کرد. اما این گجت جدید مجهز به اسنپ دراگون 805 و 3 گیگا بایت رم و 32 گیگابایت رم داخلی خواهد بود. کاربران این گوشی به دلیل صفحه نمایش متفاوت آن می توانند از تلفن همراه متفاوتی برخوردار باشند.
 

گوشی جدید M8 Eye محصول جدید HTC

تصویر محصول جدید کمپانی اچ تی سی  منتشر شده تا خبر از ارائه محصول متفاوتی را عرضه کند. این اسمارت فون جدید در اواسط اکتبر ماه سال جاری و قبل از آغاز سال جدید به بازار فناوری ارائه خواهد شد.

تصویر منتشر شده محصول جدید تا حدودی شبیه به محصول قبلی HTC One M8 است. کارشناسان HTC در این محصول جدید ترجیح داده اند تا از یک سنسور 13 مگاپیکسلی بهره ببرند تا بتواند دوربین متفاوتی را به این اسمارت فون ببخشند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به اسنپ دراگون 801، صفحه نمایش 5 اینچی و وضوح نمایش 1080p و اندروید 4.4.4 کیت کت و رابط کاربری سنس 6 HTC اشاره کرد.
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها