کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اونس وارد کانال 1100 دلاری میشود ؟


کد خبر : ۷۱۵۳چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹:۱۱۲۵۲۱ بازدید

به دنبال ادامه روند صعودی ارزش دلار و کاهش تقاضای فیزیکی در بازار چین قیمت طلا امروز چهارشنبه بار دیگر با کاهش روبرو شده و احتمال افت قیمت این فلز زرد به کمتر از 1200 دلار بیشتر شده است.

 افزایش ارزش دلار و کاهش تقاضا در بازار چین بار دیگر موجب کاهش قیمت طلا در مبادلات امروز چهارشنبه شده و سرمایه گذاران بازار طلا را به شدت نگران کرده است.بر اساس این گزارش در شرایطی که ارزش دلار در برابر سبدی از ارزهای معتبر بین المللی به بالاترین حد خود در 4 سال اخیر رسیده قیمت سایر فلزات گرانبها نیز با افت روبرو شده است.

قیمت پلاتین به پایین ترین حد خود در 5 سال اخیر رسیده و قیمت نقره نیز به پایین ترین حد از مارس 2010 میلادی کاهش یافته است.بهبود وضعیت اقتصادی آمریکا و نگرانی نسبت به افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو تاثیر زیادی بر افزایش ارزش دلار داشته است. 

موسسه اچ اس بی سی نیز اعلام کرد که تا زمانی که دلار به روند صعودی خود ادامه دهد قیمت طلا در سراشیبی نزول خواهد بود. قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد کاهش به کمتر از 1206 دلار رسیده است.قیمت طلا در ماه سپتامبر بیش از 6 درصد کاهش داشته که این بیشترین افت قیمت طلا از ژوئن 2013 میلادی به شمار می رود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها