کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ورود ایرانسل به بورس قطعی شد


کد خبر : ۷۱۱۸دوشنبه، ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹:۳۵۲۵۳۹ بازدید

الزام واگذاری اپراتور دوم تلفن ‌همراه در بورس اوایل تیرماه ابلاغ شده و شرکت تا پایان آذرماه برای واگذاری مهلت دارد.

الزام واگذاری اپراتور دوم تلفن ‌همراه در بورس اوایل تیرماه ابلاغ شده و شرکت تا پایان آذرماه برای واگذاری مهلت دارد. مدیرعامل این اپراتور می‌گوید: شرایط واگذاری از جمله نحوه و زمان‌بندی عرضه، بسته به وضعیت بورس کشور در پایان مهلت تعیین می‌شود.

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات اوایل تیرماه 93 موضوع عرضه عمومی 21 درصد سهام شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در بورس اوراق بهادار را بررسی کرد و پس از استماع و بررسی گزارش‌ها و مستندات رای به واگذاری این شرکت در بورس داد. به این ترتیب مقرر شد این شرکت نحوه اجرا و زمان‌بندی عرضه سهام در بورس را به کمیسیون ارائه کند.

در این مورد، علیرضا قلمبر دزفولی درباره ورود اپراتور دوم تلفن‌همراه در بورس، اظهار داشت: طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، ایرانسل 6 ماه پس از ابلاغ مصوبه باید شرایط خود را برای ورود به بورس اعلام کند.

مدیرعامل اپراتور دوم تلفن‌همراه تاکید کرد: باید ببینیم در پایان مهلت، شرایط بورس کشور چگونه است و بر اساس شرایط روز بورس، پیشنهاد خود را برای نحوه و زمان‌بندی عرضه به کمیسیون ننظیم مقررات ارتباطات ارائه خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به دلایل متفاوت درباره صحت یا عدم صحت این الزام، آیا امکان لغو رای صادره و عدم واگذاری وجود دارد، گفت: قطعا شرایط اعلامی برای ورود به بورس است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها