کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
کیان برنا
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

آغاز پیش فروش سراتو از هفته آینده از سوی سایپا

کدخبر:۷۱۰۹دوشنبه، ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱:۳۴۲۷۹۵۷ بازدید

مدنی با اشاره به تولید 13 محصول جدید در سال آینده در گروه سایپا گفت: نقشه راه گروه سایپا، افزایش محصول و ایجاد تنوع است و بر همین اساس در حال طراحی پلت فرم ...
آغاز پیش فروش سراتو از هفته آینده از سوی سایپا

سایپا بر اساس یک سری دستورات تکلیفی در سال های 88 و 89 متاسفانه مجبور به برخی معاملات نامتعارف از جمله خرید سهام شد و دو خودروسازی ورشکسته بخش خصوصی که هیچ گونه محصولی نداشتند و فقط بدهی های کلانی به بانکها داشتند را خریداری کرد که هیچگونه سودی برای سایپا در برنداشت.

علاوه بر این در آن سالها سایپا درگیر یک سری پروژه های غیر ضروری و کارشناسی نشده که صرفا منشا سیاسی داشت، شد و در حدود 2500 میلیارد تومان بدهی به این گروه تحمیل شدکه باعث ایجاد بحران برای این گروه بزرگ خودروسازی گردید.

در مراسمی که به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و تجلیلی از کارکنان فرزند شهید شاغل در گروه خودروسازی سایپا در شرکت پارس خودرو برگزار شد، مدنی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا، ضمن قدردانی از حمایت های وزیر صنعت معدن و تجارت، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و افزود: ارزش ها و معیارهای خلق شده در دفاع مقدس باید سرلوحه تمامی کارهای ما باشد و احساس آرامشی که اکنون در کشور به خصوص در حوزه تولید بوجود آمده به دلیل زحمات و از خود گذشتگی رزمندگان دفاع مقدس است.

مدنی افزود: در سال 90 و 91 با وجود شرایطی خاص و ایجاد 4 شوک افزایش قیمت ارز، افزایش مشکلات شرایط گشایش اعتبار، بیان جمله معروف پراید کیلویی چند؟، تحریک مردم به نخریدن خودرو و افزایش تحریم های بین المللی، خوشبختانه توانستیم با تلاش و همت همه همکاران با وجود کمبود نقدینگی، شرکت را به روال عادی برگردانیم.

وی سیاست زدگی از کل گروه سایپا را از جمله کارهای مهم انجام شده دانست و گفت: خوشبختانه توانستیم فضای مسموم سیاسی که در گروه سایپا حاکم شده بود را پاک کنیم، علاوه بر این بدهی های سنگینی که ایجاد شده بود را با فروش دارایی های مازاد موفق به بازپرداخت شدیم که در این مسیر حمایت های دولت تدبیر وامید و به خصوص وزارت صنعت معدن و تجارت ستودنی است و این موارد باعث خروج صنعت از بحران ایجاد شده بود.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا افزود: سه اصل اساسی تولید، توسعه محصول و صادرات را در اولویت قرار دادیم و نتایج خوبی را هم به دست آوردیم و امسال نسبت به سال گذشته 35 درصد افزایش تولید داشته ایم و بر اساس برنامه ریزی این روند تولید را افزایش خواهیم داد.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته تولید خوب بود ولی تحریم ها باعث ایجاد اشکال در روند کاری شد. البته با ایجاد توسعه محصول بر اساس برند داخلی سعی در برطرف کردن مشکلات داریم.

وی برنامه تولید محصولات سایپا را بر اساس برند داخلی دانست و گفت: بر اساس برنامه 60 تا 70 درصد محصولات با برند سایپا تولید خواهد شد و بقیه محصولات نیز با همکاری شرکای جدید خارجی و بر اساس فرهنگ همکاری های متقابل تولید و عرضه خواهد شد. البته با وجود کمبود شدید نقدینگی ایجاد تنوع به این اندازه در تاریخ خودروسازی بی سابقه بوده است.

مدنی با اشاره به تولید 13 محصول جدید در سال آینده در گروه سایپا گفت: نقشه راه گروه سایپا، افزایش محصول و ایجاد تنوع است و بر همین اساس در حال طراحی پلت فرم جدید SP100 هستیم و این تنها پلت فرمی است که با مشارکت مهندسان ایرانی در حال ساخت است. علاوه بر این خودرو سراتو به تولید انبوه رسیده و از هفته آینده پیش فروش خواهد شد ولی قیمت قطعی آن هنوز مشخص نیست .

وی تولید یک محصول جدید از کشور چین که همکار شرکت فیات ایتالیا است را از جمله محصولات جدید گروه سایپا دانست و گفت: با ایجاد ارتباط و همکاری های بیشتر با این شرکت اروپایی تولید خودرو تیبا 2 نیز آغاز شده و بر اساس برنامه ریزی ها، تولید پلتفرم ایکس 100 کاهش و به جای آن تولید تیبا افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به وضعیت خوب شرکت سایپا در صادرات محصول گفت: سایپا جز بهترین شرکت های صادراتی است و در شش ماهه اول امسال 88 درصد کل صادرات خودرو کشور متعلق به سایپا بوده و تا آخر سال 32 هزار خودرو صادر خواهیم کرد و در این وضعیت صادرات محصول در رفع نیاز ارزی بسیار مناسب است.

وی در رابطه با استراتژی های کیفی محصولات گفت: سند راهبردی کیفت تدوین شده و به وزارت صنعت معدن و تجارت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ارائه شده و شاخص کیفی محصولات در گروه سایپا در حال بهبود و رضایت مشتریان در حال برآورده شدن است و جهت افزایش کرامت مشتریان برنامه های فرهنگی را در دستور کار قرار داده ایم.

وی در خصوص منابع انسانی گروه سایپا خاطر نشان کرد: بر خلاف شرکت های خارجی که در بروز مشکلات مالی اولین برنامه تعدیل نیروها را در دستور کار قرار می دهند، سعی کردیم در وضعیت بحرانی ایجاد شده، هیچ نیرویی را تعدیل نکنیم و به طور کلی 3 هزار نفر را بازنشسته کرده ایم. همچنین برای اولین بارطرح بازنشستگی سخت و زیان آور را در سایپا اجرا کرده ایم و به همین دلیل فشار نقدینگی به ما وارد شده البته در آینده وضعیت بهتر خواهد شد.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا افزود: بعضی اظهار نظرهای غیر کارشناسی در کسب و کار ما تاثیر گذار بوده و باعث افزایش میزان انصرافی های خرید خودرو و کاهش پیش فروش شده و در نهایت مانع از جذب نقدینگی شده و متاسفانه هرزمان که خودروسازی خواست نفسی بکشد و حرکتی رو به جلو داشته باشد یک صحبت نابجا یا تصمیم غیر عقلانی به این صنعت ضربه زده است.

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

نوید: 1393/7/710:19:27،
388
67
مدل 6 سال پیش.تازه تولیدش تو ایران شروع شد .افرین قیمت 100 میلیون.قیمت اصلی 11000 دلار 33 میلیون تومان. حالاباتولید داخل شده100 میلیون.حمله برای خرید.!!!!!!!!!!
ممل: 1393/7/711:09:47،
223
50
اون آقای منقلی من رو کشته!!


انگاری دنیا رو بهش دادن!! خخخخخخخخ
حسین: 1393/7/711:17:10،
133
71
این سراتو که خیلی قدینیه
بعد هم قیمتش مشخص نیست
سایپا لگن هم میخواد کلاه سر مردم بزاره و بعد از ثبت نام خدا تومان از مردم بیچاره بگیره
مطمئنم که کمتر کسی حاضره با این شرایط ثبت نام کنه
م: 1393/7/711:34:07،
271
40
و اما از سال دیگه
سراتو 154
سراتو136
سراتو146
......
و
سراتو وانت
nima: 1393/7/711:39:47،
118
40
اینکه سایپا میخواد سراتو بفروشه خیلی خبر بدیه! احتمال زیاد به دلیل تولید این ماشین و ماشین های مشابه در ایران واردات رو کلا ممنوع می کنن که مال سایپای قاتل فروش بره!!
رضـا: 1393/7/711:43:25،
125
293
کسی حاضره این ماشین رو در بازه ی قیمتی فرضا 70 تا نهایتا 80 میلیون بخره ؟

- اگه آره > + + + <

-اگه نه > - - - <
بابک: 1393/7/711:50:30،
123
127
کسی مردم را به نخریدن تحریک نکرده اما مردم خودشون عقل دارن و مثل قدیم هم نیست که از قیمتای جهانی خبر نداشته باشن که بتونید راحت سرشون کلاه بذارین

جنس بی کیفیت و گران را نمی خرن
بابک: 1393/7/711:54:19،
133
43
شما فرغون سازا کی می خواهید این عادت ناپسند عدم شفافیت و دو دوزه بازی را کنار بذارید. ....قیمت هنوز مشخص نیست!!!!!
چیه ایرباس A380 است که برآورد قیمت اش مشکل باشه؟
اسفندیار: 1393/7/713:10:33،
105
47
اولین سری که بدن بازار مال 3 سال پیش هست ک تولید شده و تو انبار سایپا خاک خورده. بعدم اومدن کلیه آپشن هاشو ورداشتن حتی دارن سفید روغنی میزنن بعد80 90 تومن بندازن مردم. خوب دست دو وارداتیش بهتره بااین قیمت لااقل لوازم آشغال روش نیس.
کوکو: 1393/7/713:31:36،
55
162
ایول به سایپا...
درود به شرفشون.

با این اوضاع اقتصادی بد سراتو تولید کردن.مطمنم کیفیت خوبی داره. جای پرایدو میگیره.

حالا هی از سایپا انتقاد کنید.

از سرمونم زیاده. والا.

مرسی سایپا مرسی.
رضاااا: 1393/7/716:38:06،
78
46
ایرانخودرو هم داره مذاکراتی انجام میده که لامبورگینی تیپA رو به تولید انبوه برسونه
اندکی صبر سحر نزدیک است
بیننده: 1393/7/710:22:06،
160
54
چشم نخوری سایپا
ESS: 1393/7/714:20:16،
114
45
بله از سر شما زیاده لیاقت امثال شما فرغونه .لطفا از مردم ایران مایه نذارید
دعا کنید: 1393/7/710:22:08،
91
50
خدایا خودت برس دادما

به همه کمک کن تا اونی میخواد راه بخره

گل یخ: 1393/7/710:25:19،
95
44
چه اسپندی دود کردن خب مگه چی شده یه آشغال و لگن دیگه به لگناتون اضافه شده دیگه
مهدی: 1393/7/710:36:55،
94
45
اینم اینقد تولید میشه تا نهایتا مثل پراید به مدل وانت برسه
چرا؟: 1393/7/710:50:14،
197
43
سراتو با تیپ های مختلف
تیپ 1 : سانروف ندارد - فرمان تیبایی -دنده دستی
تیپ 2 : جای سانروف هست اما سانروف ندارد - با بیب بیب دنده عقب (سنسور دنده عقب) دنده دستی.
تیپ 3 : رنگ انتخابی تحویل 3 ساله
.
.
.
تیپ 65 : تمام فول با دنده اتوماتیک

و 7 سال بعد سراتو هاچ بک با 60 تیپ مختلف
و 2 سال بعدتر سراتو وانت


ali: 1393/7/711:01:19،
94
39
هنوز ماشینهایی را که با تاریخ تحویل اردیبهشت فروختی و آنهم بصورت وارداتی cbu تحویل ندادی خیلی شجاعت می خواد که دوباره تبلیغ فروش می کنی مردم کم کم از شرکت شما دور می شوند سعی کنیذ به قول خود عمل کنید.
سایبا در اندیشه چابیدن: 1393/7/711:42:22،
70
42
شجاعت نه بر رویی در حد سنگ بای قزوین ! شرکت ندید بدید ماشین ندیده برا یک محصولی قدیمی کره این قدر ذوق میکنن وکیسه میدوزن
داش علی: 1393/7/711:04:31،
73
51
اپشنش کم شده شیشه های عقب دستیه ایربگ شاگرد نداره صندلیش دسته........ ولی قیمتش همونه

اقا من 3تا می خوا م ثبت نام کنم اخه تولید داخله و کیفیت بالایی داره
علي: 1393/7/711:08:11،
51
69
عاليه حتما ميخرم
علی: 1393/7/711:21:23،
72
50
ببینید کیفیتش چقدر بیاد پایین!!
شوشی: 1393/7/718:40:04،
48
45
بابا خارجیه
ali: 1393/7/711:24:34،
139
53
سلام

206 tip 2 +
mvm 315h -

مسعود : 1393/7/711:30:52،
86
47
هیچکدام فقط تیپ5.
کیان: 1393/7/711:28:53،
95
41
فقط توی ایران اتفاق میفته : ماشین میخری نمیدونی قیمتش چنده!!!!
حمید رضا: 1393/7/711:38:32،
51
83
انصافاتو ایران دیگه جاده ها کشش ماشین بیشتر و نداره.خسته شدیم از ترافیک و جاده های شلوغ.ماشین گرون بشه خیلی بهتره بلکه مردم کمتر بخرن.تو هر خونه ای پنج تا ماشینه.مردم رعایت نمی کنند.
ابراهیم: 1393/7/711:41:07،
61
78
فقط پارس سال داشبورد جدید
مزدا3: 1393/7/711:49:44،
64
65
آقا ماشین فقط مزدا3
لطفا نظر بدید
,وحید: 1393/7/712:02:02،
113
43
خدا سراتو رو رحمت کنه.
پیام: 1393/7/712:05:15،
67
46
باز اثار یک مصیبت دیگر ار دولت پائیز وخران احمدی نژاد
بهنام: 1393/7/712:11:37،
56
75
تو عکس سمت راستیه داره سیگار میکشه؟
یعنی چی سیگار میکشه ؟: 1393/7/718:48:54،
107
36
بابا جون توهم زدیا
نوید: 1393/7/713:24:04،
61
47
سایپا لگن همچنان مطمئن !!!!!!!
سعید: 1393/7/713:37:47،
78
56
مگان (CKD) اصل فرانسه +
سراتو (CKD 20% چین 70% کره10% ایران -
هادی: 1393/7/714:47:38،
52
47
اقای مدنی به عنوان مشتری که در 1.5 سال اخیر 4 مورد فروشت به من با شکست مواجه شده و التماس کردی بیا تغییر بده ازت انتظار دارم اگر مدیری تلفن بده بات صحبت کنیم من مشتری رو قانع کن ویا بیا تو شرکت خودت بشین جواب بده.وگرنه قبول کن شایسته .....شغل نیستی وبدون بلیط بقول اقای زنگنه سوار شدهای پیاده شو بگذار ادمش سوار بشه شاید باشد کسی که بتواند حداقل به مردم راست بگوید نه با دروغ هموطنش را از خرید داخل متنفر کند
آرش: 1393/7/715:42:31،
53
49
تو نمایشگاه ماشین مشهد نمونه اش رو گذاشته بودن بد نبود از مسئولش برای قیمت سوال کردم گفت قطعی نشده اما به احتمال زیاد تقریبا 80 تومن
بیب: 1393/7/718:32:26،
53
36
به افتخار تمام خودرو سازهای وطنی با این عقب گرد فوق العاده ، ساتو ( سرها تو ) باید از خجالت آب بشین نه اینکه با افتخار سینه سپر کنین واقعا که رو نیست سنگ پای قزوینه
,وحید: 1393/7/718:45:51،
56
30
سراتو کجابود. باز یه عده عوام از سرو کول هم بالا میرن تا پولشونو 2دستی بدن دست سایپا بعدش ماهها منتظ میشینن تا سراتو بدن.بعدشم سایپا میگه فعلا سراتو نداریم یا پولتونو میدیم یا بجاش تیبا میدیم.
lia: 1393/7/721:56:35،
63
35
هم وطنان عزیز شما متوجه نیستید.ماشین های تولید داخل یک پوشش قابل دیدن دارند ویک باطن که فقط با چشم باطن میشئد دید.برای رسیدن به چشم باطن 7مرحله باید طی کنید1-پول بدید2-منتظر باشید3وقتش برسه4حالا باز منتظر باشید و حرص بخورید5جری بشید درحد سکته6حالا التماس کنید که به هر چی راضی هستیدومرحله7حالا تازه میفهمیدکه چه کلاهی سرمون رفته.
میگید نه از کسانی پیکاپ دیزلمگان-207 اتوماتویا اخیرا برلیانس و تندر خریدند وهنوز در حسرتند بپرسید
mehrdad: 1393/7/722:05:50،
43
61
یک کلمه!
.
.
متآسفیم!
khatami: 1393/7/910:09:48،
115
26
اون اسپند دود كردشون منو كشته !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلا: 1393/7/1001:29:44،
37
33
اگه اينقد خوبه چرا خودتون سوار ماشينا خودتون نميشيد همتون وارد ميكنيد خودروها ميلياردي...روزانه از اين خودروهاتون خيليا كشته ميشن...والا نميدونم چي بگم اين بي انصافيه
هیچ: 1393/7/1013:50:17،
33
28
سایپا و سراتو معلوم چی می شه
8 سال بعدش سراتو با تیپ های مختلف
و 2 سال بعدش سراتو وانت

مطمئنا قیمتشو 90 میلیون تومان می کنند ( البته اگه تا سال 94 تولید کنند )
عباس: 1393/7/1106:56:25،
45
26
سایپاو ایران خودرو استاد بی ارزش کردن خودرو های خارجی اند
عشق ماشین: 1393/7/1221:22:01،
50
22
با سلام و احترام به نظرات همه دوستان بنده یه پیشنهاد دارم به خودروسازان عزیز:لطف کنید خودرو نسازید انرژی و توان خود را در دام داری بکار ببرید اینجوری کمتر گناه کشته شدن جوانان مردم گردنتون میفته.من الله التوفیق
علی: 1393/7/1420:31:51،
32
50
سلام. به عنوان یه فعال بازار خودرو 2پیشنهاد برای این دوتا به اصطلاح خودرو ساز دارم اونم اینه که 1_به جای خسته کردن مردم و بی اعتبار کردن خودشون با مجلس و دولت مذاکره کنن برای تغییر قوانین گمرکی و تبدیل به وارد کننده خودرو بشن (البته خودروی روز دنیا نه هر خودرویی) از کشور ها و شرکتهای طرف قرارداد گذشته به این نحو که تعرفه گمرک برای واردات تا حد امکان پایین بیاد یا صفر بشه و در عوض اگه کسی قصد واردات اون خودرویی که اونا وارد میکنن رو داشت ازش حق گمرکی بالا اخذ بشه و یه درصدی هم به این دوتا خودروساز برسه(آخه اینا عادت کردن به انحصار) اینجوری بازم بازار انحصاری توی چنگشون میمونه(آخه تنها ترس این دوتا از همین قضیه هستش که بازار از دستشون در بیاد) و همزمان خط تولید این خودروها رو به صورت CKD راه اندازی کنن. البته پیشنهاد شماره 2 هم هست>>> 2_تعتییل کنن برن خونشون :D
رضا: 1393/8/1116:29:29،
32
17
سلام
آقا فكر كنم تعطيل كنن برن خونشون بهتر باشه. آخه انحصار در وارداته خودرو معني نميده. اين مدليشو ديگه نديده بوديم.
من: 1393/10/1810:51:17،
27
17
آقا میشه این نظریه پردازان و طراحان و مدیران صنایع حالا خصوصا" خودروسازی
یه پولی ماهیانانه بگیرن نظریه ندن ، طراحی نکنن ، مدیریت نکنن ، شاید اوضاع بهتر بشه نه؟

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
نگین خودرو
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط قطار