کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حادثه مرگبار در حادثه رالی خاورمیانه در شیراز + تصاویر


کد خبر : ۷۰۶۰شنبه، ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰:۲۷۱۶۷۳۵ بازدید

رالی خاورمیانه در شیراز قربانی گرفت.

آرش امین‌یکتا، نقشه‌خوان تیم اتومبیلرانی سایپا که در مسابقه رالی خاورمیانه دچار جراحت شدید شده بود، جان خود را از دست داد.

حمیدرضا مهرعلی، رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری با تأیید این خبر گفت: متأسفانه پس از مصدومیت این نقشه‌خوان و بستری شدن او در بیمارستان شدت جراحات وارد شده به حدی بود که متأسفانه نقشه‌خوان تیم سایپا جان خود را از دست داد.

آرش امین‌یکتا، نقشه‌خوان تیم سایپا به همراه حسین قدسی، راننده تیم در روز دوم رالی خاورمیانه در یک پیچ دچار حادثه شدند و از ادامه مسابقه بازماندند. در این حادثه راننده دچار مصدومیت شد اما نقشه‌خوان به دلیل شدت جراحات به بیمارستان منتقل شد.

به گفته بعضی از شاهدان به دلیل نبود بالگرد هلال احمر نقشه‌خوان تیم سایپا با هلی‌کوپتر نیروی انتظامی به بیمارستان منتقل شده بود.

پس از این حادثه به علت آنچه که نا ایمن بودن خط مسابقه عنوان شده است این مسیر از دور مسابقات حذف شد، راننده این وسیله نقلیه که ریو هست به بیمارستان منتقل شده است و برخی منابع از وخیم بودن حال او خبر می دادند که طبق آخرین پیگیریهای سایت نود، خوشبختانه وضعیت وی از سوی پزشکان مناسب ارزیابی شده است. در هر حال تیم های ایران خودرو و سایپا از دور مسابقات انصراف دادند و به دنبال آن دیگر تیم های داخلی و خارجی حاضر در مسابقات به احترام مرحوم آرش رامین یکتا از ادامه مسابقات انصراف دادند و برخی تیم های جمعه شب شیراز را به مقصد کشورهایشان ترک کردند و رانندگان تیم های ایرانی هم ظرف امروز و فردا شیراز را ترک خواهند کرد.
 

cl9iv5z7ufg6luamwmn0.jpg



cf8gdl1l25erc1jhfxqh.jpg

4hc8yg7wx6uu15k550z.jpg

08y14gcmu26sgrb44olh.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها