کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کمر آیفون 6 پلاس خم شد و سهام اپل رنگ باخت


کد خبر : ۷۰۳۳پنجشنبه، ۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰:۲۹۱۷۸۰۰ بازدید

در شرایطی که انتشار ویدئویی از خم شدن آیفون 6 پلاس در وب اعتراضات بسیاری از کاربران را به دنبال داشته و سهام اپل هم با تأثیر از آن روند نزولی پیدا کرده اما همچنان مسئولان اپل در برابر قهرمان ضعیف اندام خود سکوت کرده‌اند.
کمر آیفون 6 پلاس خم شد و سهام اپل رنگ باختکمر آیفون 6 پلاس خم شد و سهام اپل رنگ باخت

 آیفون6 پلاس برخلاف تمامی رجزخوانی‌ها، مبارز طلبی‌هایش و قد بلند کردن‌هایش در میان بلند قدان صنعت گوشی‌های هوشمند، ظاهرا چندان مبارز به نامی نیست و در برابر کمترین فشار حریفان زانو می‌زند.

بعد از رونمایی و عرضه آیفون‌های جدید در بازارهای جهانی، تست‌های مختلفی روی این گوشی‌ها انجام شده که گویا آیفون6 پلاس نتوانسته نقش پرچم‌داری را برای برند اپل خوب ایفا کند.تمرکز بیشتر این تست‌ها، بعد از انتشار مطالبی پیرامون خم شدن آیفون6 پلاس بر خم‌سازی این گوشی بوده است.با وجود اینکه هنوز مشخص نیست آیا خم شدگی این گوشی از ویژگی‌های ذاتی آن است یا اینکه اپل با شکستی قابل تأمل در ساخت این دستگاه روبرو شده، گزارش‌های بی‌شماری از این موضوع در توئیتر و فیس‌بوک به چشم می‌خورد.

نمونه‌ای از این گزارش‌ها که صدها بار در شبکه‌ اجتماعی فیس‌بوک به اشتراک گذاشته شده با جست‌وجوی لاتین عبارت "شلوار جین شما برای آیفون‌تان بسیار تنگ است" (Your pants are too tight for your phone) قابل دسترسی است.بسیاری از کاربران گفته‌اند که این گوشی بیش از آن چیزی که تصور می‌شد نرم و منعطف است و هر آن ممکن است که شکسته شود.

در حالیکه تاکنون مسئولان اپل هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده‌اند اما اسکور ترید که مسئولیت وارانتی (تعویض) آیفون را برعهده دارد گفته است که پیش از پشتیبانی از این گوشی، تست‌های بسیاری را روی آن انجام داده‌ایم و جای هیچ نگرانی نیست.کمپانی برندواچ که تجزیه و تحلیل محتوای شبکه‌های اجتماعی را برعهده دارد در این باره گفته است که تا روز 22 سپتامبر هیچ حرف و حدیثی درباره قابلیت خم‌شدگی این گوشی نبود تا اینکه ویدئویی در یوتیوب اقدام به رونمایی از این موضوع کرد.

این ویدئو تا ظهر چهارشنبه 6 میلیون دفعه در سرتاسر وب به نمایش گذاشته شده و بعد از آن 75 هزار توییت پیرامون عبارت "خم در جیب شما" جزو بیشترین گزارشاتی بوده که در این زمینه وجود داشته است.در حالیکه مسئولان اپل هیچ واکنشی تاکنون از خود نشان نداده‌اند اما همین موضوع فرصت خوبی برای رقیب این شرکت یعنی بلک‌بری شد تا در مراسم رونمایی از پاسپورت، جان چن مدیر عامل بلک‌بری بگوید که شما را به چالش تا کردن پاسپورت دعوت می‌کنم.

دوشنبه گذشته اپل اعلام کرد که طی دو روز توانسته به فروش 10 میلیون نسخه‌ای از آیفون6 و آیفون6 پلاس دست یابد.از زمان مطرح شدن چنین موضوعی در شبکه‌های اجتماعی، سهام اپل تحت تأثیر امواج منفی قرار گرفته و روز چهارشنبه با 0.87 درصد افت روی رقم 101.75 دلار ایستاد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها