کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
ایکاپ
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

هیوندای اکسنت 2015 , انتخابی مناسب یا نامناسب ؟

کدخبر:۷۰۰۶چهارشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶:۰۰۶۹۰۳۳ بازدید

10 سال قبل گروه خودروسازان راین، با عرضه دومین نسل از هیوندای ورنا، سدان کامپکت خودروساز در حال رشد کُره‌ای، دری تازه به روی بازار خودروی نه‌چندان پر‌رونق آن دوره ...

با نیم‌نگاهی به بازار خودروی کشورهای دیگر، خودروهایی همچون تاتا نانو، نیسان ورسا،شورولت اسپارک (ماتیز)، اسمارت فورتو،کیا ریو، فورد فیستا، تویوتا یاریس و‌…، در بازه قیمتی 11 تا 14.5 هزار دلار، ارزان‌قیمت‌ترین آیتم‌های در دسترس را تشکیل می‏دهند که با احتساب قیمت 18میلیون تومانی پراید و نرخ 3000 تومان به ازای هر دلار، پراید مظلوم، تنها 6 هزار دلار قیمت می‌گیرد. اما سوال اینجاست که آیا پراید، تنها 6000 دلار از خودرویی همچون نیسان ورسا کمتر است؟ جایگاه ما در بازار جهانی چیست؟ آیا هیوندای اکسنت 14 هزار و 645 دلاری، با قیمت روز 98 میلیون و 800 هزار تومانی ارزش خریداری دارد؟

پراید را همه می‌شناسیم؛ خودرویی که از دهه 80 میلادی، با نام فورد فستیوا‌،روی خط تولید فورد قرار گرفت و سپس کیا موتورز خودروی مذکور را اصطلاحا Rebadge کرده و با نام کیا پراید عرضه کرد. در دهه70 شمسی بود که تعداد قابل توجهی از این خودرو تحت برند ثانوی، به بازار کشورمان راه پیدا کرد و دیری نپایید که در اواخر همین دهه، سایپا خط تولید گسترده مونتاژ این خودرو را بنا کرد و بدین ترتیب، دوران جدیدی از حکمفرمایی این خودروی کوچک آمریکایی-کُره‌ای که مدتی نیز تحت سلطه مزدا قرار داشت، در دفتر تاریخ خودرو رقم خورد. دیری نپایید که کیا پراید، به یکی از پرفروش‌ترین خودروهای سایپا و خیلی زود، عنوان مطلق «پرتیراژ‌ترین خودرو ساخته شده در ایران» را از آن خود کرد. اما جالب اینجاست که با وجود این میزان تولید و فروش و مدل‌های متعدد این خودرو تا امروز، باز هم اکثر افراد از خودرویی که این روزها به عنوان خودروی ملی شناخته می‌شود، راضی نیستند.


cs6q61op6dxzbv5gzyiu.jpg
 

اکسنت!
10 سال قبل گروه خودروسازان راین، با عرضه دومین نسل از هیوندای ورنا، سدان کامپکت خودروساز در حال رشد کُره‌ای، دری تازه به روی بازار خودروی نه‌چندان پر‌رونق آن دوره باز کرد. ورنا، اکسنت، آونگا، بریو و‌… خودرویی بود که با وجود استهلاک و قیمت پایه مناسب، بسیار زود در بازار ایران و دیگر کشورها مورد استقبال قرار گرفت و در آن سال‌ها، برادر دو‌قلوی خود ریو را تنها رقیب مناسب از نظر فنی در برابر خود می‌دید. اما با پایان تولید این خودرو توسط کرمان خودرو و جایگزینی ولیکس C30 چینی، ورنا پس از 8 سال عرضه، وقفه یکساله حضور در بازار ایران را تجربه کرد. در واپسین ماه‌های سال 1392 و همراه با هیوندای النترا (به عنوان پرفروش‌ترین خودروی سال 1392)، هیوندای اکسنت (ورنا) توسط نمایندگی انحصاری هیوندای در ایران، آسان موتور، به بازار کشور وارد شد. البته پیش از عرضه رسمی، تعدادی اکسنت توسط اشخاص و بازرگان، اغلب با سطح امکانات پایین‌تر به کشور راه پیدا کرد که وجه تمایز بسیاری از اکسنت‌های وارداتی و اصطلاحا شرکتی را می‌توان پسوند BLUE، در کنار نام لاتین نمونه‌های شرکتی دانست؛ پسوندی که به معنای استفاده از سیستم کاهش مصرف سوخت هوشمند هیوندای، در ارتباط با سیستم Eco این خودروست.


بچه سوناتا؛ یا سوناتای ناقص‌الخلقه؟!

تا پیش از سال 2010، اغلب محصولات هیوندای با ظاهری ساده و نه‌چندان جذاب عرضه می‌شدند. برای مثال هیوندای سانتافه نسل دوم‌ یا سوناتای نسل پنجم، با الهام‌گیری از محصولات موفق آلمانی، زیبا طراحی شده‌اند. اما با عرضه ششمین نسل از سوناتا در سال 2010 (YF) و تغییر زبان طراحی این خودروساز، بسیاری از معادلات عوض شد. سوناتا YF توسط اهالی مطبوعات و منتقدان، به دلیل استیل خاصش، مرسدس CLS کُره‌ای نام گرفت. خطوط عضلانی نمایان و استفاده از احجام عجیب و غریب در طراحی چراغ‌ها، مواردی بود که سوناتا را متمایز می‌کرد. کم کم این زبان طراحی گسترش یافت و روی برادر‌های کوچک و بزرگ سوناتا اجرا شد. DNA جدید خیلی زود روی محصولات کوچک‌تر و بزرگ‌تر نیز تاثیر گذاشت و به همین ترتیب، اکسنت در سال 2012 خلق شد. اگرچه بسیاری این خودرو را برادر کوچک‌تر سوناتا می‌نامند اما با توجه به تفاوت فاحش بخش عقبی این خودرو با سوناتای YF، این عنوان را می‌توان بیشتر برازنده النترای جدید دانست. چراغ‌های برآمده و جثه 4.4 متری بلند‌قد اکسنت به همراه چراغ‌های عقبی که به هیچ وجه با کاراکتر خودرو و دیگر برادرانش جور در‌نمی‌آید، در نگاه اول کمی دلسرد‌کننده به نظر می‌رسند. اما ظرافت‌هایی همچون قرار‌گیری جلوپنجره در قابی عضلانی و همچنین رینگ‌های 16 اینچی آلومینیومی (البته 14 اینچی به صورت استاندارد) با طرح بسیار زیبا که اگرچه در لباس سفید خودروی مورد استفاده چندان به چشم نمی‌آید، جزئیات مناسبی محسوب می‌شوند. اما هرطور که حساب کنید، چراغ عقب‌های این خودرو، با استایل طراحی شده مناسب یک سدان نیست و بیشتر المان‌های یک خودروی ‌هاچ بک را در ذهن تداعی می‌کند.
 

2wxvav32x2bsx2uxzz51.jpg


به دنبال کیفیت در کابین!

هزینه تمام‌شده خودرو، محور اصلی در طراحی  انتخاب متریال‌های مورد استفاده در کابین است. پس از اکسنت 15 هزار دلاری نباید توقع کیفیت تولیدی در سطح سوناتا 25 هزار دلاری را داشته باشیم. اکسنت در بخش کابین نیز به سمت و سوی زبان طراحی جدید سوق پیدا کرده؛ کابین سراسر سیاه با تریم خاکستری تیره و پلاستیک براق نقره‌ای، چیزی است که در نگاه اول می‌بینیم. روکش داشبورد با استفاده از پلاستیک فشرده خشک طرح‌دار، صندلی‌های پوشیده از روکش چرم مصنوعی مشکی‌رنگ بسیار خشک، تریم‌های نقره‌ای و مشکی براق که در نمونه‌های صفر کیلومتر با سلفون پوشیده شده و هر لحظه امکان وارد شدن خدشه به آن وجود دارد و همچنین غربیلک سه شاخه کوچک و خوشدست که با لایه‌ای از چرم مصنوعی مورد استفاده در غربیلک تمام خودروهای کُره‌ای مزین شده، بیش از هر چیز توجه ما را به خود جلب می‌کند. کیفیت ساخت و متریال‌های مورد استفاده برای یک خودروی 15 هزار دلاری مناسب است، اما چیزی نیست که از 100 میلیون تومان انتظار داشته باشید.


امکانات مناسب، برگ برنده اکسنت

ایموبلایزر، سانروف، 4شیشه و آینه‌های برقی، سیستم صوتی با 4 باند و قابلیت پخش mp3 و ورودی‌های USB و AUX، سیستم تهویه مطبوع خودکار سفارشی، دوربین دید عقب با نمایشگر روی آینه وسط و حسگر فاصله، سیستم کاهش مصرف سوخت Eco خودکار، نشان‌دهنده میزان باد تایر‌ها، کیلومترشمار سوپرویژن و دکمه استارت موتور به همراه سوئیچ کارت، از جمله امکانات رفاهی این خودروست. علاوه بر این، اکسنت با بهره‌گیری از 2کیسه هوا برای سرنشینان جلو و 4 عدد به صورت پرده‌ای (جمعا 6 ایربگ)، موفق به کسب 4 ستاره ایمنی از موسسه آزمون ایمنی بزرگراه‌های آمریکا شده که در قیاس با ارزان‌ترین خودروی ما، پیشرفت بسیار مناسب‌تری داشته؛ اگرچه برخی رقبای هم‌قیمت (بازار دست دوم) این خودرو در بازار ایران، از امکانات و ایمنی بیشتری بهره می‌برند.
 

pbvdaug3vmo9fjzuxj.jpg

 

پشت رول!

مهم‌ترین مشخصه در ساخت خودروهای ارزان‌قیمت، طراحی و ساخت پیشرانه‌ای کم هزینه و کم استهلاک در دراز مدت برای استفاده هرچه آسان‌تر کاربر محسوب می‌شود. به همین خاطر اصولا در خودروهای مقرون‌به‌صرفه از پیشرانه‌های کوچک و کم بازده، با کمترین میزان فشار به قطعات مصرفی انتخاب می‌شود. اکسنت با 5 نوع پیشرانه دیزل و بنزینی 1.4 و 1.6 لیتری عرضه می‌شود که از این میان، نمونه 1.6 لیتری گاما2، با 128 اسب بخار قدرت برای ارائه در بازار ایران انتخاب شده است. پیشرانه را با استفاده از استارت دکمه‌ای روشن کرده و پس از اعمال ساسات توسط استپر، دور موتور به حالت پایدار می‌رسد. با فشردن پدال ترمز، جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک را در حال D قرار داده و پس از خواباندن ترمز دستی بسیار نرم‌ و آزاد‌سازی ترمز، حرکت نرم خودرو شروع می‌شود. اکسنت در دور‌های پایین بسیار کم صداست و سامانه کاهش مصرف سوخت خودرو نیز فعالیت خود را با روشن شدن چراغ Eco در کیلومتر‌‌شمار، به راننده هشدار می‏دهد. اکسنت به دلیل جثه کوچک خودرویی مناسب برای استفاده شهری است اما با توجه به فاصله محور کوتاه، سیستم تعلیق خودرو هنگام عبور از دست‌اندازها، سواری نه‌چندان راحت به انضمام صدای واضح جلوبندی خودرو را ارائه می‌کند. دنده‌ها در حالت پیش‌فرض خودرو، برای کاهش مصرف سوخت از سبک‌ترین دنده ممکن استفاده می‌کنند اما این تعویض، با ضربه‌ای خفیف در هر شیفت همراه است که به هیچ وجه مناسب یک خودروی صفر کیلومتر نیست. غربیلک فرمان خوشدست و سیستم هیدرولیک، به همراه جثه سبک وزن خودرو، فرمان نرمی را در اختیار راننده قرار می‌دهد که برای استفاده در ترافیک شهری و گذر از کوچه‌پس‌کوچه‌های کلانشهرها، بسیار مناسب است. دکمه‌های موجود روی فرمان به کنترلگرهای سیستم کروز کنترل و اینترفیس سیستم صوتی محدود می‌شوند و به همین خاطر در هنگام چرخاندن غربیلک، کف دست راننده برخورد کمتری با این دکمه‌ها خواهد داشت. اما با فشردن پدال گاز، انتظار شتاب رعدآسا از این کوچولوی کُره‌ای نداشته باشید. با تخت گاز شدن خودرو، چراغ Eco در کیلومتر‌شمار به صورت خودکار خاموش می‌شود و جعبه دنده با تاخیری یک تا 1.5 ثانیه‌ای، پس از انتخاب سنگین‌ترین دنده ممکن برای نفسگیری خودرو، شروع به افزایش سرعت و اعمال شتاب می‌کند. شتاب‌گیری در دنده‌های اول و دوم مناسب بوده اما با هر بار سبک‌شدن دنده‌ها، این افزایش سرعت به شدت افت پیدا می‌کند. به همین خاطر، اکسنت در سبقت‌گیری از خودروهایی با سرعتی بیش از 110 کیلومتر بر ساعت، با مشکل حاد افت کشش مواجه خواهد بود و این مسئله زمانی شدت می‌گیرد که اقدام به استفاده از سیستم تهویه مطبوع کنید. 11.4 ثانیه، شتاب صفر تا صدی است که هیوندای برای این محصول اعلام کرده اما در جریان تست، با بنزین ساده و 2 سرنشین (جمعا 170 کیلوگرم) و با استفاده لانچ تا دور 2500 با استفاده از ترمز‌گیری، به رکوردی بهتر از 16.7 ثانیه نرسیدیم. عایق‌بندی صوتی اکسنت آنچنان که باید و شاید مناسب نیست و صدای پیشرانه خصوصا در دورهای بالا، تماما به کابین خودرو منتقل می‌شود. فرمان‌پذیری در سرعت‌های بالا بسیار تیز و نیازمند دقت در تعویض خط است و اگر اقدام به حرکت مارپیچ کند، حتی با وجود سامانه کنترل کشش، خیلی زود به عدم تعادل خودرو خصوصا در سرعت‌های 70 کیلومتر بر ساعت به بالا پی خواهید برد. اکسنت با استفاده از ترمز دیسکی در 4 چرخ و سامانه‌های ضد‌قفل ABS ،‌EBA و EBD و با توجه به جثه کوچک و قدرت نه‌چندان بالای پیشرانه، ترمز تیز و حساسی را ارائه می‏کند، اگرچه که در جریان ترمز‌گیری تخت از سرعت 60 کیلومتر بر ساعت، 13متر خط ترمز بر جای گذاشت.

ro3w3fcx8moy8s5nv8m.jpg


شرایط بازار

هیوندای اکسنت، با قیمت دقیق 98 میلیون و 850 هزار تومان در بالاترین حد از امکانات توسط آسان موتور عرضه می‌شود و در بازه قیمتی 70 تا 100 میلیون و از میان خودروهای صفر کیلومتر، با میتسوبیشی لنسر 1600، کیا ریوی 2014 کمیاب و در وهله آخر، تویوتا یاریس صندوقدار وارداتی با نیمی از امکانات، در برابر اکسنت 15هزار دلاری قرار می‌گیرند. البته در حالی که آسان‏موتور نماینده رسمی عرضه‌کننده این محصول به بازار است‌، نمونه‌های وارداتی نیمه فول و فول با قیمتی از 87 تا 96 میلیون تومان نیز در بازار به چشم می‌خورند که بیش از مدل‏های شرکتی مورد استقبال قرار می‏گیرند‌. اکسنت با این قیمت ارزان‏ترین سدان غیر‏چینی بازار است اما کیفیت و قابلیت‏های فنی‏اش در واقعیت جوابگوی چنین قیمتی نیست؛ چرا‌که با یافته‏ هایمان در این آزمایش مشخص شد که بهتر است برای کیفیت بهتر یا به سراغ برادر کوچک‏ترش یعنی i20 بروید و یا بودجه‏تان را برای خرید النترا افزایش دهید‌. در این میان به نظر می‌رسد که اکسنت و یاریس از خدمات پس از فروش بهتری بهره ببرند و با توجه به امکانات بسیار محدود میتسوبیشی لنسر 1600، اکسنت از نظر امکانات یک سر و گردن بالاتر از یاریس و لنسر قرار می‌گیرد و اگرچه ریو با مشخصاتی مشابه اکسنت عرضه می‌شود اما باز هم کمیاب‌بودن خودرو، دلیلی بر برتری اکسنت به‌نظر می‌رسد. اما اگر نتیجه درستی بخواهید باید گفت که اکسنت به هیچ وجه مناسب استفاده خانوادگی نیست. کابین بسیار کوچک (در عین زیرکی و سعی در به جای گذاشتن بیشترین فضای خالی) و همچنین طراحی نه‌چندان جذاب در برابر دیگر اعضای خانواده هیوندای و همچنین کیفیت ساخت پایین ملموس این خودرو، شاید خریدار را کمی سست کند. پس با این حال به یک نتیجه قطعی می‌رسیم؛ اگر به دنبال خودرویی کم‌مصرف و جمع‌و‌جور برای استفاده در شهر و ترافیک هستید، هیوندای i20 [حدودا 5 میلیون تومان] ارزان‌تر گزینه مناسب‌تری است و اگر به دنبال خودرویی خانوادگی با کیفیت ساخت معقول باشید، بدون شک هیوندای النترا، ارزش پرداخت 15 میلیون تومان اختلاف قیمت را خواهد داشت. اگرچه باز هم قیمت این خودروها آن چیز که باید نیست و در این بازه قیمتی خودروهای دست دوم بهتری همچون هیوندای آزرای نسل قبل (با وجود استهلاک چند برابر) نیز در دسترس خواهند بود.


2t7yh3nzay3qxvdchsnu.jpg

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

امیر: 1393/7/209:35:03،
119
159
قیمتش نسبت به داخلی های فرغون ساز
در بلند مدت بسیار مناسبه ( گارانتی 5 ساله ، کیفیت ، و..)
و هیچوقت از قیمت فعلی کمتر نمیشه ( ارزش افزوده بالاتر هر ساله ، افزایش تعرفه واردات بزودی به 70 درصد و ...)،
عارف: 1393/7/209:57:12،
239
141
تا وقتی پراید هست بقیه خودرو ها گزینه نا مناسبن
مهدی: 1393/7/210:32:54،
93
73
همش بجای نقاط قوت وسطش نقاط ضعف دمده اصلا ارزش خرید نداره به هیچ عنوان با این قیمت خیلی چیزای بهتر میشه خرید البته دست دوم مشابه صفر مثل مگان و مزدا و النترا و ... این خیلی بخواد قیمت بخوره70 تا 75 هستش با این مشخصات
محمد: 1393/7/210:40:59،
105
67
این هم چند کلمه از نماینده آسان موتور که اکسنتهاشون رو دستشون باد کرده :)
Mehrdad: 1393/7/210:59:50،
91
66
آزرارو خوب اومدی! عمرا به جای آزرا به این فسقلی پول نمیدم
جواد: 1393/7/212:06:03،
99
48
ببخشید امیر جان قیمت یک خودرو در کلاس ساب کامپکت مثل اکسنت چقدر باید باشه تا از نظر شما گرون به حساب بیاد؟ ۳۰۰ میلیون چطوره؟! شما فکر اینو بکن که با همین دلار ۳۰۰۰ تومنی تو کشورای دیگه با این قیمت یعنی ۳۴۰۰۰ دلار فولترین مدل سدان های میدسایز مثل تویوتا کمری و نیسان آلتیما و هوندا آکورد یا مدل نیمه فول سدان های بزرگ مثل تویوتا آوالون و نیسان ماکسیما رو میشه خرید اونم با کلی احترام و خدمات پس از فروش واقعی و پس دادن قسمتی از مبلغ خرید به خریدار بعد از یکسال( Rebate). کسی که تو این مملکت به فکر منافع مصرف کننده نیست. حداقل خود مصرف کننده باید حساب کار دستش باشه و کار این شرکتای وارد کننده سودجو رو تایید نکنه. مگر اینکه خودشم یکی از اونا باشه که در اینصورت حرف شما کاملا قابل درکه!
آرمین: 1393/7/214:03:20،
145
137
جک اتومات با موتور و گیربکس میتسوبیشی +++++
1800 ،140 اسب دنده اتومات
قیمت 58 میلیون

اکسنت با موتور گیربکس هیوندای اتومات - - - - - - - -
1600 ، 130 اسب دنده اتومات
قیمت 98 میلیون
ال نود: 1393/7/218:18:19،
76
59
توجه كنيد اين خودرو بدون تعرفه با ال نود ما هم قيمت ميشه چرا اخه اون اشغال رو ميخرين وقتي ميتونين با همون پول اينو سوار شين
یس: 1393/7/218:58:26،
83
51
باشه من فردا میرم ال90مو میفروشم اینو سوارمیشم

خوبه؟؟
خخ: 1393/7/311:07:01،
70
44
خوبه نه كجاج خوبه اين ماشين كلاس داره شما همون ال نود بسته
پاسخ به خخ: 1393/7/312:15:25،
42
54
نکنه تو این ماشینو داری که از کلاسش خبر داری؟؟خخخ

خوشم میاد 99درصد مردم توایران جیب گنده میان..
salar: 1393/7/901:03:27،
36
67
این خودرو تو پیچ ها سریع تعادلش به هم میخوره -برگشتی هند و پاکستان هست. سمند بهتر از این ها ست
هادی: 1394/1/1601:04:37،
22
45
به نظر من که ما که تو منطقه آزادیم خوبه قیمت این میشه 45 قیمت دنا 42 کدوم بهتره ؟؟؟!!!!!
محمد: 1393/7/209:40:52،
132
39
خوبه ولی گرونه خدایییش که البته مشکل از ماشین نیست مشکل از ماست قیمت دلار،تعرفه بالا، و از همه مهمتر برادران زحمت کش دلال و عزیزان نمایندگی که جیبشون با پول مردم روز به روز پر تر میشه!!!!!!!!!!!!!!
احمد: 1393/7/210:00:58،
86
53
كجای دنیا شورلت اسپارك را با دوو ماتیز اشتباه میگیرند كه شما گرفتید لطفا كمی دقت هم خوب است.
بی خیال: 1393/7/210:32:58،
43
43
ایران جیب عزیز لطفا یه اطلاع رسنی راجع به ممنوعیت 2500 سی سی ذر مناطق ازاد هم بفرمایید ،کسی خبر داره؟
ss: 1393/7/309:44:16،
45
46
نه دوست عزیز.این محدودیت فقط برای پلاک ملی هستش.برای مناطق آزاد هیچگونه محدودیتی برای واردات خودرو نیست.میتونید به سایت مناطق آزاد هم مراجعه کنید.
pepan: 1393/7/210:34:27،
128
47
مانیتور این ماشین 100 برابر می ارزه به ال لگن 45 میلیونی
قیمت اکسنت 15 هزار دلار یعنی 45 میلیون..
بدبخترین موجودات زنده روی زمین ما ایرانیها هستیم...
پاسخ به pepan: 1393/7/212:21:48،
89
56
من کاری به ارزش این خودرو در برابر ال لگن ندارم.ولی برام جای سواله چرا تو ایران همه عشق مانیتور و سانروف هستن؟! باور بفرمایین از نظر فنی اینا تاثیری تو کارکرد یه خودرو نداره ولی من زیاد میبینم که مردم کشورم تو خرید خودرو مسایل اصلی مثل حجم و قدرت موتور و گیربکس و مصرف سوخت و کلا مسایل فنی رو ول کردن چسبیدن به سایز مانیتور و سقف پانوراما! این مساله البته بیشتر در مورد خودروهای وارداتی صدق میکنه اماراتی ها هم چون این مساله رو فهمیدن مونیتور ماشینایی مثل کیا و هیوندای رو دستکاری میکنن و به جای مثلا ۴ اینچ اصلی ۷ اینچ غیر اریجینال نصب میکنن تا ما لذت ببریم!
ر: 1393/7/215:55:14،
88
49
بدبخترین موجودات زنده روی زمین ما ایرانیها هستیم...
اینو خوب اومدی
بیطرف: 1393/7/217:01:45،
74
77
زورت به ال 90 رسیده هرچی باشه کیفیتش از لگنی که تو

سوارمیشی بهتره...هه ههههه..
ساسان: 1393/7/217:06:49،
64
48
توبرو اول 45 تومن بده اون ال90 رو بخر ..بعد بیا اینجا صحبت کن..عمو
ارام: 1393/7/217:08:33،
59
58
کسی تو رو مجبورنکرده 45 تومن پول بدی برا ال90..برو 100 ملیون پول بده واسه مانیتوراین لگن..خخخخ
الی: 1393/7/217:09:07،
59
44
همون بهترکه امثال تو دستشون به این ماشین نرسه..
صادق: 1393/7/217:22:21،
51
64
من کاری به ال90 ندارم..ولی هرچی باشه مطمان باش این لگن 100 تومن نمیرزه..
آرش: 1393/7/219:35:59،
67
96
اکسنت به معنای واقعی لگنه و تو چینن منتاژ میشه و کیفیت پایینی داره ...بارها دیده شده تو تصادفات که سیستک کیسه هوای اون عمل نکرده با وجود ضربه شدید به جلو خودرو...قیافه هم نداره ...من به شخصه ام جی شوالیه رو به این ترجیح میدم ...واقعا هیچ شباهتی به ماشین 80 تومنی نداره انگار 30 تومنه
pepan : 1393/7/223:42:26،
55
75
دوست عزیز من من تو عکس بالا داخل کابین رو نگا کردم نظر دادم..
عقل داری و منطق داری داخل کابین اینو با ال ۹۰ مقایسه کنی من دیگه میرم خودکشی میکنم...
داخل سمند ۱۰۰۰ برابر از ال ۹۰ خوبه چه برسه به این کوچولوی کره ایی.
کجا رو گرفتی.دارن خط ریشتو با این دلار ۳۰۰ تومانی میزنن..۱۵ هزار دلار رو کارگر اماراتی تو یه هفته میگیره تو میایی به اونا ایراد میگیری..
اصلا معنای تکنولوژی رو بگو تا من از این ایران جیب رفع زحمت کنم...
تو منطقه آزاد این ماشین ۴۵ تومنه...
pepan : 1393/7/223:46:36،
49
53
ال نود ذو ما از سال ۸۶ داریم ۱۱ تومن خریدیم الان هم مثل خر کار میکنه..
منظورم اینه که قیمت ال ۹۰ همون ۱۱ تومنه...عقل سلیم میخواد اینو درک کنه...
تازه فورد موستانگ رو ندیدی پسر ۲۰۱۴ با قیمت ۸۰ میلیون..
شاسیش مث تیر آهن نمره ۱۶ هستش..
منطقه ٱزاد جلفا رو بیا ببین اگه اسم ال ۹۰ رو گرفتی...
پاسخ به "پاسخ به pepan": 1393/7/309:49:00،
64
33
حرف شما کاملا درسته.البته من یه مورد دیگم به موارد شما اضافه میکنم."شاسی بلند بودن".بعضیا واقعا حاضرن پول مفت بدن و یه لیفان یا ام وی ام آشغال شاسی بلند بخرن و به همه بگن شاسی بلند سوار میشیم
محمد: 1395/11/2913:11:37،
13
6
مردم بیشتر به دنبال داشتن یک حس خوب و لوکس از ماشین هستند همه که مکانیک حرفه ای نیستند ماشینی که مانیتور بزرگ و سانروف داره لوکس تر نشون میده و عموم مردم خوششون میاد این حکایت در گوشی موبایل هم هست یک زمانی هر چی اندازه صفحه لمسی گوشی بزرگتر بود طرفدارش بیشتر بود و کمتر فردی به سرعت پردازنده گوشی توجه میکرد و ی ااینکه واقعا از سرعت بالاتر گوشی استفاده لازم را میبرد. اگر درست رانندگی کنیم خیلی کیفیت هندلینگ ماشین برای راننده فرق نداره اما اگه بخواهیم اسپرت و هیجانی رانندگی کنیم بله خیلی فرق دارن.
واسه عموم مردم که استفاده معمول از خودرو دارن مهم چند پارامتر هست:
1- قیمت مناسب
2- مصرف سوخت کمتر
3- زیبایی ظاهری و زیبایی داشبورد
4- وجود گستردگی خدمات پس از فروش و نمایندگی در سراسر کشور
سعی کنیم به نظر همدیگر احترام بگذاریم
موفق باشید
amin: 1393/7/210:56:57،
123
78
سوناتا2011+++++

ماکسیما88-----------
محمد: 1393/7/211:23:27،
76
83
ههههه این اکسنت تو اهواز 50ملیونه کسی هم نه سوارش میشه نه بش محل میزاره
امیر : 1393/7/211:40:21،
88
44
کلا مردم ما همینطورند حاضرند بقیه بدبخت باشن خودشون خوشبخت !!!!آقا محمد از بدبختی دیگران خوشحال نباش یه
روزی هم سر خودتان میاد !!!!!
پاسخ به امیر: 1393/7/212:47:32،
72
57
این حرفی که شما میزنی چه ارتباطی به حرف محمد داره؟ رو چه حسابی میگی از بدبختی مردم خوشحاله؟ این بنده خدا فقط حقیقتو گفت. تو منطقه آزاد ارس هم همین قیمته. به نظرم محمد خواست روشن کنه که چقدر تو پاچه ملت میکنن با این قیمتای کذایی.
امیر : 1393/7/213:11:43،
68
43
کسانی که آنجا هستند ( مناطق محروم ) تو پاچوشون از قبل رفته ( انواع محرومیت و ندادن امکانات مختلف توسط مسئولین )
پاسخ به امیر: 1393/7/213:27:34،
55
43
حتی به فرض اینکه حرف شما در مورد محرومیت این مناطق درست باشه٫ بازم قیمت ۱۰۰ میلیونی یه ماشین که در اصل ۵۰ میلیون قیمتشه توجیه نمیشه تازه قیمت مناطق آزاد هم حدود ۳۰۰۰ دلار بالاتر از قیمت نمایندگی اصلی در اماراته. شما از چی داری دفاع میکنی؟
امیر: 1393/7/213:47:37،
79
38
من دارم از بدبختی مملکت میگم
یک بام و دو هوا بودن آن
ما همی چی رو فراموش کردیم ( قیمت آموزش ، قیمت بهداشت ، قیمت زندگی ، قیمت مایحتاج ، قیمت هوا !!!!و...
چسبیدیم به قیمت ماشین !!!!!!
حجت م: 1395/3/2613:45:48،
31
36
چه بد بختی ای . در عوض شماها توی شهرهای دیگه آب و هوا و تفریحات بیشتری دارید. ما توی خوزستان هیچی نداریم چه از نظر آب و هوا چه امکانات شهری . فقط دلمون به ماشین اروندی خوشه.
آرمین: 1393/7/211:51:11،
111
33
حقوقمون که به ریاله دلار هم که به نا حق 3200 تومن شده .120 درصد هم که باید مالیات وگمرک میدیم ....

نتیجه این میشه که اکسنت 15 هزار دلاری که کم کیفیت ترین ماشین کره ای هست و در کشورهای دیگه ماشین فقرا محسوب میشه اینجا 95 ملیون قیمت داره و ماشین پولدارهاست !
خدایا ریشه ظلمو خشک کن!
طالب: 1393/7/212:03:13،
79
63
من فکر می کنم چینی های موجود در این رده قیمتی بهتر از این خودرو ضعیف باشند البته با پول کمتر
مثل جک ، جیلی
یا با پول بیشتر ام جی

من کیفیت متریال جیلی را با سوناتا مقایسه کردم زیاد تفاوت نداشتن هر دو در حد خوب هستند . ( نه خیلی خوب مثل تویوتا)
حمید: 1393/7/212:20:38،
60
65
سلام من با 80 میلیون می خواستم اکسنت بگیرم یکی از دوستان پیشنهاد پژو 407 رو داد گرفتم باور کنین اکست در مقابل ماشین پزو 407 هیچ حرفی ولسه گفتن نداره حتی سوناتا به جرات می گم ساخت فرانسه کیفیت و سواری آن با هیچ ماشین زیر 150 قابل مقایسه نیست من که واقعا" از این انتخابم راضیم
lمهدی طلا: 1393/7/213:51:30،
63
64
کاملا درسته ماشین خیلی خوبیه زیرپاعالی ولی حیف که شتاب اولیش کم است.
فرزاد: 1393/7/214:16:23،
89
58
من خودم سال قبل مي خواستم ماشين حدود 80 ميليون دست اول بخرم و دو گزينه اصلي داشتم يكي مگان 2000 فول و ديگري اكسنت شركتي و به دلايل زير اكسنت را انتخاب كردم
1- تكنولوژي بالاتر بكار رفته درموتور اكسنت كه بالاترين توان را در خودروهاي 1600 بازار در زير قيمت 100 ميليون دارد به نحوي كه توان ان فقط چند اسب بخار از مگان با موتور 2000 پايين تر است
2- پيشرفته تر و بروزتر بودن جعبه دنده اتوماتيك ان نسبت به مگان 2000 كه باعث ميشود با توجه به قدرت موتورش لختي مگان 2000 را نداشته باشد و از شتاب و چالاكي كافي برخوردار باشد
3- بيشتر بودن امكانات ان نسبت به مگان 2000
4- به روزتر بودن ظاهر و داشبورد ان نسبت به مگان 2000
5- مصرف پايين تر بنزين ان نسبت به مگان 2000 ضمن انكه كارايي ان كاهش نيافته است

اكنون هم از انتخاب خود راضي هستم
pepan : 1393/7/223:56:00،
61
42
عجب گفتی فرزاد...
بابا آخه این مگان و ال ۹۰ دیگه رده خارج شدن..
ال ۹۰ رو بیایین با پیکان ۵۷ جوانان مقایسه کنین اگه تو نرمی داخل کابین پیکان کم آورد!
گیربکسش غیر قابل تعمیره..باید کمپلت عوضش کرد با قیمت ۴.۵ تومن
حیفا: 1393/7/215:17:08،
88
60
ارزش خرید نداره....کیفیت جالبی نداره اپشناشم کمه...
محمد: 1393/7/220:01:15،
50
65
اصلا قابل مقایسه با مزدا 3 نیو مدل 91یا 92 که هم قیمتن نیست...
مزدا آپشن هاش خیلی بهتره جلو بندیش فوق العاده زیباتره.مصرفش تو جاده زیر 7 است.و ماشینی نیس که هی تو خرج بیفته.
در ضمن قدرت موتورش و غربیلک فرمونش خیلی اسپرت تره.
فقط مزدا 2تا مشکل داره یکی اینکه رنگ فرمونش میره بعد ی مدت طولانی 4-5سال استفاده. یکی هم شاسیش توجاده های ایران متاسفانه سر دست انداز های بلند کشیده میشه زمین.
علي: 1395/3/2311:51:50،
28
34
جلوبنديش زيباتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ميدوني جلوبندي به چي ميگن اصلا؟
محمد امین: 1393/7/900:42:04،
71
36
دوستان ما ملکتمون رو به ماشین های خارجی نمیفرشیم پراید یکی از بهترین ماشین های ایران هست تازه کیسه هوا هم داره پس ننتیجه ما هرچی داریم از سایپا داریم اصلا جونمون در خطر نیست دعا خدایا مردمون سوار پراید میشن از جانشان محافظت بفرما همه امین
پوریا: 1393/8/1420:38:07،
23
10
من اکسنت شرکتی دارم و فوق العاده از عملکردش راضیم . فقط یه چیز بد داره اونم کمک عقبشه . 4 نفر وقتی نشستیم توش و نصف صندوق پر ، واقعا ارتفاش میاد پایین (البته خیلی کمتر از مزدا 3 که کفش به خیلی جاها میگیره . ) . البته با مراجعه به نمایندگی و انجام اولین سرویس مجانی ، کمک فنر ها با دستگاه تست و بدون مشکل بود. برای تست , با ماشین خودم 10 کیلومتر بقل تعمیر کار مجاز نشستم و او گفت که این خودرو از نظر کمک فنر بسیار قوی هست ولی چون وزنش حتی از 206 SD کمتره , کمی میکوبه . و گرنه اگه کمی سنگین باشه همچین اتفاقی نمیوفته . شتابشم من نفهمیدم چطور 16 ثانیه گفتین چون من به شخصه با این خودرو بدون حالت اکو , 12 زدم . آپشناشم نسبتا رضیم و مانیتور هم خریداری کردم . و فقط یه چیز . اگه مثل من اکسنت رو پارسال و 120 روزه سفارش میدادید ، مثل من قیمتش براتون در میومد 82 میلیون و 230 هزار تومن .
رضا : 1394/1/510:35:19،
23
34
من هم ثبت نام بهمن 92 بودم 82 برام دراومد فول شرکتی با 5سال گارانتی .تقریبا 8 ماهه که سوارش می شم لذتشو می برم حالا با 82 تومن چی میتونستم بخرم ؟مزدا 3 ، 4-5 سال کارکرده، اونوقت ماشین 4سال کارکرده هزینه نگهداریش قابل مقایسه با ماشین صفر هست؟مزدا 3 ماشین بهتریه ولی صفرش. خدا رو شکر
سعید: 1393/8/2423:06:09،
34
19
سلام دوستان من یه اکسنت فول 6 ایربگ شرکتی دارم بسیار ماشین خوب و کم مصرفیه همون طور که پوریا گفت شتابشم خیلی خوبه بسیار نرم و راحته باهاش تو جاده جاده چالوس رفتم خیلی عالی بود با 4 نفر سر نشین فوق العاده بود خداییش خیلی راضیم با این پولی که پرداخت کردم
مهدی صفاری پور: 1393/8/2714:47:47،
30
17
پس بخرمش خوبه
Erfan: 1393/8/2718:37:21،
20
50
ببخشيد هيوندا اكسنت ٢٠١٥جراغ بدرقه داره
عرفان: 1393/8/2819:06:52،
20
18
ماشین هیوندا اکسنت 2015 چراغ بدرقه دارد
رضا : 1394/1/510:37:03،
20
35
بله داره
majid: 1393/9/1822:37:27،
31
19
من هم یه اکسنت نیمه فول وارداتی دارم,از نظر شتاب و سرعت عالیه و کم مصرف.
جاسم: 1393/9/2519:10:59،
85
22
منم یه فرغون دارم ازش راضی هستم
احسان: 1393/9/3021:36:50،
32
24
همتون غلط زیادی کردین من اکسنت دارم خیلی خیلی راضیم میرم تو خیابون همه چهار چشم میبینن هم کلاسش خیلی بالاست هم مصرفش پایینه تو پیچ جاده معرکست.
محسن: 1394/11/719:29:22،
23
11
ادب مرد به از دولت اوست .
علی: 1393/10/516:41:29،
34
14
سلام. من یه ماه‍ اکسنت نیمه فول ۲۰۱۴گرفتم. خیلی ازش راضیم . نسبت به ماشینای قبلیم اس دی وی۸ . وی۲. سورن و... فوق العاده بهتره. ۸۵برام دراومد.
امیر ه: 1393/10/522:29:36،
25
11
سلام کسی میدونه فرق اکسنت 2014 با 2015 چیه ؟ آیا اصلا فرقی داره
مهرشاد: 1393/10/2018:13:21،
38
17
کاملا عالی
احسان: 1393/11/1912:25:16،
28
31
دوستان اکسنت ماشین خوب ونرمی هستش اما چون موتورش1600 هست زیاد نمیشه تو قدرت سرعت و تعادل روش حساب کرد به نظر من فقط تو شهر جواب می ده اما تو جاده مخصوصا سر بالایی ها به سختی میکشه سرو صدای نسبتا زیادی هم دار تو سرعت 100 تا 130 . من که فروختم رفت.
ساسا: 1393/11/2302:17:41،
46
16
دوستان آخرش چی شد بخرم یا نخرم؟؟؟؟؟؟؟
محمد: 1393/11/2710:18:37،
29
21
دوست عزيز نخر من يكيشو دارم اين فقط بدرد توشهر ميخوره براي جاده خيلي تكان داره ادم خورد وخميرميشه توسبقت هم كم مياره اپشنشم كمه-النترا يا سوناتا قديمي يا ازرا قديمي ميارزه به اكسنت
روح الله : 1393/12/218:28:41،
33
23
آخر نفهميدم اکسنت خوبه یا بد؟ من یکی ثبت نام کردم تحولی خردادماه 94.
رضا : 1394/1/510:36:26،
53
15
خیلی هم خوبه شک نکن.با 100 تومن ماشین صفر فقط همین
سعيد: 1394/1/1419:22:19،
25
54
سلام به همه دوستان
عزيزان بنده در كشور عربي كار ميكنم بخدا اينقدر كه اينجا از تويوتا و ماشين هاي امريكايي سوار مي شوند از اشغال هاي كره اي استفاده نمي كنن
بابا بعضي از مردم ايران نديد بديد هستن
اخه بابا كي مياد ماشين جيني و كرهاي سوار ميشه
بخدا اونايي كه اين ماشين ها را مي خرن بايد تو مغزشون كاه باشه
روزبه: 1394/2/2517:44:27،
46
23
آخه برادری که میگی مردم احمق هستن میرن ماشین کره ای و چینی میخرن میشه بگی مثلا بنده با 80-90 میلیون چه ماشین ژاپنی یا آمریکایی میتونم بخرم؟؟
امین: 1394/3/522:02:04،
29
17
این ماشین عالیه
میلاد اکسنت : 1394/3/1016:17:10،
21
19
سلام.قیمت فول اپشن بامونور1600 سی سی کمتراز17000$هست.البته بااحتساب دلار3300الان زیر 85میلیون میشه.ولی الان 100میلیون تومان قیمت داره....عجب.....................
شايان: 1394/4/614:56:51،
36
19
گزينه هايى كه در اين رنج قيمت باشند
اكسنت
لنسر
ياريس
همه جوره چه روى كاغذ و چه سوارى اش اكسنت برنده است
من چند ماه پيش به دوستى پيشنهاد كردم بخره و تا الآن كه فقط دعام كرده بايد بگم دوستم بنز كلاس e 300 داره و براى مصرف شهرى اكسنت ميخواست الآن بيشتر جاها را با همين اكسنت ميره و خودش ميگه باورش نميشده ماشين اين قيمتى اينقدر سوارى دلچسبى داشته باشه
amir lancer: 1394/6/903:32:30،
13
20
با سلام،این متن واقعا خنده داره ک شما هیوندای اکسنت رو با میتسوبیشی لنسر مقایسه میکنین،همین مقایسه کردنش هم مسخرس چ برسه ب اینکه بگین اکسنت بهتره،کسی ک فکرش کار کنه داره 90 تومن پول میده میمونه یکم دیگه میذاره روش مدل نیمه فول و یا فول لنسر رو میخره،در ضمن هیچ وقت اصالت یه ماشین ژاپنی رو با یه کره ای مقایسه نکنین،کسایی ک تو لنسر نشستن حرفم رو تایید میکنن،اکسنت ماشین جالبی نیست،و در آخر هم باید بگم کمپانی ژاپنی اینقد خوب این ماشین رو طراحی کرده ک در عین زیبایی بهترین عملکرد رو هم داره
امیر اکسنت: 1394/6/1113:57:37،
18
15
ما نوشتیم عالیه از اون لنسر شیک تره لنسر خیلی بیخوده
یا بعضی میگن ال لگن (90) بهتر از اینه اونا هم غ کردن
سامی: 1394/6/1512:14:50،
10
20
بنظر من سانگ یانگ نیو اکتیون میشه با این پول خرید حداقل 10 سال آخ نمیگه امنیت داره آفرویده بسیار قدرتمنده
کریم آل بختیاری: 1394/7/402:42:28،
21
12
من ماشین سی یلو داشتم مدل 82آنرا فروختم خواستم ماشین ایرانی بگیرم همه دوستان و آشنایان مخالفت کردند وبالاخره هیوندای اکسنت گرفتم و راضیم
سعید از همدان: 1394/8/1722:12:46،
15
16
ماشین خوبیه کم مصرف وبسیار راحت درجاده هم خیلی راحته فقط برف پاکنش تایمر نداره
سعید ازهمدان: 1394/8/1722:15:22،
19
9
خیلی خوبه من که راضیم
هادی: 1395/2/1416:46:02،
28
23
سلام
میگن از کسی بپرس که هیوندا اکسنت داره
من خودم یک هوندا اکسنت دارم از نظر همه چیز خوبه
امیر: 1395/5/2009:43:06،
21
17
خیلی ماشین خوبیه واقعا
ما داریم نیوفیس اخر 2015
علي: 1395/3/2312:02:19،
23
26
سلام،من كه راننده ماهري نيستم اونم تو خيابوني كه يكذره شيب به سمت بالا داشت شتاب صفر تا صد گرفتم همش زير 12.5 بود چجوري شما تست گرفته بودين كه شتابش 16 شده ؟؟؟؟
Ap: 1395/3/2400:15:17،
33
29
ماشين خيلي راحتيه فوق العاده كم صداس بعضي وقتا احساس ميكنم موتورش خاموشه وقتي دارم 140 تا ميرم بسكه بي صداس شيكه هرجي باشه هيونداس با اينكه موتورش 1600 ولي همه ماشيناي ايرانيو راحت ميكيره فرمونش خيلي نرم با يك انكشت ميجرخه و تو لايي كشي خوب هندلينكي داره. ترمزاش بهترين امكاناتشه خوب جواب ميده دركل ماشين خوبيه كمم هست يه جورايي خاص ميشه.
علی: 1395/5/719:04:35،
32
37
آخه من نمیدونم کسیکه این ماشینو نداره و تا حالا سوارش نشده چرا درباره شتاب این ماشین نظر میده یا کسیکه تا حالا بیشتر از پراید سوار نشده چرا میاد درباره سواری این ماشین نظر میده؟ آخه مگه کسی ما ایرانیها رو مجبور کرده که در مورد همه چی نظر بدیم؟ آقا جون هر وقت ۱۰۰ چوب پول داشتی و تونستی اکسنت بخری و سوار بشی یا دو تا ماشین جز پراید سوار بشی یا حتی هر وقت تونستی همون پرایدو بخری بیا در مورد ماشین اظهار فضل کن و نظر بده.جالبه والا یارو تا حالا اکسنت رو از نزدیک ندیده بعد میاد از صفر تا صد در موردش نظر میده. خیلی باحالین خدایی.
امیر: 1395/5/1216:42:41،
34
23
سلام والا من از اول تا اخر این پست و کامنت ها رو خوندم چیزی در مورد اکسنت دستگیرم نشد ! طرف ال 90 داره میگه این از همه بهتره اون یکی سمند داره میگه ماشین من بهتره ! اخرش نفهمیدیم چی شد ! یکی بیاد با ماشین های هم رده خودش مقایسه کنه مثلا الان یه اکسنت 2014 حدود 80 تومنه کم کار ! یه مگان کم کار در حد 30 تا 40 هزار کیلومتر هم حدود 75 تا 80 ! حالا نسبت به هم چطورین ؟ کیفیت قطعات ، هزینه نگه داری و...
هومن: 1395/5/1609:49:49،
33
20
سلام دوستان
بهتره هر چیز رو با هم ردیفش مقایسه کنیم
هیوندا رو نمیشه با مگان مقایسه کرد چون در 2 کلاس متفاوت هستند
اکسنت ماشین خوبیه صرفا برای شهر و بازار فروش بسیار بدی داره من میخواستم بخرم اما دو هفته میشه چند نفر آگهی کردن ماشینهاشون بسیار تمیزه اما هنوز نفروختن ...عوضش آزرا بسیار خوش فروشه اما استهلاک بالا و مصرفش مهمه ...به نظرم در این قیمت 70 تا 100 تومن آدم سر درگمه من نظرم اینه که اقساطی از شرکت یا النترا یا کیا ریو و یا یاریس ....وگرنه تو این قیمت حیفه برای چینی و یا ماشینهای قدیمی پول بدین...مگان تکنولوژی خوبی داره اما قبول کنید دیگه قدیمی شده ...
وهاب: 1395/6/2621:27:29،
29
19
من اکسنت 2014 دست دوم خریدم. حدود 80 میلیون
با کارکرد زیر 40 هزار.
ماشینهای دیکه هم رده و هم قیمت کارکردهای بالای 80 هزار داشتم که برام متاسب نبودش.
هندلینگ و فرمون اکسنت عالیه. بی صداست و نرم.
توش جاداره و واقعا کم مصرفه. باور نکردنی
از لحاظ ظاهرم خیلی قشنگ تره نسبت به مگان و سراتو.
شبیه سوناتا و النتراست.
با پول کمتر ماشینی با رخ سوناتا و النترا سوارید.
در جاده تست نکردمش ولی در شهر عالیه.
البته کمی در شتاب سربالایی سخت سرعت میگیره که اصلا دردسر ساز نیست.
به هر حال به نظر من با بودجه 80 تومنی بهترین گزینه در بین ماشینهای رده بالای دست دوم است. مگرنه باید ماشین بالای 100 هزار کارکرد بخرید که هزینه برداره.
اکسنت رو باید با 80 تومنی ها مقایسه کرد نه با 100 تومنی ها.
rana: 1395/9/1812:16:26،
11
6
من اکسنت دارم و در مجموع ازش راضیم. ماشین شهری خیلی خوبیه ولی تو جاده ای که یکم دست انداز داشته باشه سرنشین عقب خیلی اذیت میشه.
محمود: 1396/1/601:53:29،
4
3
آقا نخرید ، خیلی ماشین مسخره ای است ، خیلی تکون میده ، توی جاده واقعا خرد و خمیر میشی ، برف پاکنش هم تایمر نداره ، فرمونش هم قابلیت تنظیم ارتفاع نداره ، ظرفیت باک بنزین هم خیلی کم هست ، وقتی دی لایت روشنه چراغ خطرهای عقب هم روشن میشه ، با کوچکترین ضربه ای داخل کابین خط خطی میشه ، در کل واقعا افتضاحه ، صد رحمت به فرغونهای ایران خودرو ،
طاهر: 1396/2/611:35:55،
2
1
من٢٠١٥خريدم تميز منطقه ازاد ٣٧ميليون قيمت پرشيا
امیر: 1396/3/2201:22:39،
2
2
درود بر همگی
دوستان تفاوت اکسنت معمولی با بلو چیه؟
چند اسب بخار قدرت مدل بلو هست؟ هیچ جا ذکر نشده!!!!
من میخوام نهایت 100 هزینه کنم موندم توی چندتا خودرو النترا 2014 سراتو مونتاژ مزدا 3 و یا این.....
فردین احمدی: 1396/4/109:52:39،
1
2
سلام و وقت بخیر خدمت دوستان و همشریان عزیز؛ تفاوت اکسنت بلو با معمولی در خود خودرو مشخص است، صندلی چرم،سنسوردنده عقب و استرارتی می باشد و این خودرو را از اکسنت معمولی متمایزتر می کند.
قدرت و دور جفتشون یکی هست و هیچ گونه تفاوتی باهم ندارند.
تنها بین هیوندای اکسنت و النترا ،النترا برای اینگه اتاق بزرگتری داره بهتره و موتور اکسنت و النترا جفتشون 1600 هستند.
و سوخت برابری دارند و وجه متمایز دیگر النترا نسبت به اکسنت باک هیوندای النترا نسبت به اکسنت است که باک النترا نزدیک به 60 لیتر بنزین درخود جای میگیرد ولی اکسنت 35لیتر و برای مسافت های طولانی رانندگی با مشکل بنزین مواجه می کند راننده را .....
در جزیره کیش اکسنت 2017 بلو شرکت ها و نمایشگاها بدون هزینه عوارض و پلاک این خودرو را بمبلغ 39میلیون ریال تحویل می دهند به مشتری ....
مهسا: 1396/4/810:28:31،
1
2
سلام من الان دت یکساله یک اکسنت 2016 دارم خیلی هم راضیم .
بابک: 1396/5/2422:40:59،
1
0
امیدوارم روزی برسه که ایرانی جماعت فرهنگ احترام گذاشتن یاد بگیره
وقتی برای نوع خودرو چینی یا کره ای یا سدان یا شاسی همدیگر را مسخره میکنید توقع دارید کسی دلش بحال شما بسوزه
هر کس براساس پول و علاقه اش انتخاب میکنه اینکه بحث و مسخره کردن نداره

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

قیمت خودروی جدید پژو 301 از سوی ایران خودرو مشخص شد + شرایط فروش مرداد 96
آغاز فروش فوری پژو 508 در مدل 2017 برای اولین‌بار در ایران + قیمت قطعی / مرداد 96
قیمت جدید محصولات شرکت سایپا اعلام گردید - مرداد 96 / محصولات سایپا گران شد
قیمت جدید محصولات پارس خودرو اعلام شد / افزایش قیمت محصولات / مرداد 96
خودروی جدید هایما S5 جهت نمایش به نمایندگی‌های ایران‌خودرو آورده شد + تصاویر
آغاز فروش خودروی جدید MG360 دنده‌ای و اتوماتیک/ مرداد 96 + شرایط فروش
دستور جنجالی دقیقه نودی نعمت‌زاده حاشیه‌ساز شد
مردم فریب فروش خودروهای زیر قیمت را نخورند + جدول
جزئیات قیمت پرطرفدارترین خودروهای تولید داخل در بازار تهران + جدول
جدول قیمت پرطرفدارترین خودروهای وارداتی در بازار ایران
فروش خودروی ساینا اتوماتیک برای اولین‌بار تا چند روز دیگر - شهریور 96
تولید چند خودرو سواری در کشور متوقف شد
معرفی سریع‌ترین خودروی موجود در ایران
درآمد متوسط یک نانوایی چقدر است؟
اولين نمونه از خودروی JAC J4 وارد ایران شد
آسایشگاه خیریه
آنلاین جو
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما