کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
iRest
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
ایکاپ
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

تجربه 127 هزار کیلومتر رانندگی با هیوندای توسان 2008

کدخبر:۶۹۸۹شنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷:۰۷۲۲۵۱۹ بازدید

هیوندای توسان نسل اول، همان کیا اسپورتیج نسل دوم است که در حد فاصل سال های 2004 تا 2009 به بازار های جهانی عرضه می شد، پلت فرم مشترک با هیوندای ...
تجربه 127 هزار کیلومتر رانندگی با هیوندای توسان 2008

سال ها از ورود خودروهای کره ای به کشورمان می گذرد، اما هنوز هم هستند افرادی که به کارایی و دوام این خودروها شک دارند،اما گذشت زمان، بهترین روشنگر صحت و سقم این اتهام بوده است،حالا که بسیاری از کره ای های اولیه به خودروهای کارکرده مبدل شده اند، به خوبی می توان میزان دوام و کارایی آن ها را در بلند مدت سنجید،نسل نخست هیوندای توسان، یکی از اولین کراس اوور های بازار ایران بود، خودرویی که در زمره نخستین تجربه های هیوندای در کلاس CROSS OVER به حساب می آید و در بازارهای جهانی نیز به عنوان محصولی بسیار ارزان قیمت (کمتر از 20 هزار دلار) عرضه می شد.در ادامه تجربه نگهداری از این کره ای ارزان قیمت را، پس از گذشت شش سال و طی 127 هزار کیلومتر در جاده های ناهموار کشورمان با شما به اشتراک می گذاریم.

توسان در یک نگاه

هیوندای توسان نسل اول، همان کیا اسپورتیج نسل دوم است که در حد فاصل سال های 2004 تا 2009 به بازار های جهانی عرضه می شد، پلت فرم مشترک با هیوندای النترا، اشتراک فنی با میتسوبیشی و تجربه بدست آمده از نسل اول کیا اسپورتیج، از عواملی هستند که توسان را به خودروی ساده ، نه چندان زیبا و ارزان قیمت مبدل کرده اند.جالب آنکه در سال 2009 دو قلو توسان / اسپورتیج، به عنوان دومین خودرو ارزان قیمت بازار آمریکا رده بندی می شد و از سوی دیگر در گزارش سالانه مجله CONSUMER REPORTS نیز در میان با دوام ترین خودروهای بازار آمریکا جای می گرفت.
 

هیوندای توسان 2008

طراحی

توسان را نمی توان خودروی زیبایی دانست، طراحی هوشمندانه و متقارن در هر زاویه ای به چشم می خورد، اما ترکیب چراغ های بزرگ و برجسته جلو و جلوپنجره کوچک و کم عرض به چهره خودرو آسیب جبران ناپذیری زده است.البته شرایط برای کیا اسپورتیج اندکی بهتر است، در نمای جانبی نیز پنل های محافظ پلاستیکی که گلگیرهای جلو و عقب و قسمت پایینی درب ها را در بر می گیرند بد جوری توی ذوق می زند.البته باید گفت که همین صفحات محافظ در عمل بسیار مفید هستند و از آسیب رسیدن به بدنه فلزی خودرو در تصادفات جزئی حد زیادی جلوگیری به عمل می آورند.

نمای عقب طراحی خوب و متناسبی دارد که تنها ایراد وارد به آن،نبود خشونت خاص خودروهای SUV و آفرود است، در واقع طراحی ظاهری توسان به خوبی می تواند معرف توانایی های فنی خودرو در گذر از مسیرهای ناهموار باشد و تاکید هیوندای بر شهری بودن خودرو را به رخ بکشد.

فضای داخلی

 

هیوندای توسان 2008

جالب است که برخی خطوط بدنه توسان، همچون خط های V شکل درب موتور، به درون خودرو نیز راه یافته اند و ادامه آن ها را می توان بر روی داشبورد دید.پنل میانی کمی به سمت راننده زاویه دارد که به بهبود ارگونومی کمک می کند،تسلط به محیط پیرامون و میدان دید نیز در حد بهترین هاست، اما مهمترین نکته آزار دهنده شاید، پلاستیک فوق العاده خشک فرمان و داشبورد باشد که با رنگ طوسی خود، ناخواسته هر فردی را به یاد خودروی ارزان قیمتی همچون پراید می اندازد.

البته پس از گذشت قریب به 130 هزار کیلومتر باید گفت که کیفیت مونتاژ قطعات بسیار خوب است و میزان سر و صدای قطعات داخلی در حد قابل قبولی ارزیابی می شود.صندلی های جلو مشخصات خوبی دارند و به گرمکن نیز مجهزند، اما صندلی ردیف پشتی از گونه بسیار ساده و نیمکتی شکل است و نمی توان آن را راحت یا در برگیرنده توصیف کرد.در سرتاسر کابین فضاهای مختلفی برای جای دادن اشیاء تعبیه شده و همینطور صندلی های ردیف پشتی و شاگرد نیز قابلیت خوابانیدن دارند تا حمل اشیاء بزرگ نیز به راحتی امکان پذیر باشد.باید گفت که مهندسان هیوندای به جزییات نیز توجه فراوانی داشته اند و توسان از آنچه که بنظر می رسد کاربردی تر ظاهر می شود، برای مثال کانال های مربوط به بخار زدایی شیشه ها، در مورد شیشه های جانبی نیز کارایی دارند، تا بخار مانع اشراف راننده بر روی آینه های جانبی نشود.فضای کاری راننده کاملا حرفه ای و ارگونومیک طراحی شده و دسترسی آسانی به تمام ادوات کابین وجود دارد.


هیوندای توسان 2008


عملکرد و مشخصات فنی

توسان با یک پیشرانه V6 2.7 لیتری به کشورمان راه یافته است در مدل های دیگری نظیر نسل دوم کیا اپتیما نیز به کار گرفته می شده است.این پیشرانه توانایی تولید 173 اسب بخار قدرت را در 6000 RPM  و 241 نیوتن متر گشتاور را در 4000 دور بر دقیقه دارد.گیربکس چهار سرعته خودکار در شرایط رانندگی معمولی این نیرو را به چرخ های جلو می رساند، اما درگیر کردن دیفرانسیل عقب نیز با فشردن کلید 4WD امکان پذیر می شود که تا سرعت 45 کیلومتر بر ساعت می تواند به یاری چرخ های جلو بیاید، در شرایط سخت،امکان بهره گیری  از قفل دیفرانسیل نیز برای توسان در نظر گرفته شده است تا گذر از مسیرهای پر شیب خارج جاده ای ممکن شود.تعلیق برای چرخ های جلو از نوع مک فرسون و برای محور عقب نیز به صورت چند اتصالی در نظر گرفته شده است و فاصله کف خودرو از سطح مسیر نیز مناسب است، از این رو باید گفت که توسان از نظر قابلیت های آفرود یک سرو گردن از سایر کراس اوور های هم قیمت موجود در بازار برتر عمل می کند و به خصوص نسبت به خودروهای چینی تک دیفرانسیل مزیت های چشمگیری دارد، در واقع توسان را می توان از نظر کلاس بندی آفرود با سوزوکی گرند ویتارا یا تویوتا RAV4 مقایسه کرد.


رانندگی

در آغاز حرکت به سرعت می توان دریافت که قدرت 175 اسبی پیشرانه برای حرکت بخشیدن به وزن 1.6 تنی توسان کافیست و می توانید انتظار شتاب گیری قابل قبولی را داشته باشید.به لطف گشتاور نسبتا بالا، کشش خودرو در مواجه با مسیرهای پر شیب نیز مناسب به نظر می رسد و گیربکس نیز علیرغم تکنولوژی قدیمی خود، در بسیاری شرایط عملکردی سریع و قابل قبول را از خود به نماش می گذارد، آنچنان که در هنگام شتاب گیری های ناگهانی می توانید انتظار دو معکوس همزمان را نیز داشته باشید، اما با این وجود، مصرف سوخت به خصوص در سیکل درون شهری زیاد به نظر می رسد که در رانندگی پرشتاب تا مرز 14 لیتر نیز افزایش می یابد.در شرایط بزرگراهی وضعیت بهتر است و می توان انتظار مصرفی در حدود 9 لیتر در صد کیلومتر را داشت که با توجه به مشخصات پیشرانه و وزن خودرو، رقم بدی نیست.

صدای پیشرانه در حد قابل قبولی به کابین راه می یابد، آنچنان که می توانید در حالت تیپ ترونیک، دنده ها را بر اساس صدای موتور تعویض کنید،اما در سرعت های بالا،صدای برخورد هوا به بدنه خودرو به شکل چشمگیری افزایش می یابد، بنابراین در مجموع باید گفت که توسان خودرو چندان کم صدایی نیست، فنربندی همچون بسیاری دیگر از خودروهای به اصطلاح شاسی بلند، اندکی محکم و خشن طراحی شده است تا از حرکات گهواره ای در پیچ ها کاسته شود، این مسئله به قیمت از دست رفتن نسبی راحتی تمام شده و باید در گذر از سرعت گیرهای پلاستیکی ، انتظار شنیده شدن صدای ضربه و کوبش نسبی را داشته باشید، این مسئله به خصوص برای سرنشینان عقب که بر روی صندلی های نیمکتی نشسته اند، آزار دهنده به نظر می رسد، البته بیشتر از ضربه و کوبش، راه یافتن صدا به درون کابین است که احساس آسیب رسیدن به خودرو را به راننده القاء می کند.با این وجود جالب است که فنربندی توسان استحکام قابل توجهی دارد، آنچنان که پس از گذشت 127 هزار کیلومتر هنوز هم نیازی به تعمیرات جلو بندی احساس نمی شود.

اگر قصد سریع راندن با توسان را داشته باشید، هندلینگ آن را در گذر از پیچ ها کمی ترسناک خواهید یافت، البته سامانه ESP به خوبی امنیت را تامین می کند، اما در صورت خاموش کردن این سامانه، تند پیچیدن با توسان به راستی دل و جرات ویژه ای می خواهد.البته در چنین شرایطی نیز وزن زیاد بر روی محور جلو، خودرو را به کم فرمانی متمایل می کند، و این کم فرمانی نخستین نشانه از خطرناک شدن شرایط است.با این اوصاف بهتر است از رانندگی خشن و مانورهای ناگهانی با توسان پرهیز کنید.کروز کنترل قابل تنظیم یکی دیگر از آپشن های بسیار مفید برای مسافرت است که همچون مجموعه تهویه مطبوع اتوماتیک در توسان های موجود در کشور به شکل استاندارد وجود دارد.همچنین سانروف شیشه ای نیز شاید در برخی شرایط مفید و لذت بخش ظاهر شود، در عوض سیستم صوتی نیز در حد متوسطی ظاهر می شود و چندان مناسب حالِ موسیقی دوستان دو آتیشه نیست.

ایمنی

ترمزهای چهار چرخ دیسک به همراه ABS و ESP توانمندی بالایی در راستای توقف سریع و ایمن خودرو نشان می دهند.ایمنی غیر فعال خودرو نیز با وجود هفت کیسه هوا رضایت بخش است، چهار ستاره ایمنی از موسسات آزمایش تصادف اروپایی نشانگر همین موضوع است، تنها نکته قابل تامل در این خصوص، استحکام پایین ستون ها در هنگام واژگونیست که نتوانسته نمره قبولی آزمون خاص و سخت گیرانه سازمان IIHS را کسب کند.

هیوندای توسان 2008

نقاط ضعف

با اولین نگاه دقیق به محل نصب پیشرانه ، در خواهید یافت که  موتور V6 بر روی بدنه توسان نسل دوم، از نظر دسترسی به بخش های مختلف ،بی شک یکی از سخت ترین های دنیاست، آنچنان که برای تعویض شمع های سه سیلندری که در سمت فایروال قرار گرفته اند، باید بسیاری از قسمت های فوقانی پیشرانه باز شود، تعویض روغن نیز ماجرایی مشابه است ، نه تنها تعویض فیلتر بلکه حتی ریختن روغن به درون موتور نیز به سختی انجام می شود.همین مسائل باعث می شود که بسیاری تعمیرکاران، تمایل چندانی به انجام سرویس های توسان نداشته باشند و حتی بسیاری مالکین نیز تعویض پر هزینه شمع را به تعویق اندازند.

جدای این مسئله، می توان پیشرانه وی 6 2.7 لیتری را نمونه ای کم دردسر و سازگار با بنزین معمولی دانست،ویژگی ای که به کل خودرو نیز قابل تعمیم است، آنچنان که در طول 127 هزار کیلومتر ،توسان به غیر از یک بار سوختن پمپ بنزین (در اثر تعویض دیر هنگام فیلتر بنزین) خرج اضافه دیگری را بر روی دست مالک نگذاشته است، از مشکلات جزئی توسان نیز باید به طراحی نه چندان خوب خارجی، مواد ارزان قیمت داخل کابین،تکنولوژی قدیمی گیربکس و سرو صدای برخواسته از فنربندی اشاره کرد.


شرایط بازار

این روز ها خرید نمونه های دست دوم و سالم توسان با کارکرد نسبتا پایین با رقمی بین 75 الی 100 میلیون تومان امکان پذیر است، رقمی که توسان / اسپرتیج نسل قبل را مستقیم رو در روی چینی های جدید و البته رنو داستر قرار می دهد.توسان امتحان خود را در شرایط کشورمان پس داده، از شبکه خدمات پس از فروش قابل قبولی برخوردار است و می تواند به عنوان یک خودرو کراس اوور با قابلیت های آفرود مناسب، برتر از بسیاری رقبا در بازار داخلی ظاهر شود، بنابراین اگر به یک خودرو دو دیفرانسیل با دوام مطلوب نیاز دارید و از سوی دیگر بودجه خرید خودروهایی چون میتسوبیشی ASX ، تویوتا RAV4 و رنو کولئوس را هم ندارید، می توانید بر روی توسان و اسپرتیج های قدیمی حساب کنید.

مشخصات فنی هیوندای توسان نسل دوم (2004-2009)


مشخصات فنی هیوندای توسان نسل دوم (2004-2009)

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

راشا: 1393/7/111:05:43،
200
113
پدر من هم اسپورتیج مدل 2010 شرکتی خرید و طی این چند سال تا به امروز حدود 210.000 کیلومتر با این ماشین راه رفته و جز هزینه های مصرفی همانند روغن و لنت و لاستیک و ... هزینه و خرج اضافی بر گردنش نیافتاده و ماشین هم افت کیفیت محسوسی نداشته...
بهادری: 1396/1/1900:56:21،
75
7
به جرم ایرانی بودن از این ماشین های 10سال ساخت هم نمیتونیم بگیریم
در حالی که تو مناطق آزاد قیمت دوسال ساختش 50 میلیونه
ازاد: 1396/1/1907:30:19،
40
18
واقعا چقدر عقب هستند بابا ماشین خز ۲۰ سال قبل چیه همه از ماکسیما خز تا این

توی منطقه کامارو اس اس نیسان جی تی مازراتی بنز بی ام دبلیو موستانگ تویوتا ۸۶ و خیلی از ماشین های دیگه با قیمت زیر ۱۰۰ تومن این خز رو نقطه می کنند

لیاقت مردم ایران ماکسیما ۲۰ سال قبل نیست
مهیار: 1396/1/1911:02:04،
32
7
آقا امیر شما جاده رو با پیست مسابقه اشتباه گرفتید کسی قرار نیست کسی رو بگیره تصور هم نکنید که اگر نفر اول برسید آخر جاده بهتون کاپ قهرمانی میدن.شمایی که تو خیابان ها گاز میدید لایی میکشید و میپیچید جلوی ماشینای دیگه تو ذهن مردم یک قهرمان و آدم خفن نیستید فقط دارن تو دلشون بهتون فحش میدن
مهين: 1396/1/1914:31:29،
7
16
سانتافه از همه شاسي بلند هاي كره اي بد تره اين خيلي بهتر از سانتافه است
مهدی: 1393/7/111:08:12،
91
323
ماشین تا دویست میلیون فقط ماکسیما. توسان که اسمش ماشین نیست با ان قیافش.
علیرضا: 1393/7/111:37:42،
184
61
مثل اینکه شما اصلا ماشین سوار نشدی
sami: 1393/7/112:45:12،
207
42
دوست عزيز لطفاً بجا و سنجيده سخن بگوييد!
اينجا بحث خودروهاي کراس اور مطرح شده و بايد با اين کلاس خودروها مقايسه شود. ماکسيما و توسان هيچ سنخيتي با هم ندارند. درست مثل اين که دوچرخه رو با اتوبوس اسکانيا مقايسه کني....
احسان : 1396/1/1902:07:13،
49
9
دقیقا مشابه همون جماعتی که میگن ماشین فقط پارس!
الهه: 1393/7/111:21:39،
94
262
ماشین فقط نیسان ماکسیما با هر ماشینی که بگی باهاش کورس میزارم"ایران جیب خواهشا این سری راجب ماکسیما مطلب بنویس..........
xxx: 1393/7/111:48:46،
112
164
بببللللللللههههههه
فقط و فقط ماکسیما
ماشین بازاش میفهمن
لا مذهب تو 81 اش میشینی انگار 0 نشستی
ما سانتافه داریم از 2008 اشغاله واقعن
ماکسیما پرادو دو در 520 2005 در حد 0 تا 200 تومن فقط همینا
علی: 1393/7/112:26:21،
153
103
اره واقعا قبول دارم ماشین فقط نیسان ماکسیما فقط تنها ایرادی که من از ماکسیما دیدم دست اندازارو خیلی نشون میده""
علی: 1393/7/114:59:37،
128
35
ماشین که فقط تو سرعت خلاصه نمیشه!!!....سرعت میخوای برو هواپیمای ایران140سوار شو....
امير: 1393/7/115:35:03،
75
78
دوست عزيز ماكسيما يكي ا ز مزاياش سرعته
و اما ميگي سرعت مهم نيست اتفاقا مهمه آپشن چيزيه كه بهش عادت ميكني شايدم ازش كم استفاده كني
اما ماشينت وقتي راه نره واااا ويلاااااست
مخصوصا ١٤٠ پوله سوناتا بدي ٢٠٦ بگيرتت
رضا: 1393/7/122:05:37،
127
31
تا افرادی همچون ایشون هستن وضع خیابون های ما به همین شکل خواهد بود اخه یعنی که چی 206 منو بگیره ؟؟ اولا نمی گیره دوما حالا بگیره بالاخره تو مسیر یه چراغ قرمز و یه ترافیک هست دیگه ما هم بهش می رسیم
محمد: 1393/7/122:07:13،
109
33
مصرف سوخت از سرعت رفتن ماشین خیلی مهمتره در امد ماهیانمون رو باید برای بنزین ماکسیما که تو شهر صدی 15 تا 20 تا میسوزونه
xxx: 1393/7/122:09:06،
126
66
از ماکسیما آشغالتر ندیدم با اون طراحی قدیمیش الان اصلا با این قیمتا ارزش خرید نداره
ماشین باز: 1393/7/205:00:35،
65
86
هم سوناتا 2014 هم ماکسیما و هم زانتیا رو با تیپ 5 مدل 92 گرفتم و این رو میتونید تو مقالات تخصصی خودرو بخونید، درسته ماکسیما قدرت موتورش بیشتره ولی طراحی قدیمی ظاهری و وزن سنگینش باعث میشه از پس 206 تیپ 5 برنیاد، مثل سوناتا
علی: 1396/1/1909:53:00،
27
10
دوست عزیز ماشین برای کورس انداختن نیست برای سواری و لذت بردن از آنهست نه به رخ کشیدن
مهدی الهه : 1393/7/112:02:35،
144
103
ماکسیما سال 2000 از رده خارج شده
انگار میگین شورلت قدیمی امریکایی 30 سال پیش عجب شتابی دارههههههه !
ماکسیما خیلی خز شده
شتاب هم نداره -من با سوناتا سوسکش کردم 100 بار
یه تعداد ادم متعصب نا اگاه باعث شدن ماشین 15 سال پیش بشه 115 میلیون .
پیمان: 1393/7/113:26:40،
147
63
برو جون مادرت انقدر الکی خالی نبند دقیقابا کدوم سوناتا سوسکش کردی با yf یا سوناتا 4 سلیندر خخخخخخخخخخ تازه اگه با 6سیلندرشم کورس بزاری بازم ماکسیمارو نمیتونی بگیری در ضمن سال 2000 میشه 79 ما اونوقت چه جوری اون موقع از رده خارج شده؟؟؟؟
xxx: 1393/7/114:00:28،
79
49
من با بیوک 57 سالم واست ازرارو میگیرم سونوتا که...خخخخخخخ
جدی میگم از امریکایی بازاش بپرس
nemesis: 1393/7/114:06:14،
90
51
ببین دوست عزیز ماکسیما دنده ای رو فقط جنسیس ۳.۸ و اریون میزنن تو شتاب اولیه تو ادانه هم جنسیس بخاطر سبک شدن دنده هاش مخصوصل از ۲۳۰ به بعد ماکسیما میگیرتش و اریونم چون لیمیتد داره رو ۲۳۰ تا باز ماکسیما میزنه٬ هنوز سوناتایی ساخته نشده که بتونه ماکسیما اتوماتو بزنه تو شتاب حالا دنده ایاش جای خود
در ضمن تجربه ۹سال ماکسیما سواری میگه یه نیسان بعد ۱۰ سال بازم میشه روش حساب کنی ولی سوناتا و امثال اون نهایت ۵ سال سر پان
مژگان: 1393/7/114:18:31،
65
44
خخخخخخخخخخخخخخخخخ خیلی بامزه بود سوناتا خخخخخخخخخخخخخ
Habil: 1393/7/123:42:20،
79
32
سوناتا مزدا 3 رو نمیتونه بگیره اونوخ تو میگی ماکسیما رو باش گرفتی؟؟
خخخخ
وحيد - ر: 1393/7/210:02:59،
66
39
من يك كليپ ديدم (فكر كنم تو سايت آپارات) كه موضوعش بررسي نيسان تيانا بود در انتها يك درگ چهارصد متر بين تيانا (با موتور 2500) و ماكيسما ادوماتيك گذاشت كه در پايان 400 متر تيانا به اندازه طول خودش از ماكسيما جلوتر بود
جواب مهدی الهه: 1396/1/1916:45:47،
10
9
کمپانی معظم نیسان همچنان داره ماکسیما رو در فیس جدید تولید میکنه اونوقت تو میگی سال 2000 از رده خارج شده ؟؟؟؟
رضا: 1393/7/113:45:37،
67
86
دوستان شاید باور نکنید ولی من با مزدا نیو ماکسیما رو در شتاب گرفتم برای چند بار؛ چون ماکسیما هم مال دوستمه بعضی وقتها برای تفریح کورس میزاریم . ولی در دور ماکسیما خیلی قدر است کمتر ماشینی حریفش میشه.
nemesis: 1393/7/114:10:30،
80
35
کورس گذاشتن بستگی به راننده داره٬ از چه سرعتی٬ اگه از سکون باشه تو چه دور موتوری لاتچ میکنه٬ماکسیما اتومات ضریب دنده هاش سبکه چون ۴ دندست ولی بازم بعیده از مزدا بخوره
برای زدن ماکسیما دنده ایم فقط باید اریون سوار باشی اونم تا ۲۳۰ تا
رضا: 1393/7/114:13:49،
79
35
با این قسمتش که گفتی توی دور هیچ ماشینی رقیب ماکسیما نیست کاملا موافقم"
کتلت: 1393/7/115:02:56،
66
36
بنده خدا کتلت شد انقدر هش منفی دادین"خوب راست میگه دیگه تو دور کدوم ماشین رقیب ماکسیما میشه به نطرتون؟؟؟؟نکنه ال لگن :)
Mamlash: 1393/7/117:03:54،
54
33
راست ميگى منم جفت اين ماشينارو روندم شتاب مزدا٣ نيو نسبت به موتورش خيلى خوبه ٠ تا ٦٠ مزدا حرف نداره ولى بعد ٦٠ تا ماكسيما نقطه ميشه و مزدا كم مياره البته طبيعيه و در مورد سوناتا هم اگه v6 باشه بازم كم مياره چه برسه به yf كه بازده موتوريش نهايت ٢ ساله اين حرفو با تجربه خودم ميزنم كه بعد ٢ سال افت در قدرت ماشين بيداد ميكنه.مقايسه ماشين ژاپنى با كره اى=ماشيكره اى با چينى.
Mamlash: 1393/7/117:06:07،
72
35
خوشم مياد كلاً از بحث كراس اوور خارج شديم.:)
احسان: 1393/7/114:00:29،
79
49
عشق است ماکسیما
با این قوانین مسخره واردات حالا حالا ها "عشق است ماکسیما"
دایی: 1393/7/114:27:30،
137
49
دمت گرم دایی عشق است ماکسیمای کشتی"
عشق سرعت: 1393/7/114:32:04،
93
87
ماکسیما بازا پرچم بالا+++++++
نمت: 1393/7/114:37:14،
66
27
دوستان بحث سر هیوندا توسان یا ماکسیما همش تقصیر این الهه خانومه ها ببین چه بحثی راه انداختی؟؟؟
عاشق: 1393/7/114:45:01،
65
50
عاشق ماکسیمای اتوماتم یعنی میتونم یه روزی با 20میلیون بخرمش یا نه
+++++++++++
_ _ _ _ _ _ _ _ _
علی جعفری: 1393/7/114:51:28،
74
41
من اریون هم داشتم ماکسیما هم هر دوش خوبه هر کدوم مزیت هایی دارن ولی تو شتاب اول فقط اریون ولی هیچ سوناتایی نمیتونه ماکسیما رو بگیره مگر ماکسیما بنزین تمام کرده باشه
بهرام: 1393/7/115:05:43،
74
39
دمت گرم داداش" سوناتا گرد پای ماکسیمام نمیشه
nemesis: 1393/7/116:20:58،
58
45
ابنم در نظر بگیر که اگه بحث فقط سر قدرت موتور و شتاب و تاپ اسپیده و نه اپشن و طراحی ماکسیما مدل ۹۰ با ۸۸ مبلیون تو مسیر ۴۰۰ متر فقط یه ماشین از اریونه ۲۳۰ تومنی عقبه
اریون تو بازار سدانای ۶ سیلندر زیر ۳۰۰ میلیون بی رقیبه ولی مامسیما شیر پیر ایرانه که عین رنگ مشکی هیچ فقط واست افت کلاس نداره
از سال ۸۲ تا الان ماکسیما سوار بودیم هیچ فقط بهت احساس یه نواختی نمیده این ماشین
ارزو: 1393/7/114:58:26،
84
29
اگه پراید برگرده به قیمت قبلیش یعنی 6750000 حتما اون موقع میتونی یه ماکسیمای 84 بخری
شاهین: 1393/7/116:20:42،
64
44
شتاب ماکسیما رو کاغذ ۸.۵ ثانیس یجوری از شتابش حرف میزنین که انگار شتابش ۴ ثانیست و سریع ترین ماشین دنیاست
nemesis: 1393/7/116:33:18،
103
41
شتاب اتوماتش ۸.۵ ولی دنده ایش ۶.۵ هم تست شده
در ضمن کشش و قدرت موتوره ماکسیما دنده ای رو از ۲۰۰ به بعد ببین که هم تراز با اریون میره
در ضمن صحبت از ماشین سدان خانوادگیه نه سوپر لسپرت با ۵۰۰ اسب قدرت و بین ماشینایی مثل ازرا و سوناتا و اریون این مقایسه شده نه جگوار و کرایسلر و بنز و بی ام دبلیو
بحث دیگه اینه که یه ماکسیما بعد ۱۰ سال اگه سرویساش به موقع انجام شه بازم شتابش عین روز اوله ولی هیوندا بعده ۵ سال افت محسوس کیفیت وکششش موتور اذیت میکنه
اصغر از قزوین: 1393/7/118:19:17،
55
37
نکنه خودت بوگاتی ویرون یا مازراتی داره که ماکسیما به نظرت نمیاد خخخخخخخخ
ali: 1393/7/117:34:34،
74
36
هیچ وقت حتی فکر مقایسه ژاپن با سایر کشورها رو نکنید. همیشه ژاپن حرف اول و آخر و میزنه.
امیر: 1393/7/208:13:43،
46
36
ضمن تائید فرمایشات علی آقا باید کشور آلمان رو هم به اتومبیل های با کیفیت اضافه کرد واقعا ژاپن و آلمان همیشه در صدر هستند همانطور که در سال 2013 دوباره این دو کشور در صدر کشورهای جهان بودند.
شهروند: 1393/7/216:02:54،
55
35
سلام دوستان
متاسفم كه شرايط كشور (هم از نظر قوانين ، تعرفه ها و محدوديت هاي ورود خودرو و هم از نظر وضعيت اقتصادي عامه مردم)طوري شده كه مردم ماشين هاي عتيقه و از دور خارج شده سالهاي قبل براشون حكم طلا رو داره و هر كي با تعصب خاص خودش تجربه رانندگي با اونارو در حد رانندگان حرفه اي فرمول وان بيان ميكنه!!!!
دوستان عزيز!
در خيلي از كشورها ازجمله شيخ نشين هاي جنوب خليج فارس خودرو هايي كه با قيمت زير 60 تا 70 ميليون تومن (با احتساب دلار به نرخ امروز) عرضه ميشن به خودرو هاي كارگري يا كارمندي معروفند كه قشر كم درآمد كارمند و كارگر (البته خارجي) بعنوان استفاده روزمره اقدام به خريدشون ميكنن مثل سوناتا،ماكسيما، توسان،اسپرتج،كرولا،كمري،مزدا،هوندا و تقريبا تموم ماشينهايي كه وارداتشون تو ايران آزاده(بجز گرون قيمتها).
علیرضا: 1394/4/2915:33:15،
38
27
ماکسیما فقط موتور غولی داره!!! فقط همین دیگه هیچی نداره!!هیچی.... ماشینی که بعد ترمز های مکرر،دیسکش داغ بکنه،تا این حد که دیگه نتونه بایسته!!!...
فقط باید باش بری تا سر کوچه و برگردی....
فرزام: 1394/10/1114:34:58،
25
23
شتاب خوبه حرفی توش نیست ولی ..
عموم با رونیز یه ماکسیما رو که داشت سبقت میگرفت رو شاخ به شاخ شد و ماکسیما رو 12 تومن طرف اوراق کرد و رفیقش سمت شاگرد قطع نخاء شد ! مقصر هم خودش بود میگفت گول موتور قویش رو خورد و فکر میکرد میتونه سبقت رو تموم کنه.
این جور پیشامدا رو در نظر بگیرید.
داریوش یوسفی: 1394/11/521:52:55،
34
18
مهمتر از سرعت وقدرت ماشین خدمات پس از فروش است که ماکسیما یعنی پارس خودرو اصلا ندارد در استان پهناوری مثل اصفهان فقط یکی دوتا هست آنهم فقط در مرکز استان حالا تصور کنید ماکسیمای شما در کاشان یا گلپایگان یا سمیرم دچار مشکل شود آنوقت است که لذت سرعت وقدرت را به کلی از یاد خواهید برد
tefo: 1395/7/816:13:32،
34
28
دوستان شما فقط دارید از شتاب و سرعت ماکسیما میگید،من خودم نمایشگاه اتومبیل دارم،میبینم اوضاع بازارو،سوناتا تو بازار مثل پول نقده هر زمان اقدام به فروشش کنید رو هوا میزنن،اما ماکسیما خیلی خواب داره
در ضمن آپشن و امکانات رفاهی واسه رفاه حال مصرف کننده ست،که ماکسیما هیچ آپشن قابل توجهی نداره،حالا سوناتا چی؟۱۰ تا ایربگ،صندلی برقی،گودی کمر،تریپ ترونیک،پشت سری فعال،سانروف،کروز کنترل،تهویه مطبوع اتومات با فیلتر رطوبت و از همه مهمتر خدمات شرکتی عالی
ماکسیما خریدن یه کار احمقانه ست،من واسه ۲سال داشتم اصلا راضی نبودم،ولی الان چند ماهی کمری سولارا گرفتم قبلشم yf داشتم از اینا خیلی راضی ام
ایدین: 1396/1/1823:34:14،
24
13
چرا نمیرید این بحث ها رو تو بخش ماکسیما بکنید اینجا مال هیوندا توسان هیت که من نتونستم راجع بهش یه مطلب پیدا کنم
داوود: 1396/1/1901:04:10،
14
15
ماکزیما و سوناتا و اینارو بیخیال
راننده باید راننده باشه
با پراید رو گاز 150 تا میرم
یکبارم یه آئودی پلاک ترکیه رو تو اتوبان گرفتم
فقط بخاطر اینکه ببینیم ماشین چیه بعدش با سرعت نور از ما دور شد خخخ
هشدار میدم همیشه سرعت مطمئنه را رعایت کنید
دنبال کورس گذاشتن و روکم کنی توی خیابونا نباشید
یه روزی پشیمونتون میکنه
رسول: 1396/1/1907:23:55،
18
16
نیو توسان 2017 بدون رقیب ...دمت گرم هیوندا

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
آنلاین جو
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما