کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

میلیاردرهای جهان چگونه میلیاردر می‌شوند؟ + اینفوگرافی


کد خبر : ۶۹۸۵سه شنبه، ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰:۳۰۷۷۴۹ بازدید

سوپر میلیاردر‌ها یا به قولی آن دسته از مدیران موفق در کسب و کار را که توانسته‌اند به این رتبه دست یابند، به اصطلاح «سیندرلاهای» عرصه کسب‌و‌کار می‌نامند.

سوپر میلیاردر‌ها یا به قولی آن دسته از مدیران موفق در کسب و کار را که توانسته‌اند به این رتبه دست یابند، به اصطلاح «سیندرلاهای» عرصه کسب‌و‌کار می‌نامند. این دسته، ‌ویژگی بارز و مشخصی دارند که منجر به آن شده ‌در این رتبه جای بگیرند: همه آن‌ها بر پایه توانایی‌های خود بزرگ شده‌اند! 

 مرکز مطالعات سیاست‌گذاری لندن، اقدام به شناسایی ۱۰۰۰ سوپرمیلیاردر در ۵۳ کشور جهان آن هم بر پایه فهرست منتشره در ‌نشریه فوربس ‌از سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۰ کرده است. بنا بر این گزارش، در این مطالعه مدیرانی که موفق به کسب دارایی به ارزش یک میلیارد دلار شده‌اند، سوپر میلیاردر شناسایی شده‌اند. نکته جالب آنکه در این لیست، نام اشخاصی که بر حسب اتفاق یا‌ به ارث بردن دارایی‌ها میلیاردر شده‌اند، وجود ندارد و همه افراد نامبرده‌ در این گزارش، کسانی هستند که با تکیه بر توانایی و خلاقیت خود سوپر‌میلیاردر شده‌اند. 

هدف از تهیه این گزارش، بررسی تأثیر زیر‌ساخت‌های سیاست‌گذاری و دولتی برای فراهم ساختن شرایط موفقیت و ثروتمند شدن است‌ و جالب آنکه همه این سوپر‌میلیاردر‌ها برای جامعه خود به شدت مفید واقع شده و توانسته‌اند مستقیم و غیر مستقیم میلیون‌ها شغل در جوامع خود ‌ایجاد کنند. 

نتیجه این گزارش آن است که هنگ کنگ ‌نسبت به جمعیت خود در سطح بر‌تر برای پرورش دادن سوپر میلیاردر‌ها قرار گرفته و پس از آن به ترتیب رژیم صهیونیستی، ایالات متحده، سوییس و سنگاپور در رده‌های دوم تا پنجم هستند. بر پایه نتایج این گزارش سیستم مالیاتی شفاف و کاربردی در کنار عدم قوانین دست‌و‌پا‌گیر تنظیمی به عنوان مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت مدیران خلاق شناسایی شده ‌و جالب آنکه حمایت‌های دولتی هیچ جایگاهی در موفقیت فضای کسب و کار در کشورهای موفق ندارد. 

در این گزارش آمده ‌است: نتایج حاصل حاکی از آن است که هنوز رویای آمریکایی‌ این گزاره که برای هر فردی این امکان هست که با ‌تلاش، استعداد و خلاقیت و کمی اقبال بتواند در رده بالا‌ترین و موفق‌ترین افراد به لحاظ اقتصادی و اجتماعی قرار بگیرد، زنده است. سوپر میلیاردرهایی که با تلاش خود به این درجه رسیده‌اند، میلیون‌ها شغل، میلیارد‌ها دلار دارایی و در عین حال شاید تریلیون‌ها دلار ارزش مادی و معنوی برای جوامع خود ایجاد کرده‌اند. 

نکته جالب آنکه این گزارش تأکید دارد که رویای آمریکایی دیگر یک رویای آمریکایی نیست، بلکه تبدیل به یک رویای جهانی شده است. بخش‌هایی از اینفوگرافی تهیه شده از سوی این مرکز مطالعاتی را در زیر می‌بینید که به خوبی نشان دهنده نمونه‌هایی موفق در سوپر میلیاردر‌ها، پراکندگی جغرافیایی آن‌ها و تشریح شرایط موفقیت آن‌هاست:


میلیاردرهای جهان چگونه میلیاردر میشوند؟ + اینفوگرافی

میلیاردرهای جهان چگونه میلیاردر میشوند؟ + اینفوگرافی

میلیاردرهای جهان چگونه میلیاردر میشوند؟ + اینفوگرافی

میلیاردرهای جهان چگونه میلیاردر میشوند؟ + اینفوگرافی



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها