کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

میوه‌های پاییزی در راه بازار


کد خبر : ۶۹۰۹شنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸:۳۱۱۹۳۲ بازدید

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران با اشاره به این که بهتر است برای تناسب قیمت و کیفیت، کشاورز محصول را خودش دسته بندی و بسته بندی کند، گفت: بالاترین میزان مصرف میوه در ...

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران با اشاره به این که بهتر است برای تناسب قیمت و کیفیت، کشاورز محصول را خودش دسته بندی و بسته بندی کند، گفت: بالاترین میزان مصرف میوه در چند روز گذشته مربوط به انگور، خربزه و هندوانه بوده است.

حسین مهاجران اظهار کرد: در فصل پاییز انار، پرتقال ،‌نارنگی، لیمو شیرین، خرمالو و ازگیل به میدان خواهد آمد که در حال حاضر میوه قیمت و کیفیت مناسبی دارد و این در حالی است که انگور درجه یک ارومیه قرمز رنگ کیلویی 11 هزار تومان و سفید آن کیلویی 6 هزار تومان در میدان به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد: افزایش قیمت خیار در حال حاضر در پی کاهش حجم تولید در برخی مناطق و کاشت سنتی در مناطق دیگر بوده که نتوانسته میزان مصرف را پوشش دهد و پیش بینی می‌شود سال‌ آینده میزان کاشت خیار در ایران آنقدر افزایش یابد که هزینه کاشت را پوشش ندهد.

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران یادآور شد: اگر کشاورز بسته بندی و سایزبندی محصول را به شخصه انجام دهد، محصولات با درجه بندی مختلف متناسب با نیاز به میدان وارد می‌شود که هزینه کمتر برای کشاورز و مشتری را رقم خواهد زد.

وی افزود: گوجه فرنگی، خیار، سیب زمینی و پیاز محصولاتی هستند که مشتری به شدت به دنبال جداکردن آن است که اگر بسته بندی و جداسازی آن توسط کشاورز انجام شود دورریز و هزینه‌ها کاهش خواهد یافت.

مهاجران گفت: قیمت عرضه انگور در میدان کیلویی 3هزار، انار 2 تا 4 هزار، پرتقال، لیمو شیرین 2500، نارنگی 4تا 5هزار و 500، گوجه 400 تا 1300، سیب زمینی 1هزار تا 1400 و پیاز 600 تا 1000 تومان است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها