کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سرریز جمعیت تهران به شهر جدید پرند


کد خبر : ۶۸۸۴پنجشنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵:۵۷۷۷۰۳ بازدید

باران هاشم‌زهی مدیر عامل شرکت عمران پرند​ با بیان اینکه نخستین مطالعات طرح توسعه و عمران این شهر در سالهای 74 و 76 انجام شد و نیمه‌ دوم دهه ...
سرریز جمعیت تهران به شهر جدید پرندسرریز جمعیت تهران به شهر جدید پرند

باران هاشم‌زهی مدیر عامل شرکت عمران پرند​ با بیان اینکه نخستین مطالعات طرح توسعه و عمران این شهر در سالهای 74 و 76 انجام شد و نیمه‌ دوم دهه 70 به تصویب نهایی رسید گفت: در سال 84 بازنگری در طرح صورت گرفت و پس از آن بیش از 150 هزار نفر جمعیت در افق 1394 این شهر پیش بینی شد. 

هاشمی زهی در ادامه افزود: در حال حاضر جمعیتی بالغ بر 120 هزار نفر در این شهر ساکن هستند و طبق پیش بینی های انجام شده تا پایان امسال شمار ساکنان پرند به 210 هزار نفر خواهد رسید. 

وی در ادامه توضیح داد: پرند دارای ویژگی‌هایی است که مهمترین آنها اتصال به شبکه قطار شهری تهران از طریق خط یک مترو در آینده نزدیک است. 

مدیر عامل عمران شرکت پرند در ادامه اظهار داشت: قرار گرفتن در مسیر مهمترین آزاد راههای کشور از جمله آزاد راه تهران-ساوه و تهران - قم و همچنین همجواری با مجموعه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و تاسیسات مرتبط، وجود شهرک صنعتی در جنوب شهر پرند ووجود دانشگاه آزاد و پیام نور از جمله مهمترین ویژگی های این شهر به شمار می‌رود. 

هاشم‌زهی در ادامه توضیح داد: تاسیسات زیربنایی مورد نیاز جهت احداث پروژه های بزرگ شهری شامل مجتمع‌های تجاری،‌خدماتی، رفاهی، ورزشی و درمانی در شهر جدید پرند ایجاد گردیده است. 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تا پایان سال 94 تمامی پروژه‌های مسکن مهر به بهره برداری می‌رسد. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها