کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

وقت فروش سهام نیست


کد خبر : ۶۸۴۱سه شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵:۳۹۲۳۷۷ بازدید

یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به این که سرمایه گذاران باید متناسب با ویژگی های فردی خود در بورس سرمایه گذاری کنند گفت: کسانی که ریسک پذیر نیستند روند نزولی بازار سهام برای آنها آزاردهنده خواهد بود.

تسنیم : مهدی محمدی گفت: با توجه به قیمتهای مناسب سهام در شرایط کنونی بورس، کسانی که زیر ارزش ذاتی سهام می فروشند در آینده افسوس می خورند.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به این که در شرایط کنونی سهامداران باید صبوری کنند افزود: دولت، مجلس و مدیران بازار سرمایه نیز باید برای خروج بازار سرمایه از رکود دست بکار شوند.
وی اضافه کرد: در حال حاضر سهامدارانی که سال گذشته هیجانی وارد بورس شدند از بازار سرمایه خارج شده اند و سرمایه گذاران فعلی بازار سهام باید صبر و حوصله داشته باشند و سهام خود را زیر ارزش ذاتی نفروشند.

این کارشناس بازار سرمایه با بیان این که در روزهای آینده بازار متعادل و مثبتی پیش روی سهامداران قرار خواهد گرفت گفت: بورس در حال حاضر منتظر کاهش نرخ سود سپرده های بانکی است چرا که منابع مالی برخی سهامداران در آنجا سرمایه گذاری شده است.

وی در ادامه با اشاره به این که سرمایه گذاران در بورس باید متناسب با ویژگی های فردی خود سرمایه گذاری کنند تاکید کرد: هیجان، رکود، رونق، کاهش و افزایش قیمتها در بورس ذات بازار سرمایه است و کسانی که ریسک پذیر نیستند در این شرایط آسیب می بینند و بازار سهام برای آنها آزاردهنده خواهد بود.

محمدی در ادامه تصریح کرد: افرادی که ریسک پذیر نیستند می توانند اقدام به سرمایه گذاری در اوراقی مانند مشارکت و اجاره کنند که ریسک کمتری به همراه دارد و در مقابل ریسک پذیران بازار سرمایه می توانند به اقدام به خرید و فروش سهام و قراردادهای آتی کنند که متناسب با ویژگی های فردی آنهاست.

وی گفت: یکی از موارد مهم برای سرمایه گذاری در بورس این است که سرمایه گذاران مشخص کنند که انتظارشان از بازار سرمایه چیست و متناسب با انتظارشان از بازار سهام انتظار بازدهی داشته باشند.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به معنای واژه ریسک گفت: تفاون میان چیزی که پیش بینی می کنیم و آن چیز که اتفاق می افتد ریسک نامیده می شود؛ بنابراین سرمایه گذاران باید دارایی های مازاد خود را به بورس بیاورند و به بازار و خرید سهام به عنوان پس اندار نگاه کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها