کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تکان تازه بازار خودرو با افزایش وام خودرو


کد خبر : ۶۸۴۰سه شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳:۴۳۸۵۵۸ بازدید

نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو معتقدند که این میزان افزایش وام خودرو بازار را تکان می‌دهد و خرید و فروش خودرو افزایش پیدا می‌کند. همچنین این مساله، باعث رونق در بازار خودرو و از راکد در آمدن بازار خواهد شد.

 در حالی مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی از امکان افزایش دو برابری وام خودرو خبر داده که در این میان، خبرهایی دست به دست می‌چرخد که احتمالا وام خودرو نه دو برابر، بلکه به میزان 20 میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.

شایعه‌‌ها از افزایش وام خودرو همچنان ادامه دارد. در میان این شایعه‌ها، بازار خودرو نیز سوار این موج شده و خریداران و فروشندگان از یک اتفاق جدیدی در بازار می‌گویند.

علی‌اصغر میرمحمدصادقی، مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی به تازگی از پیشنهاد بانک مرکزی برای دو برابر شدن وام خودرو خبر داده و اعلام کرده است که پیشنهاد بانک مرکزی در دستور کار شورای پول و اعتبار قرار گرفته است.در حالی مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی از امکان افزایش دو برابری وام خودرو خبر داده که در این میان، خبرهایی دست به دست می‌چرخد که احتمالا وام خودرو نه دو برابر، بلکه به میزان 20 میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.

نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو معتقدند که این میزان افزایش وام خودرو بازار را تکان می‌دهد و خرید و فروش خودرو افزایش پیدا می‌کند. همچنین این مساله، باعث رونق در بازار خودرو و از راکد در آمدن بازار خواهد شد.البته این مساله وجود دارد، در سال‌های گذشته وقتی یک فرد تقاضای وام خودرو از بانک می‌کرد، وام را به خود شخص نمی‌دادند که صرف حوزه‌های دیگری شود، بلکه با خواستن فاکتور خرید خودرو از مشتری، مبلغ وام را به حساب کارخانه خودروسازی می‌ریختند.

این موضوع باعث می‌شد که فروش خودروسازها نیز بالا رود و چرخه کارخانه خودروسازها نیز بچرخد. بنابراین در حال حاضر این ابهام وجود دارد که نحوه پرداخت این تسهیلات همچون گذشته خواهد بود؟! چراکه اگر خلاف این اتفاق بیفتد و وام به صورت مستقیم در اختیار افراد قرار گیرد، به طور قطع صرف حوزه‌های دیگری به جز خرید خودرو خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها