کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

5 ساعت مانده تا زمان رونمایی از آیفون 6


کد خبر : ۶۷۲۴سه شنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵:۳۵۵۹۷۲ بازدید

با وجود تمام پیش‌بینی‌ها درباره ساعت هوشمند احتمالی اپل، نسل بعدی آیفون همچنان ستاره مراسم امشب اپل و احتمالا منبع اصلی درآمد این شرکت دست کم در یک سال آینده خواهد بود.
5 ساعت مانده تا زمان رونمایی از آیفون 65 ساعت مانده تا زمان رونمایی از آیفون 6

 در این گزارش به فناوریها و دستگاههایی که انتظار می‌رود شرکت اپل در این مراسم رونمایی کند اشاره می‌کنیم.

۱- آیفون جدید که احتمالا آیفون شش نام خواهد داشت، انتظار می‌رود که از یک نمایشگر دست کم ۴.۷ اینچی که نسبت به نمایشگر چهار اینچی مدل قبلی بزرگتر است. برخی تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند ممکن است اپل همچنین یک مدل دیگر از آیفون با نمایشگر ۵.۵ اینچی را عرضه کند.هرگونه افزایش قابل توجه در سایز آیفون این دستگاه را با گوشی‌های هوشمند سامسونگ و دیگر رقبا قابل رقابت‌تر خواهد کرد و تقریبا تضمین می‌کند که اپل یکی از داغ‌ترین اقلام فروش فصل خرید تعطیلات کریسمس را خواهد داشت.

۲– در کنار نمایشگر بزرگتر انتظار می‌رود آیفون جدید دارای یک تراشه ارتباط میدان نزدیک (NFC) باشد که این دستگاه را قادر به انتقال بی‌سیم اطلاعات پرداخت خرید به یک گیرنده در فروشگاه‌ها می‌کند.

۳ – این فناوری بی‌سیم انتظار می‌رود با یک قابلیت موسوم به کیف پول موبایلی همراه شود. کیف پول موبایلی با قابلیت تشخیص اثر انگشت که اپل سال گذشته روی آیفون ۵S عرضه کرد ایمن خواهد شد. کیف پول موبایلی همچنین قابلیت کار روی ساعت هوشمند یا یک دستبند هوشمند را دارد.

۴- تازه‌ترین سیستم عامل موبایلی اپل(IOS ۸) برای آیفون شش و دیگر دستگاههای اخیر این شرکت دارای دو قابلیت موسوم به کیت سلامتی و کیت خانگی است که بیانگر اقدامات آینده این شرکت برای ایفای یک نقش پررنگ‌تر در زندگی افرادی است که با دستگاه‌های این شرکت انس گرفته‌اند.

این ابزار‌ها برای تبدیل‌ محصولات اپل به یک خدمتکار دیجیتال برای کاربر طراحی شده‌اند و هر کاری از نظارت روی عادات غذا خوردن فرد و تمرینات ورزشی گرفته تا روشن‌کردن قهوه‌ساز و خاموش‌کردن لامپ اتاقها هنگام شب را انجام می‌دهند.

اگر اپل سنت‌های اخیر خود را دنبال کند IOS ۸ به صورت رایگان کمی قبل از ورود آیفون ۶ به بازار عرضه خواهد شد.

۵- همچنین انتظار می‌رود اپل امروز سه‌شنبه، بازار به خواب رفته دستگاه‌های پوشیدنی را با ساعت یا دستبند هوشمند خود که مجهز به کیت سلامتی و خانگی است بیدار کند. اپل یک تازه‌ وارد به این بازار جدید است. تاکنون چند شرکت ساعتها و دستبندهای هوشمند خود را به بازار عرضه کرده‌اند که البته با بی‌تفاوتی گسترده کاربران مواجه شده‌اند.اگر قرار باشد شرکتی این بازار را تکان دهد احتمالا آن شرکت اپل خواهد بود زیرا اپل مسیر دنیای فناوری دیجیتال را با دستگاه‌هایی چون آی‌پاد، آی‌فون و آی‌پد تغییر داد. دیگر دستگاه‌های پخش‌ موزیک، گوشیهای هوشمند و تبلتها نیز در بازار وجود داشتند، اما این دستگاه‌ها کاربران را به ذوق نیاوردند تا زمانیکه اپل آنها را با حس شیک‌ بودن، راحتی و هوشمندی همراه کرد.

پوشش زنده از مراسم رونمایی آیفون 6 ساعت 21.30 امشب در ایران جیب



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها