کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت انواع صیفی‌ و سبزیجات در بازار تهران


کد خبر : ۶۷۱۳سه شنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱:۲۰۲۲۱۶ بازدید

با وجود اینکه قیمت صیفی‌جات در مغازه‌های سطح شهر با تعاونی‌های تره‌بار تفاوت چندانی ندارد، به گفته میوه‌فروشان، مردم بیشتر صیفی‌جات خود را از تعاونی‌های ...

با وجود اینکه قیمت صیفی‌جات در مغازه‌های سطح شهر با تعاونی‌های تره‌بار تفاوت چندانی ندارد، به گفته میوه‌فروشان، مردم بیشتر صیفی‌جات خود را از تعاونی‌های تره‌بار می‌خرند که این ترجیح تازه‌تر بودن محصولات تعاونی‌ها عنوان می‌شود.

 نرخ صیفی‌جات موجود در مغازه‌های سطح شهر به جز چند مورد خاص مثل سیر ،فلفل دلمه‌ای با قیمت تعاونی‌های تره‌بار تفاوت چندانی ندارد.

به گفته‌ یکی از فروشندگان در محدوده مرکز شهر تهران علت اینکه مصرف‌کنندگان بیشتر نیاز صیفی‌جات خود را از طریق تعاونی‌های میوه و تره‌بار تامین می‌کنند این است که این تعاونی‌ها روزانه حدود 3000 تا 3500 مراجعه‌کننده دارند در نتیجه محصولاتشان بسیار تازه‌تر است و مصرف‌کنندگان به این علت ترجیح می‌دهند که از تعاونی میوه و تره‌بار خرید کنند.

ارزان‌ترین محصول در مغازه‌های سطح شهر و تعاونی‌های میوه و تره‌بار مربوط به هندوانه با قیمت حداقل کیلویی 400 تومان و حداکثر کیلویی 800 تومان است و بیشترین قیمت مربوط به لیموترش با حداقل قیمت کیلویی 4500 تومان و حداکثر کیلویی 9500 تومان است.

قیمت‌ صیفی جات ارائه شده در جدول زیر به صورت میانگین و از نقاط مختلف شهر و همچنین تعاونی‌های میوه و تره بار است.

5n12055jxw47omsawng.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها