کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نخستین محموله محصولات سایپا راهی کشور بلاروس شد


کد خبر : ۶۶۴۷شنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵:۵۸۳۰۲۶ بازدید

خودروی تیبا که تست‌های استاندارد کشور روسیه را در سال گذشته با موفقیت گذراند، مجوز ورود به این بازار را دارد.

در کشور 10 میلیونی بلاروس در حال حاضر تنها خودروهای سنگین تولید می‌شوند. بازار خودروهای سواری در کشور بلاروس رو به رشد است و در سال 2013 فروش خودروهای سواری نو در این بازار به رکورد جدیدی دست یافت.

به گزارش نسیم، بازار خودرو سواری بلاروس مانند تمامی کشورهای CIS برای محصولات سایپا بسیار رقابتی است. آزادی ورود خودروهای دست دوم و مهمتر از آن حضور محصولات شرکت واز روسیه که با برند لادا و با معافیت از تعرفه گمرکی وارد بلاروس می‌شوند در کنار حضور قوی و پررنگ خودروسازان جهانی مانند فولکس، رنو و کیا محیطی پرچالش و پر رقابت را در بازار خودرو این کشور ایجاد نموده است.

بالا بودن قیمت قطعات یدکی و خدمات پس از فروش در این بازار موجب شده است که خودروها پس از خارج شدن از دوره گارانتی افت قیمت شدیدی را تجربه نمایند. این شرایط فرصت مناسبی را برای حضور محصولات شرکت سایپا فراهم نموده زیرا رقابتی بودن قیمت قطعات یدکی و خدمات یکی از مزیت‌های این محصولات در بازارهای مختلف صادراتی محسوب می‌شود که در ضمن مانع از کاهش شدید قیمت فروش مجدد این خودروها پس از اتمام دوره گارانتی می‌گردد. با این دیدگاه مدیریت خدمات پس از فروش و حفظ مزیت فوق برای محصولات سایپا از سیاست‌های کلیدی شرکت سایپا در این بازار خواهد بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها