کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کارمندان مایکروسافت چقدر حقوق می‌گیرند؟


کد خبر : ۶۶۲۳جمعه، ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲:۵۲۵۱۲۶ بازدید

‌آرزو‌ هر فعال حوزه فن‌آوری این است که یک روز در یکی از غول‌های بزرگ فن‌آوری مشغول به کار شود؛ اما شاید برای شما نیز این پرسش پیش آمده باشد که ...
کارمندان مایکروسافت چقدر حقوق می‌گیرند؟کارمندان مایکروسافت چقدر حقوق می‌گیرند؟

کارمندان یک شرکت بزرگ مانند مایکروسافت ـ که یکی از چند غول بزرگ دنیای رایانه و فن‌آوری است ـ ‌چه میزان درآمدی در سال دارند. بگذارید با هم نگاهی به دستمزد‌های کارمندان مایکروسافت بیندازیم.

بهر حال ‌آرزو‌ هر فعال حوزه فن‌آوری این است که یک روز در یکی از غول‌های بزرگ فن‌آوری مشغول به کار شود؛ اما شاید برای شما نیز این پرسش پیش آمده باشد که کارمندان یک شرکت بزرگ مانند مایکروسافت ـ که یکی از چند غول بزرگ دنیای رایانه و فن‌آوری است ـ ‌چه میزان درآمدی در سال دارند. بگذارید با هم نگاهی به دستمزد‌های کارمندان مایکروسافت بیندازیم.

حقوق ماهیانه یا سالیانه را فراموش کنید! شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید مایکروسافت برای راضی نگه داشتن کارمندان خود تسهیلات و پاداش‌های ویژه از جمله حق پدری و مادری نیز به کارمندانش می‌دهد. در کنار این‌ها مزایایی از جمله غذای رایگان، سالن‌های ورزشی، حق نوزادان و مانند آن‌ها در زمره پرداختی‌های مایکروسافت به کارمندان خود است.

در این گزارش نگاهی داریم به متوسط درآمد کارمندان این شرکت در سطوح شغلی گوناگون. آمار و ارقامی که در اینجا ارائه شده است، بنا بر پژوهش Glassdoor است و همه ارقام بدون حساب ‌مزایا و تسهیلات جانبی است.

درآمد کارمندان در شرکت مایکروسافت

Group Program Manager: مدیر یک برنامه گروهی کاری مشابه با یک مدیر پروژه را انجام می‌دهد؛ تنها تفاوت در این است که مدیر برنامه گروهی هم صدای مایکروسافت است و هم صدای مشتریان مایکروسافت. این مدیر مسئول اول تا پایان هر پروژه و همچنین مسئول بازخوردهای ‌ مشتریان است؛ به شکل متوسط یک مدیر برنامه گروه در مایکروسافت سالیانه ۲۳۰ هزار دلار دریافت میکند.

Partner Scientist: کار یک مشاور یا پژوهشگر همکار در مایکروسافت این است که در خصوص محصولات این شرکت پژوهش و تحقیق می‌کند. کار این مقام خط دادن به شرکت در راستای تولیدات بهتر با پژوهش‌‌های خود است. Galssdoor اشاره کرده است که این شغل معمولا در مایکروسافت یک شغل ساعتی به شمار می‌رود و درآمد سالیانه آن بدون در نظر گرفتن اضافه کاری‌ها حدود ۱۲۰ هزار دلار است.

Senior Director Engineering: مهندس ارشد یا مدیر ـ کار‌شناس ارشد، مسئول مدیریت ‌تیم مهندسان و ارتباط آن‌ها با مشتریان است. تقریبا جزئیات زیادی در خصوص این شغل در مایکروسافت وجود ندارد اما درآمد سالیانه آن برابر با ۱۷۰ تا ۲۲۰ هزار دلار بر اساس تجربه، عملکرد و کارایی است.

Principal Product Manager: مدیر ارشد تولید، همان گونه که از نام آن بر‌می‌آید، مدیریت تیم تولید را بر عهده دارد. وظیفه اصلی آن گرفتن بازخورد از مشتریان و تجزیه و تحلیل آنهاست. همچنین مسئولیت توسعه و ترقی محصول حوزه خود را نیز عهده‌دار است. حقوق متوسط این جایگاه در مایکروسافت سالیانه برابر با ۲۱۰ هزار دلار است.

Senior Marketing Director: مدیر ارشدبازاریابی وظیفه تجزیه و تحلیل و بهبود بازار محصولات مایرکسافت را عهده دار است. درآمد متوسط این شغل در مایکروسافت برابر با سالیانه ۲۰۰ هزاردلار است.

Director of Development: مدیر توسعه بر خلاف نام آن بیش از همه مسئول نگاهداشت دارایی‌ها و تخصیص بهینه آن‌ها به پروژه‌هاست. این مقام در مایکروسافت سالیانه ‌حدود ۱۹۰ هزار دلار درآمد دارد.

Senior Software Developer: طراح ارشد نرم افزار همان گونه که مشخص است، وظیفه طراحی کلی و عیب‌یابی نرم‌افزار را بر عهده دارد. درآمد وی سالیانه ۱۸۰هزار دلار است.

Director of Engineering: این شغل کمی پیچیده است و شاید بتوان گفت وظیفه اصلی آن مدیریت، حمایت و پشتیبانی از تیم‌های مهندسی و رهبران آن‌ها است. حقوق این مقام در مایکروسافت برابر با ۱۵۰ تا ۱۸۰ هزار دلار بر اساس شرایط متفاوت است.

Software Architect: طراح نرم‌افزار، برنامه‌نویسی و پشتیبانی از نرم‌افزار را در مایکروسافت بر عهده دارد. ‌این شغل‌‌ همان برنامه‌نویسی است که در‌آمد سالیانه آن به شکل پایه ۱۲۰ هزار دلار است؛ اما Glassdoor اشاره کرده که تجربه، عملکرد و کارایی می‌تواند این مبلغ را تا ۲۱۰ هزار دلار افزایش دهد.

حال اگر می‌خواهید در مایکروسافت استخدام شوید، می‌توانید کار خود را از اینجا شروع کنید!



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها