کانال تلگرام ایران جیب

شاسی بلند جدید جیلی در ایران را بشناسیم

کدخبر:۶۵۸یکشنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۲:۳۱۲۶۱۶۴ بازدید
اولین موج حضور برند جیلی در ایران با عرضه دو تیپ هاچ‌بک و سدان از مدل EC7 بود. خودروهایی که به ترتیب 59 و 61 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شدند. اما به لطف محبوبیت و کاربرد بیشتر نسخه‌های سدان، مدل چهار درب صندوق‌دار این چینی از اقبال بیشتری نزد مشتری ایرانی برخوردار شد.
شاسی بلند جدید جیلی در ایران را بشناسیم

در ایامی که ام‌وی‌ام 530، ام‌وی‌ام 315 صندوق‌دار، لیفان 620، لیفان 520 و جک توجوی صندوق‌دار با فروش بهتری نسبت به نسخه‌های تولید داخل روبه‌رو شده‌اند بازار باید هم به یک سدان چینی باکیفیت روی خوش نشان دهد. البته این نسخه برای شاسی‌بلندهای ساخت چین نیز پیچیده شده است. مشتری ایرانی که حتی پول خرید رونیز و پاژن را نداشت اکنون با خیال راحت 61 میلیون بابت تیگو X33‌ شرکت چری (همان ام‌وی‌ام) پرداخت می‌کند. عده‌ای دیگر با 68 میلیون تومان می‌روند سراغ X60 از شرکت لیفان تا سازنده داخلی، چوب عدم تولید همان رونیز و همان پاژن را بخورد. بعد از خارج شدن ایرانی‌ها از رقابت با تولیدات چینی، حالا خود همین چینی‌ها برای خودشان انواع مثلث‌ها و مربع‌های رقابتی را تشکیل داده‌اند. به عنوان مثال شنیده‌ایم که قرار است سومین محصول جیلی در ایران یک شاسی‌بلند به اسم X7‌ باشد. خودرویی که بی‌تردید برای لیفان و هر شاسی‌بلند دیگری از دیار اژدها شاخ و شانه خواهد کشید. همه توضیحات درباره مشخصات فنی و حواشی این خودرو را به ما بسپارید.

تویوتا به سبک چینی
اگر نگوییم صد در صد حداقل پنجاه درصد این خودرو شبیه تویوتا RAV4 شده است. داستان را جنایی نکنید. قضیه کپی‌کاری و این چیزها نیست. خود تویوتا هم یک FJ Cruiser دارد که می‌گویند تقلیدی است از هامر. شاسی‌بلند X7 نسخه‌ای سایز متوسط از جیلی است که البته هرگز نمی‌تواند بازار رَوفور را تحت تأثیر بگذارد و برعکس. اولین بار سال 2011 در نمایشگاه پکن  بود که مدل X7‌ توسط جیلی و شریک تجاری‌اش Emgrand رونمایی شد. در حقیقت این اولین و تا این لحظه آخرین تجربه جیلی‌ها در دنیای اس‌یووی بوده است. این خودرو در خود چین بین 100 تا 150 هزار یوان (16 هزار و 300 تا 24 هزار و 500 دلار) قیمت‌گذاری شده است. 

امکانات
مردم این روزها زرنگ شده‌اند. دیگر به این راحتی گول قیافه و قیمت را نمی‌خورند. اول خوب می‌بینند که خودروی چینی مورد نظر از نظر مشخصات فنی و آپشن در چه سطحی است،‌ سپس می‌روند سراغ مابقی ماجرا. آن طور که در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی خارجی خوانده‌ایم، شاسی‌بلند X7 باید دارای 7 ایربگ باشد که با این اوصاف از همه هم‌وطنان و چه بسا رقبای اروپایی و آسیایی‌اش پیشی می‌گیرد. بهره‌گیری از مکانیزم ESC (کنترل الکترونیکی پایداری) نیز سیستمی بود که شاسی‌بلندهای چینی از نبود آن رنج می‌بردند. سان‌روف برقی و نمایشگر LCD هم امکاناتی است که شاید حیاتی نباشند ولی برای یک شاسی‌سواری (به قول قدیمی‌ها) حکم چاشنی را دارد. قرار بر این است که سیستم صوتی X7 با چهار باند اصلی و دو توئیتر باشد. سیستمی با پخش CD و رادیو که به نظر می‌رسد برای ایرانی‌های USB دوست باید چاره‌ای بیندیشند. نسخه GL این شاسی‌بلند که در بازارهای جهانی عرضه می‌شود دارای گرم‌کن صندلی و سنسور پارک برای دنده عقب نیز است. 

با توجه به فاصله 2.66 متری بین دو محور عقب و جلوی این خودرو می‌توان امید داشت که سرنشینان عقب از فضای بهتری برای قرار دادن پاهای خود سود خواهند برد. فضای عقب با خواباندن ردیف صندلی‌ها بیشتر هم می‌شود تا برای حمل و نقل بار و اثاثیه بزرگ مشکلی پیش نیاید. اما ارتفاع 177 میلی‌متر از سطح زمین شاید برای جاده‌های ایران کمی مشکل‌ساز باشد. توصیه می‌شود این اندازه تا مرز 200 میلی‌متر افزایش بیابد و از آن سو به دلیل بیشتر شدن مرکز ثقل و امکان واژگونی،‌ از تایرهای پهن‌تر استفاده شود. جیلی برای X7 از دو نوع پیشرانه استفاده کرده است. نسخه اول 1.8 لیتری با 136 اسب‌بخار نیرو در 6200 دور و 172 نیوتن‌متر گشتاور در 4200 دور در دقیقه بوده و دومی با حجم 2 لیتر است که 142 اسب‌بخار نیرو در 6200 دور در دقیقه و 188 نیوتن‌متر گشتاور در 4000 دور در دقیقه تولید می‌کند. شاید به نظر برسد که پیشرانه دومی به دلیل حجم و قدرت بیشتر، بهتر است. ولی واقعیت آن است که نسخه 1.8 لیتری حداکثر قدرت خود را در همان دور موتوری تولید می‌کند که نسخه 2 لیتری ثبت کرده. تازه این در حالی است که دور موتور آن در قسمت گشتاور 200 rpm‌ نیز کمتر است. شاید در سرعت نهایی و تعویض دنده‌های بالاتر کمی کندتر باشد ولی تجربه نشان داده این‌گونه تفاوت‌ها چابکی بیشتر را در سرعت‌های پایین و شتاب‌های اولیه دارد. منهای بحث حجم، هر دو پیشرانه به فناوری DVVT (زمان‌بندی پویای متغیر سوپاپ) مجهز هستند. سیستمی مشابه VVTi که در دورهای پایین (کمتر از 3000 rpm) به منظور کاهش مصرف سوخت، بخشی از نیروی پیشرانه را به کار نمی‌گیرد. در حقیقت با جلوگیری از افزایش دور موتور در دنده‌های پایه، میزان پاشش را کاسته و در نتیجه احتراق سوخت کمتر می‌شود. البته این مکانیزم کمی روی شتاب اولیه تأثیر می‌گذارد. این‌ها را گفتیم که در انتها بگوییم ما هنوز نمی‌دانیم جیلی X7 قرار است با کدام پیشرانه راهی بازار ایران شود. ولی از شنیده‌ها این‌گونه برمی‌آید که احتمال ورود نسخه 2 لیتری، قوی‌تر است. پیشرانه‌های گفته شده با استاندارد آلایندگی یورو 5 تولید می‌شوند و از آنجایی که کم‌کم بنزین یورو 4 در جایگاه‌های ایران عرضه می‌شود، امید می‌رود وضعیت آلودگی هوا در آینده بهتر شود. درباره جعبه‌دنده X7 نیز گفته می‌شود که نمونه‌ای است 6 سرعته اتوماتیک. این جعبه‌دنده را مهندسان استرالیایی شرکت DSI برای جیلی طراحی کرده‌اند. محصول فوق در آزمون‌های ایمنی موسسه C-NCAP پنج ستاره کسب کرده است. یعنی بالاترین سطح ایمنی. البته سی‌انکپ که نسخه چینی یورو انکپ محسوب می‌شود، تقریباً به همه خودروهایی که تست می‌کند همین تعداد ستاره را می‌دهد. این خودرو توسط کمپانی تا سه سال و تا مرز 100 هزار کیلومتر (هر کدام که زودتر تمام شوند) گارانتی شده است. بد نیست بدانید این خودرو در بازار شیلی و عربستان سعودی از طرفداران بسیاری برخوردار است. البته یادتان باشد یک سیب که به هوا می‌رود، هزار چرخ می‌خورد. جیلی X7 هم امکان دارد در فاصله بین چین تا ایران خیلی تغییرات داشته باشد. 

این جیلی در ایران
شاید تولیدات کمپانی جیلی به مدد نزدیکی تکنولوژیک با ولووی سوئد، از کیفیت و سطح مهندسی بالاتری برخوردار باشند ولی وقتی بهترین خودروی دنیا هم با اعصاب‌خرد شدن به دست مشتری برسد ارزشی ندارد. شرکت «جیلران» نماینده این برند در ایران با تأخیرها و بدقولی‌های که در عرضه سواری سدان EC7 از خود نشان داد، اطمینان مشتری برای خرید محصول جدید را می‌کاهد. خودرویی که تقریباً چهار ماه پیش در گمرک بندر سلفچگان وارد خاک ایران شد، هنوز درگیر تست‌های آلایندگی و شاید کاغذبازی‌های اداری باشد. 
با این حال شایعاتی شنیده می‌شود که قیمت X7 را بین 90 تا 100 میلیون تومان برآورد می‌کند. رقبای هم‌کلاس این خودرو را می‌توان گریت‌وال Haval3، نیسان قشقایی، رنو داستر و هیوندای توسان نامید که البته همگی از نظر قیمتی دو سه سر و گردن از آن بالاتر هستند.اما به طور حتم جدی‌ترین جیلی X7، لیفان X60 است. خودرویی هم‌کلاس و تقریباً هم‌قیمت که پیشرانه‌اش 1.8 لیتری ساخت ریکاردو انگلستان است. قدرت خروجی آن 131 اسب‌بخار در 6000 دور در دقیقه و گشتاور 168 نیوتن‌متر در 4200 دور در دقیقه ثبت شده است. لیفان فوق تنها با جعبه‌دنده 5 سرعته دستی عرضه می‌شود. البته هر دو رقیب دارای ترمزهای ABS‌ و EBDهستند. سیستم تعلیق هر دو در محور جلو فنر حلقوی با ستون مک فرسون و در محور عقب تیرچه یک تکه و فنر حلقوی است. حجم باک X60 کمتر و چیزی معادل 55 لیتر است. این در حالی است که چرخ‌های آن کوچک‌تر و 215.65 شانزده اینچی هستند. طول، عرض و ارتفاع لیفان که به ترتیب 4325، 1790 و 1690 میلی‌متر شده به وضوح کوچک‌تر بودنش را نسبت به X7 نمایان می‌کند. شاسی‌بلند لیفان توسط کرمان خودرویی‌ها 63 میلیون و 600 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است ولی همان‌طور که ابتدا گفتیم در بازار تا مرز 70 میلیون تومان هم خرید و فروش می‌شود.



دیدگاه ها

حمید: 1392/6/1703:47:11،
135رای مثبت
84رای منفی
بازم آشغال چینی

بازم جنس بنجل بی کیفیت چینی

100میلیون؟؟تو اروپا با این پول بهترین ماشینارو سوار میشن
رضـا: 1392/6/1710:08:00،
90رای مثبت
57رای منفی
فعلا که نه ما تو اروپا هستیم !
نه اینکه اجازه ورود خودروهای درست حسابی رو به ما میدن...
ali: 1392/6/1710:44:44،
88رای مثبت
52رای منفی
به نظر من که با 100 میلیون میشه یه سوزوکی در حد نو خرید ، تازه یه بازه زیاد هم از ماشین های غیر شاسی بلند در این رنج قیمت هستند که میشه روشون فکر کرد!
سهیل: 1392/6/1714:55:19،
66رای مثبت
75رای منفی
من که پورشه کایان دارم. بهترین ماشینه.
امیر: 1392/6/1812:32:50،
38رای مثبت
52رای منفی
درست صحبت کن ماشین به این خوبی
mohsen: 1392/10/714:06:53،
23رای مثبت
28رای منفی
دوست عزيز اينجا ايرانه.
براي اينكه عده اي تو كارخانه هاي خودرو سازي كار كنند و اشتغال شون پابرجا باشه و بنا به دلايل ....
شما بايد خودروي 10 ميليوني تو فلان كشور رو با پرداخت سه برابر قيمت تو ايران سوار بشويد.
محمد: 1392/6/1707:49:07،
49رای مثبت
128رای منفی
دوست عزیز تو ایران زندگی میکنی نه اروپاو من x60 دارم و خیلی راضیم
امیر: 1392/6/1712:26:47،
87رای مثبت
59رای منفی
x60اسباب بازیه نه ماشین
amin: 1392/6/1714:44:38،
50رای مثبت
44رای منفی
شب دراز است دوست عزیز...
امیرحسین: 1392/7/1014:06:11،
26رای مثبت
36رای منفی
من هم همینتور
حسین: 1393/6/3123:02:27،
10رای مثبت
16رای منفی
با 5 دنده ای؟
بچه ها جیلی شاسی بلند اسباب بازیه هر کی تا حالا تو شیراز گرفته قطعات ماشین در حال خراب شدن بود و نمایندگی(شیراز) پاسخ درستی به اون ها نمیداد در ضمن 20 تومان بزارین روش برین توسان بگیرین هر قطعه جیلی 2 ماه طول میکشه بیاد ایران در ضمن چند تا از مششتریان رو می شناسم که از دو ماه بیشتر شد. بچه شیرازیا همشهریا به قران از نمایندگیاسداله علم شیراز نگیرین یه مش کلاه بردارن در ضمن ماین شاسی بلند جیلی وارد ایران فعلا نمیشه هرچی ماشیین به عنوان مدله بهتون میندازن مثل جریان ما بهمون انداختن ما فهمیدیم 2 ماه ایتمون کردن ماشینو بهمون ندادن انصراف دادیم 50 تومان گذاشتیم روش برای توسان
Afa: 1393/7/1108:33:50،
15رای مثبت
16رای منفی
دوستان من اين ماشين رو دارم فقط يه چيزي مي گم شما به همين حرف هاي چرت ا وپرت آدامه بديد يه روز كه اومدم ماشين بشورم يه نفر اومد و گفت اقا اين ماشين خوشگله رو چند خريدي (يه خورده تيونينگ كردم و چراغش بزرگ) گفتم صد تؤمن رفت توي ماشينو ديد بعد پرسيد ببخشيد اين دنده اتوماته بعد گفت مال كجاس كه منم گفتم داداش دمت گىرن دسته دنده رو ديدي بعد مي پرسي اتوماته بعد گفتم ساخت چينه دوستان الأقل يكم اطلاعات داشته باشيد يه نفر ديگه اومده به من ميگه اين مزدا ٣شاسي بلنده أخه،،،،،،،در راجع به دوست مون كه گفتن اين ماشين قطعاتش شش ماه طول مي كشه تا بياد فقط أينو بدونيد كه تمامي سرويس هاي گارانتي وتعميرات حتي صاف كاري و،،،،، در نمايندگي هاي هيونداي وكيا إنجام ميشه من خودم تصادف كردم اينه وسپر و چراغ جلو سمت راننده شكست ظرف ٤٨ساعت قطعات حاظر بود به گفتن دامبولي هاتون آدامه بديد
everlasting: 1392/6/1708:19:03،
94رای مثبت
91رای منفی
منم ec7دارم خیلی هم راضیم
مصطفی: 1392/6/2021:53:25،
109رای مثبت
46رای منفی
سلام چند وقته داری واقعا راضی هستی
حسین: 1392/7/2111:38:30،
32رای مثبت
29رای منفی
واقعا راضی هستی .میشه بیتر توضیح بدی.
حسین: 1392/7/2111:43:02،
25رای مثبت
31رای منفی
واقعا راضی هستی .میشه بیتر توضیح بدی.
حمید: 1392/6/1708:21:51،
63رای مثبت
50رای منفی
دوستان عزیز سایت ایران جیب بهتر بود یه سری به سایت جیلی میزدید تا مشخصات دقیق X7 رو ببینید دو پیشرانه 2000 و 2400 داره مطالعه هم چیز خوبیه
صالح: 1392/6/1708:24:33،
46رای مثبت
76رای منفی
اگه اتومات باشه خوبه که نیست.
خودم 207 دارم اتومات محشره.
محمد: 1392/6/1723:05:56،
43رای مثبت
47رای منفی
اتوماته
كوروش: 1392/6/1709:05:05،
49رای مثبت
44رای منفی
به نظر مي رسه در خصوص حجم موتور اعلام شده با اطلاعات نمايشگاه مشهد داراي اختلاف است. توي مشهد حجم موتور 2400 سي‏سي اعلام شده بود نه 2000
بقيه اطلاعات تقريبا مشابه است
رضا: 1392/6/1709:07:13،
63رای مثبت
55رای منفی
تو چینی ها جیلی از همه بهتره اما بازم همگی یه اشغال هستند و ایرانی ها هم همینطور پس ما چکار کنیم؟؟
صالح: 1392/6/1709:37:31،
48رای مثبت
41رای منفی
شما کاری نمیخواد بکنی،اونا خودشون می کنن
حسین: 1393/6/3123:03:44،
12رای مثبت
15رای منفی
برو هیوندا توسان بگیر
وحيد : 1393/7/1108:43:21،
10رای مثبت
13رای منفی
دوست عزيز فقط بهت بگم كه جيلي يه سري اپشن هايي داره كه بعد أزين كه مي گيري متوجه ميشي فقط أينو بگم كه عقب توسان منظورم صندلي عقب خيلي كوچيكه به نسبت جيلي البت براي خانواده هايي مثل ما كه يه خورده گرد هستن ولي جيلي از فضاي پاي خيلي خوبي بر خورد أره چون١٨ سانتي متر از توسان دراز تره ولي يه چيزي كه تو هر دوتاشون هست اينه خيلي سواري خشكي دارن
ahmad: 1392/6/1710:17:52،
61رای مثبت
45رای منفی
عجب بد زمونه ای شده آشغال می پوشیم، آشغال می خوریم، آشغال سوار می شیم، آشعال تولید می کنیم و ... جالبه به یاد یه برنامه عروسکی که بچه بویم تلوزیون پخش می کرد افتادم اسمش بود زباله دانی تاریخ و واقعن که تاریخ تکرار می شه
amin: 1393/2/819:47:20،
22رای مثبت
23رای منفی
دوستان من چین زیاد میرم و میام به خاطر تجارت.ولی نه لیفان تا حالا اونجا دیدم نه چری حتی یه دونه ولی جیلی خیلی زیاد دیدم و این نشون میده جیلی ماشین بسیار خوبی هستش.پس پیش قضاوتی نکنید.
محمد: 1394/3/600:26:53،
24رای مثبت
18رای منفی
جیلی ماشین خوبیه.اذیت نمیکنه.میخوام بخرم پسرم منو کلافه کرده ماشین خوبیه.الان ۲۰۶اتوماتیک دارم به پای ۲۰۶میرسه
ناشناس: 1392/6/1712:56:26،
51رای مثبت
32رای منفی
وابستگی یکی پس از دیگری....اینهم شد خودکفایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شهاب: 1392/6/1715:58:11،
50رای مثبت
56رای منفی
انقدر اشغال آشغال الکی نگید
همین ماشین تو خیلی کشورها فروش میره
منطقی باشید
بلاخره وضع امروز ما اینه
با این طرز تفکر خودمون رو پست جلوه ندیم
amir: 1392/7/1123:33:43،
57رای مثبت
30رای منفی
درسته اقا شهاب!!!خیلی از محصولات جیلی توی کشور های اروپایی فروش میره!!!
بهروز: 1392/6/2011:32:27،
43رای مثبت
43رای منفی
واقعیت صحبت کنید بخدا من mvm315دارم صدشرف به پارس و405و206وl90وسایپا داره پول کم دادم وازتویوتا بهترشو دارم سوار می شم نرمیش بی صاییش وراحتی همه چیز داره حال خودتونو پاره کنین؟همان کسانی که بد می گن نمی تونن همی ماشینارو بخرن حصودیشون می گیره.حتماًباید پول زیاد بدی تا بگن ماشین درستیه؟نه آقا همین جیلی صد تا به ماشینهای کره ای مثل آوانته وغیره می ارزه.خوش باشید
mohsen: 1392/10/714:10:54،
19رای مثبت
29رای منفی
با آوانته مقايسه نكنيد كه خنده داره
من خودم آوانته دارم كه هيچكس تاحالا ازش بدنگفته
كم استهلاك و تند و تيز و باشخصيت.
البته مدل 86 هست و ارزون بود اون زمون
ولي اگه بخوام بفروشمش از همين چيني ها ميگيرم احتمالا چون پولم اونقدر مفت نشده كه بخوام پول گمركي و ... بدم و با همون كيفيت چيني ماشين سوار شم
علی : 1392/7/311:39:04،
35رای مثبت
33رای منفی
دوستان سلام ,
لازمه به اطلاع برسونم در حال حاضر دو خودروی ساخت چین MG و Geely اجازه ورود به اتحادیه اروپا رو دارند .
ومن خودم جیلی امگرند به مدت 7 ماهه دارم والان مطمئن هستم اگر این ماشین در کشوری بغیر از چین تولید می شد قیمت بالای 100 میلیون پیدا می کرد , در ضمن در سفری که 10 روز پیش به خارج از کشور داشتم تنها ماشین چینی که دیدم جیلی بود . x7 مطمئنا خودروی خوبیه با استاندارد بالا
یادمون باشه چین بهترین تولیدات رو برای کشورهای اروپایی داره ومقصر اصلی اول تاجر طماع ایرانیه و بعد هم مصرف کننده ایرانی که فقط دنبال قیمت ارزونه.
حسین: 1393/6/3123:09:03،
7رای مثبت
39رای منفی
مقصر اصلی نمایندگیه جیلیه ه خاطر طمعشون . اونا به ازای هر ماشین مدلی تو نمایشگاه که مردم دیدن می کنن بفروشن بهشون پورسانت می رسه به خاطر همین سر مشتری کلاه میذارن ماشین 2013 رو توش ذفترچه 2014 میارن میدن تحویل یه ادم خل ما خل نبودیم تحویل نگرفتیم نمتایندگی شیراز اسداله علم سر مردم کلاه میزاره اینم پیشنهادم اینه که 20 ملیون بزارین روش برین توسان بردارین
امیر: 1392/7/1410:54:27،
32رای مثبت
34رای منفی
فقط بی ام م 2002 خودش
داود: 1392/7/1523:20:33،
39رای مثبت
40رای منفی
هیچ چیزی ازبدقولی بدترنیست الان نزدیک 80روزه تحویل نداده اند.واقعا"ابروی خودرابردندخصوصا"نماینگی کهنموئی که مابه اون اعتمادکردیم متاسفم به همشون
ا: 1392/7/2022:37:51،
29رای مثبت
32رای منفی
خیلی هم ماشین خوبی هست :))
آتبین: 1392/10/415:05:56،
14رای مثبت
24رای منفی
من فکر کنم همه ماشین های جیلی همه اسباب بازی بشن بهتره تا برن به بازار
آرتا: 1392/8/314:45:14،
21رای مثبت
39رای منفی
من چون علاقه دارم که اسم ماشین ها رو یاد بگیرم وببینم چه شکلی تو اینترنت می چرخم ول خودم نیازی به این خودرو ها ندارم چون خودم لکسوس سوارم....
mohsen: 1392/10/714:16:34،
23رای مثبت
22رای منفی
نميدونم تو نت چرا اينقدر نسبت به مسائل نظرات نامربوط هست؟
پولدارها
همه هم كه بدجنس و پول پرست نيستند
خيلي ها رو ميشناسيم كه از راه كسب و كار حلال پولدار شدن
دركنارش همه مون كسايي رو ميشناسيم كه بيكار بي عار ميگردند و بد به پولدارها ميگن
خوبه كه واقعيت رو بپذيريم
براي پولدار شدن تلاش كنيم تا شايد بچه هامون بتونند پولدار باشند
امیررضا: 1392/8/820:01:28،
31رای مثبت
27رای منفی
یعنی ما هم لکسوس داریم.خوبه بوگاتی نداری.
ابوذر : 1392/10/2120:57:42،
21رای مثبت
20رای منفی
موندم بین داستر و جیلی کدومو انتخاب کنم نظر شما چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسین÷: 1393/6/3123:10:23،
10رای مثبت
13رای منفی
معلومه داستر - اگر پول داستر داری چرا توسان 2014 نمی گیری؟
حسین ادیبی: 1392/10/2312:45:33،
19رای مثبت
13رای منفی
سلام دوستان عزیز همان طوری که یکی از دوستان گفت جیلی و ام جی دو خودروی چینی است که هم در بازار اروپا وارد شده و طرفدارانی نیز دارد.
در ضمن جیلی اصالتاً یک خودروی سوئدی و ام جی انگلیسی می باشد. و مانند خیلی از محصولات اروپایی در چین و تحت لیسانس تولید می شود و جای نگرانی نیست.
مهدی قنواتی: 1392/12/1022:21:38،
19رای مثبت
24رای منفی
ماشین بدی نیست خیلی تعریفش میدن .دوستان بخریم یا نخریم
امیرعلی: 1393/2/2801:05:16،
14رای مثبت
22رای منفی
سلام من خودم این ماشین ثبت نام کردم ......... درسته چینی ولی دلیل بر بی کیفیت بودن ماشین نمیشه من هم سوار i 35 شدم هم این ماشین از نظر اپشن و طراحی داخلی خیلی شبیه هم هستن و حتی از نظر قدرت موتوری ...........درسته این چینی و i35 نیست ولی انصافا از نظر قیمتی با هم خیلی فرق دارن به نظر من اگر از نظر کیفیت و موتوری جواب بده بایید انتظار قیمت بیشتری ازش داشته باشیم چون از نظر اپشن چیزی کم نداره
محمد: 1393/3/818:41:10،
16رای مثبت
24رای منفی
دوستان این ماشین هم استاندارد ایمنی خوبی گرفته وهم 5سال گارانتی داره ودرکشوری مثل عربستان که فضا رقابتیه خیلی فروش داره قیمتش هم که خیلی کمتره دیگه ما چی میخایم ضمنا سواریش توانگلستان تاکسی شده
علی: 1393/8/121:09:42،
10رای مثبت
19رای منفی
هرکی بد میگه در حقیقت از ته دل آرزوی داشتنش را می کنه
محمد,کبىرى: 1393/10/2420:58:35،
6رای مثبت
7رای منفی
در هر صورت دوستان دوستى خاله خرسه رو با خودرو سازا نکنىد و واسخواسخه ماشىن مذخرفشون جلو جلو پول ندىد و صف نبندىد.
سوار فرغون بشىد ولى سوار ماشن اىرانى نشىد بزارىد خودرو سازا ب خودشون بىان و کىفىت و ارتقاع بدن.
ب قول معاون اىران خودرو ک مىگه واسه همىمن ماشنا با همىن کىفىت مردم اىران صف مىبندن.با درک و فهم خودتون در گىر باشىد.
خودرو چىنى ىا همىن جىلى تو حوزه ىورو داره استفاده مىشه
خوب خوبه حرفى نىست و لى در قبال پرشىا و پراىد و 405 بهتره سوار هىن ماشىن بشىد و ببىنىد ک امکاناتش فقط باعث ى دنىا تفاوته.
پویا کریم پور: 1393/12/1422:53:05،
10رای مثبت
7رای منفی
با سلام، دوستان عزیز جیلی شاسی بلند با ماشین هایی مانند کیا اسپورتیج و توسان قایل مقایسه است و اگر با قیمت در نظر بگیری حدود 40 میلیون از آنها ارزان تر است و لذا از آنها بهتر است. تعصب خوب است ولی بهتر است آدم برای ماشین های ایرانی تعصب داشته باشد نه برای کره ای ها. برای ما فرق نمی کند خودرو مال چین باشد یا مال کره. برای ما کیفیت به همرا قیمت مهم است که به نظر اینجانب خودروی امگراند شاسی خودروی قابل قبول است. اگر در کشور ما این خودرو تولید می شد خیلی افتخار می کردم اما حالا که خودم این خودرو را دارم از سوار شدنش لذت می برم ولی افتخار نمی کنم. دوستم توسان دارد که من هم رانندگی کرده ام اما برایتون این عرض می کنم اگر قصد دارید یک خودروی شاسی بخرید و حدود 5 سال رانندگی کرده بعد بفروشید جیلی خوب است ولی اگر برای 8 سال می خواهید هیوندای و برای بیشتر از 10 سال دنبال تویوتا با بی-ام-وی بروید. تمام
امین: 1394/1/1719:51:47،
8رای مثبت
23رای منفی
اولا موتورش ۲۴۰۰هستش و اتومات هستش .

لطفا کسایی که نمیدونن جرت و پرت نگن هر جقدر پول بدی اش میخوری

ما داریم به خدا الان سخت ازش کار میکشیم الان بیست هزار تا کار کرده جیکش در نیومده

اونم فقط تو اتوبان باسرعت ۱۴۰_۱۶۰_۲۰۰

ولی سوختش صدی ۱۰هست تو شهرما با سرعت ۲۰۰صدی۱۴مصرف داش اینم بگم ماشین پر بود و وزنش زیاد بود
مازیار: 1394/3/201:09:00،
21رای مثبت
21رای منفی
با سلام دوستان من در شیراز ماشین جیلی شاسی بلند گرفتم الان حدود 8 ماه میشه کلی باهاش مسافرت رفتم قبل از اون هم کیا اسپورتیج داشتم خواستم جهت اطلاع بگم واقعا ازش راضی هستم شرف داره به کیا اصلا از لحاظ قدرت موتور یه سر وگردن بالاتره تمام آپشن های که نیاز یک خودررو به روز هست هم داره لطفا اول سوال کنید از کسانی که دارند بعد قضاوت کنید در ضمن یه سر به سایت ولوو بزنید میفهمید جیلی چطور بازار اروپا را نشون کرده یادمان باشه چین حالا در رقابت با آمریکا واروپا است یعنی ما با صنعت پراید وپیکان حرفی برای گفتن مقابل چشم بادامی ها نداریم .موفق باشید
م- پرواز: 1394/4/913:26:00،
22رای مثبت
20رای منفی
دوستان من تازه x7خريدم توي دور موتور 3000 خيلي صدا ميده و احساس ميكني موتور ميخواد از جاش دربره چرا اينقدر صدا ميده ...اوناكه تجربه دارن نظر بدن

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید
در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
آژانس مسافرتی راه و رسم
خرید آنلاین بلیط هواپیما
آژانس مسافرتی بهار پرستوها

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه

تبلیغات متنی

خرید بلیط دبی ارزان
همیشه به گشت با الی گشت
بلیط هواپیما دبی
Eligasht.com
صندلی اداری | میز مدیریت
3 سال ضمانت، ارسال رایگان به تمام ایران
مبلمان، صنایع چوبی، میز LCD
Tehkala.ir
قیمت دلار
قیمت روز سیم کارت 0912
تایپسرا ، مرکز تخصصی تایپ

شاسی بلند جدید جیلی در ایران را بشناسیم خبر اقتصادی