کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قيمت نفت به 102 دلار و 76 سنت رسيد


کد خبر : ۶۵۶۹سه شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳:۱۷۵۸۹۹ بازدید

قيمت نفت برنت براي تحويل در ماه اکتبر در بازار لندن با 3 سنت کاهش به 102 دلار و 76 سنت رسيد.

قيمت نفت در معاملات امروز  کاهش يافت و هر بشکه نفت برنت درياي شمال در برابر 102 دلار و 76 سنت معامله شد.

در حالي که تضعيف توليد در نقاط مختلف جهان از آلمان گرفته تا چين، نگراني ها از کاهش تقاضا براي نفت را افزايش داده است، قيمت نفت وست تگزاس اينترمدييت امروز کاهش يافت. قيمت نفت برنت نيز اندکي کاهش يافت.

قيمت نفت خام آمريکا از 29 اگوست تاکنون 0.5 درصد کاهش يافته است. ديروز بازار نفت در نيويورک تعطيل بود. شاخص هاي خريد توليد در کشورهاي آلمان، ايتاليا، انگليس و چين در ماه آگوست به کمتر از ميزان پيش بيني ها رسيد، در حالي که توليد نفت اوپک به بالاترين ميزان در يک سال اخير افزايش يافت.

حاناتان بارات، تحليلگر بازار نفت در اين باره گفت: «روند کاهش قيمت نفت در جريان است.» وي افزود: «اوپک در حال توليد نفت کافي براي تسکين دادن هر گونه مسئله موجود يا هر مسئله اي است که احتمال دارد بروز کند.»

بر اساس اين گزارش، قيمت هر بشکه نفت وست تگزاس اينترمدييت براي تحويل در ماه اکتبر در بازار نيويورک با 44 سنت کاهش به 95 دلار و 52 سنت رسيد. قيمت نفت خام آمريکا در ماه گذشته 2.3 درصد کاهش يافت و در طي امسال نيز افتي 2.7 درصدي داشته است.

قيمت نفت برنت براي تحويل در ماه اکتبر در بازار لندن با 3 سنت کاهش به 102 دلار و 76 سنت رسيد. فاصله قيمت نفت خام آمريکا و نفت برنت به 7 دلار و 3 سنت رسيد، در حالي که اين رقم در پايان معاملات روز 29 آگوست 7 دلار و 23 سنت بود.

بر اساس تحقيق بلومبرگ، توليد نفت 12 کشور عضو اوپک در ماه آگوست 891 هزار بشکه در روز افزايش يافت و به 31.033 ميليون بشکه در روز رسيد. آمار ميزان کل توليد اوپک در ماه جولاي 80 هزار بشکه کاهش يافت و به 30.142 ميليون بشکه در روز رسيد که ناشي از اصلاح آمارهاي توليد نفت ايران و نيجريه بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها