کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

طرح همکدی استان فارس , فردا اجرا می شود


کد خبر : ۶۵۵۸سه شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸:۳۳۲۸۱۸ بازدید

در راستای حذف کدهای بین ‌شهری تمام استان‌ها، از فردا چهارشنبه 12 شهریورماه اجرای این طرح در استان فارس آغاز می‌شود. در این راستا کد این استان به 071 تغییر و تمام شماره تلفن ...

طرح مذکور در 101 مرکز شهری و 467 مرکز روستایی در سطح شهرستان های آباده، ارسنجان، استهبان، اقلید، بوانات، پاسارگاد، جهرم، خرامه، خرم بید، خنج، داراب، رستم، زرین دشت، سپیدان، سروستان، فراشبند، فسا، فیروزآباد، قیروکارزین، کازرون، گراش، لار، لامرد، مرودشت، مهر، نورآباد، نی ریز و کوار انجام می شود.

در این طرح عدد 3 به شماره های مشترکین مراکز زیر مجموعه PC های شیراز و عدد 4 به شماره های مشترکین مراکز زیر مجموعه PC های کازرون، مرودشت و آباده و عدد 5 به شماره های مشترکین مراکز زیر مجموعه PC های لار، فسا و جهرم اضافه می شود.

مشتركين مي توانند از طريق تماس با سامانه 3200 و يا با مراجعه به پورتال شركت مخابرات استان به آدرس www.shiraztel.co.ir از شماره هاي جديد اطلاع يابند.

سهولت در ارتباطات درون استانی با هزینه کمتر و تماس تلفنی در سراسر استان بدون گرفتن کد را می توان از جمله مزایای این طرح نام برد.

اطلاعات کلیه شماره های استان برروی وب سایت شرکت مخابرات ایران (www.tci.ir) و پرتال شرکت مخابرات استان فارس (www. shiraztel.co.ir) قابل دسترسی است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها