کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جدیدترین تصاویر و اطلاعات از آیفون 6


کد خبر : ۶۵۵۶سه شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲:۳۳۹۷۴۱ بازدید

شاید برخی از طرفداران گوشی اپل تا به حال به صفحه‌های بزرگ و زیبای موبایل‌های اندرویدی با حسرت نگاه می‌کردند اما به نظر می‌رسد این موضوع با معرفی مدل جدید آیفون حل خواهد شد.

در حالیکه موبایل‌هایی که برند سیب گاز زده اپل را یدک می‌کشند در حال تسخیر بازارهای جهانی موبایل است، برای افراد چشم‌ به راه مدل جدید آیفون این سوال وجود داشت که آیا مدل جدید این برند می‌تواند گوی سبقت را از مدل‌های گذشته و سایر برندهای موبایل برباید؟

به نوشته سایت فوربس بازار داغ شایعات موبایلی حاکی از آن است که مدل جدید تلفن‌های همراه اپل با افزایش پهنای صفحه‌شان از 4.7 اینچ به 5.5 اینچ تقاضای خرید این مدل جدید را آنچنان بالا می‌برد که تا قبل از پایان سال 2014، هفتاد تا هشتاد میلیون نسخه از این محصول به فروش خواهد رسید.

اما خطری پنهان در کمین آیفون 6 است که هنوز چهره خود را نشان نداده است؛ این خطر پنهان می‌تواند باتری جدیدترین تلفن هوشمند اپل باشد. کافی است برای امتحان قدرت باتری تلفن‌های همراه آیفون سفری 9 روزه داشته باشید که در طول آن مکان‌یاب GPS خود را روشن نگه دارید، در این صورت متوجه می‌شوید که تلفن همراهتان حتی یک روز هم نمی‌توانند بدون کمک شارژر روشن بماند.

در کنار منافع مختلفی که یک اسکرین بزرگتر می‌تواند داشته باشد مثل لذت تماشای یک ویدئو، هیجان بیشتر بازی‌های موبایلی و راحت‌تر خواندن EBOOKها، یک موضوع دیگر تنها با داشتن صفحه موبایلی بزرگتر امکان‌پذیر است زیرا داشتن یک صفحه بزرگتر به معنای جای بیشتر برای باتری است و بقیه تجهیزات داخلی موبایل نیاز به افزایش حجم و جای بزرگتر ندارند و فقط باتری می‌تواند به تنهایی از تمام فضای اضافه ایجاد شده بهره ببرد.

آیفون 5 اس باتری‌هایی با قدرت 1560 میلی‌آمپر ساعت دارد و شایعات درباره مدل جدید تلفن همراه اپل گویای آن است که مدل 4.7 اینچی این تلفن دارای ظرفیت 2100 میلی آمپری ساعت است و مدل 5.5 اینچی آن ظرفیتی 2915 میلی آمپر در ساعت دارد. این گزارش‌ها نشان می‌دهد که یک افزایش 35 تا 85 درصدی در مدل‌های آیفون ایجاد می‌شود.

اما این افزایش ظرفیت‌ها باید در دنیای حقیقی امتحان شود تا قدرت حقیقی باتری این موبایل سنجیده شود. اپل مصمم است که پروسسورهای قدیمی خود را با یک نسخه جدیدتر تعویض کند که کارایی بالاتری دارد که این امر تاثیر دو جانبه‌ای بر قدرت باتری دارد. به نظر می‌رسد دو طرح متفاوت از گوشی‌های آیفون 6 به دلیل تفاوت در سایز صفحه تفاوت‌های عمده سخت‌افزاری دیگری نیز داشته باشند.

یکی از تفاوتهای بارز این دو طرح در قدرت LED آنهاست زیرا مدل 505 اینچی، LED قدرتمندتری برای روشنایی صفحه نیاز دارد. از سوی دیگر افزایش جزئی در قدرت روشنایی صفحه موبایل باعث می‌شود از عمر باتری موبایل کمی کاسته شود.

همچنین افزایش تعداد پیکسل‌ها در صفحه بزرگ مدل جدید تلفن همراه اپل در جهت ایجاد رزولوشن و کیفیت تصویر بالاتر باعث می‌شود منافع جا انداختن باتری‌های بزرگتر در این مدل کمتر به چشم بیاید چراکه پیکسل‌های بیشتر به معنای مصرف باتری بیشتر است.در روزهای گذشته یکی از شرکتهای شریک اپل در چین، اولین عکس رسمی از آیفون 6 را منتشر کرد و دیگر تقریبا قطعی شده که آیفون 6 که نمایشگر بزرگتری نسبت به آیفون 5 دارد به زودی به بازار وارد خواهد شد.

اکنون پس از انتشار این تصویر اولیه، انتشار عکسهای جدیدتری از پرچمدار آینده اپل در کنار آیفون 5 کاربران را به درک بهتری از طراحی این گوشی می‌رساند.

یکی از تغییرات اصلی در طراحی آیفون 6 که بیش از سایر تغییرات جلب توجه می‌کند، لبه‌های گرد و باریکتر بودن آن نسبت به آیفون پنج است. اما بزرگتر شدن سایز نمایشگر باعث شده آیفون 6 بیشتر به دنیای اسمارت فونهای امروزی نزدیک شود.اما از نکات منفی طراحی این گوشی لنز برجسته و برآمده آن است که به شدت باعث ناامیدی و یاس می‌شود و مشخص نیست که اپل به چه دلیل لنز آیفون شش را به این شکل طراحی کرده است.

البته خوشبختانه گفته می‌شود اپل در طراحی نهایی این برآمدگی را حذف خواهد کرد زیرا در غیر این صورت بی شک باعث میشود که خط و خش بیشتری روی لنز دوربین ایجاد شود.گزارشها حاکی از اینست که این آیفون 4.7 اینچی در ماه سپتامبر رونمایی رسمی خواهد شد و نسخه بزرگتر 5.5 اینچی آن نیز دسامبر رونمایی می‌شود.

گزارشها همچنین حاکی از اینست که لوگوی اپل در پشت آیفون 6 برای اطلاع‌رسانی تماس‌ها و پیامهای جدید به کاربر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. پشت لوگوی سیب گاز زده در آیفون 6 لامپی را تعبیه خواهد شد که در صورت دریافت تماس یا پیام جدید، شروع به چشمک زده می‌کند و اگر کاربر گوشی را برعکس روی میز یا زمین گذاشته باشد، متوجه روشن شدن این چراغ خواهد شد. پیش از این شاهد روشن شدن لوگوی اپل در لپ تاپهای این شرکت بوده‌ایم.

همچنین تصاویر منتشر شده از بورد اصلی آیفون 6 که توسط یک سایت فرانسوی منتشر شده نشان می‌دهد که پرچمدار بعدی اپل از تکنولوژی NFC بهره می‌برد. از مدتها قبل شایعه شده بود که قابلیت NFC در گوشی‌های آیفون مورد استفاده قرار می‌گیرد اما این امر هرگز محقق نشده است.با نگاه به تصاویر آیفون 6 می‌توان دریافت که اگرچه این گوشی دارای نمایشگر 4.7 اینچی است اما همچنان می‌توان با یک دست از آن استفاده کرد.

استیو جابز، بنیانگذار فقید اپل به استفاده از نمایشگرهای بزرگ در آیفون تمایلی نداشت و معتقد بود که یک گوشی هوشمند باید با یک دست به راحتی قابل استفاده باشد.همچنین گزارشها حاکی از این است که آیفون 6 پردازنده بسیار قوی‌تری نسبت به آیفون 5S خواهد داشت. با توجه به احتمال سیل تقاضای آنلاین برای این گوشی در روزهای قبل از عرضه، اپل در سه ماهه چهارم امسال درآمد قابل توجهی را کسب خواهد کرد.شرکت اپل از رسانه‌ها برای حضور در مراسم ویژه‌ای که 9 سپتامبر در کالیفرنیا برگزار خواهد شد دعوت کرد و انتظار می‌رود شرکت اپل در این مراسم از آیفون 6 تازه‌ترین نسخه گوشی هوشمند خود رونمایی کند.


ix3iv6djc28tkgelimw2.jpg

x96onfu1gxmoq3rm72.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها