کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نسخه طلايي آيفون 6، 10 ميليون تومان


کد خبر : ۶۵۳۹دوشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶:۳۰۶۲۳۹ بازدید

شرکت Goldgenie که سابقه طولاني در توليد گوشي‌هاي لوکس دارد، در حرکتي جالب ورژن ويژه و طلايي نسخه جديد آيفون را براي فروش ارائه کرده است.

اين شرکت نسخه 4.7 اينچي پرچمدار جديد اپل را براي اين کار انتخاب کرده است. Goldgenie آيفون 6 را در مدل‌هاي طلايي( طلاي 24 عيار)، پلاتيني و طلاي سرخ عرضه خواهد کرد! اين شرکت همچنين در نظر دارد تا نسخه‌هاي ويژه‌اي از گوشي را با طرح‌هاي ليزري خاص به بازار عرضه کند! فرض کنيد طرح مورد نظر شما با ليزر بر پشت گوشي طلايي شما حک شود!

اين شرکت همچنين معتقد است که اين گوشي‌هاي ويژه با طرح‌هاي خاص و هنري‌اش، به زودي و در کمتر از يک هفته ديگر براي عرضه آماده است. اين شرکت در نظر دارد تا براي عرضه آيفون 6، عرضه بين‌المللي آن را در دستور کار خود قرار دهد. آيفون 5s از طريق اين شرکت به‌طور گسترده و در سطح بين المللي پخش شد و توانست فروش بالايي را براي اين شرکت کسب کند! Goldgenie آيفون 5 را با گرانتي مادام العمر و همراه با بسته‌بندي مخصوص و ويژه به مشتريانش عرضه مي‌کند.

اما قسمت جالب اين مطلب قيمت و نوع پرداخت آن است!

به گزارش آی تی رسان، قيمت پيش فروش اين محصول لوکس، تنها 2197 پوند خواهد بود! اما کساني که نيمي از اين مبلغ را قبل از عرضه رسمي اين گوشي توسط کمپاني اپل به حساب اين شرکت واريز کنند، به همين ميزان تخفيف خواهند گرفت! واقعا جذاب است!اينطور نيست؟

اگر مايل به خريد اين نسخه خاص هستيد، هنوز دير نشده است! حدودا با پرداخت 10 ميليون تومان ناقابل مي‌توانيد قبل از عرضه رسمي اين گوشي صاحب يکي از آن‌ها شويد!



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها