کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

یک هفته تا رونمایی از خودرو 315 MVM جدید در ایران


کد خبر : ۶۵۰۱یکشنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲:۲۸۱۶۹۵۱ بازدید

شرکت مدیران خودرو پس از عرضه موفق خودرو ام وی ام 315 در سال 91، قصد دارد تا طی روزهای آتی مدل جدید فیس لیفت این خودرو زیبا را روانه بازار نماید.
 یک هفته تا رونمایی از خودرو 315 MVM جدید در ایران یک هفته تا رونمایی از خودرو 315 MVM جدید در ایران

خودرو 315 جدید در بازارهای داخلی و بین المللی توانسته است لقب خودروی هاچ بک سال را از آن خود سازد . طراحی ایتالیایی و زیبایی این خودرو همواره مورد توجه کارشناسان بازار قرار گرفته است که در مدل جدید، نمای جلو و عقب خودرو تغییرات گسترده ای پیدا نموده که حاصل این تغییرات چهره مدرن تر را برای این خودرو به ارمغان داشته است. در بخش نمای داخلی نیز تغییرات زیادی صورت گرفته به طوری که فضای کابین آن شکیل تر و باکیفیت تر گردیده است.

به گفته امیرحسن امیری مدیر بازار یابی و فروش شرکت مدیران خودرو، پس از رونمایی و معرفی خودرو X33 جدید اتوماتیک در خرداد ماه سال جاری ، این شرکت در نظر دارد تا مدل فیس لیف ام وی ام 315 جدید را با تغیرات ظاهری همراه با ارتقاء سیستم گیربکس و صفحه کلاچ معرفی نموده تا در این بخش از بازار با قدرت بیشتر ، موفقیت مدل قبلی خود را تشدید نماید.

به گفته وی شرکت مدیران خودرو توانسته است در سال های اخیر با ارائه مدل های متنوع با قیمت مناسب و رقابتی، همراه با افزایش کیفیت قطعات به یک خودروساز مطرح در کشور تبدیل گردد.


pyds3515myi82ciiffd.jpg

bl5nnwfmjp68mqupa.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها