کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بانک ملت دریافت قسط حضوری را ممنوع کرد


کد خبر : ۶۴۸۰شنبه، ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹:۰۳۳۵۸۵ بازدید

بانک ملت در اقدامی جالب دریافت اقساط مشتریان را به صورت حضوری ممنوع کرده است.

 به تازگی در شعب بانک ملت در برخي شهر ها نوشته ای در برد ها نصب شده با این موضوع که دریافت قسط بصورت حضوری دیگر در بانک ملت انجام نخواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است از این به بعد مشتریان بانک ملت برای پرداخت اقساط خود باید از یکی از راه های خودپرداز، اینترنت بانک و همراه بانک استفاده کنند و در شعب دیگر قسطی دریافت نمی شود! 

این اقدام در حالی از سوی بانک ملت صورت می گیرد که اساسا هیچ بانکی اجازه ندارد به مشتریان خدمات دریافت و پرداخت ارائه ندهد. 

توسعه و گسترش خدمات غیر حضوری و الکترونیکی به نوبه خود امری بسیار پسندیده و نیکی است اما بانک ملت باید به این نکته توجه داشته باشد که برای اجرای یک طرح ابتدا باید زمینه سازی و فرهنگ سازی صورت بگیرد. 

حال این سوال مطرح می شود که تکلیف مشتریانی که اساسا استفاده از روش های مدنظر بانک ملت (اینترنت بانک، همراه بانک و خودپردازها) را آموزش ندیده اند چه می شود؟ 

آیا در هنگام اعطای تسهیلات نیز این موضوع به تسهیلات گیرنده گوشزد شده بود که در حال حاضر به طور کاملا یکطرفه اقدام به وضع چنین قانونی کرده اید؟ 

با این تفاسیر می توان اینگونه استنباط کرد که بانک ملت برای راحتی کار خود و پرسنل زیرمجموعه اقدام به این کار کرده است و برای رفاه مشتریان اقدامی انجام نداده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها