کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سونی گوشی ضدآب با قیمت متوسط عرضه کرد


کد خبر : ۶۳۶۴پنجشنبه، ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۸:۰۳۱۱۶۲۸ بازدید

شرکت سونی روز سه‏ شنبه هفته جاری جدیدترین محصول خود را با نام Xperia M2 Aqua معرفی کرد. این گوشی نخستین تلفن هوشمندی است که فناوری ضدآب‏ Sony را به رده قیمتی متوسط می‏ آورد.
سونی گوشی ضدآب با قیمت متوسط عرضه کردسونی گوشی ضدآب با قیمت متوسط عرضه کرد

شرکت سونی روز سه‏ شنبه هفته جاری جدیدترین محصول خود را با نام Xperia M2 Aqua معرفی کرد. این گوشی نخستین تلفن هوشمندی است که فناوری ضدآب‏ Sony را به رده قیمتی متوسط می‏ آورد.

کالوم مک‏دوگال، مدیر بازاریابی Xperia در Sony Mobile گفت: «ما با Xperia M2 Aqua یکی از فناوری‏های اختصاصی‏مان را به یک تلفن هوشمند رده متوسط می ‏آوریم. Xperia M2 Aqua تلفن هوشمندی است که به مصرف‏ کنندگان اجازه می‏دهد چه در باران و چه در آفتاب از تلفن همراه خود استفاده کنند.»

Xperia M2 Aqua به یک پردازشگر چهارهسته ‏ای Qualcomm® Snapdragon™ 400 با سرعت ۱٫۲ گیگاهرتز۴ و توانمندی‏ های 4G LTE مجهز است. باتری ۲۳۰۰ میلی ‏آمپرساعتی این گوشی امکان استفاده از آن را در تمام طول روز فراهم می ‏آورد. در عین حال می‏توان حالتBattery STAMINA را روشن کرد و از این تلفن هوشمند حتی برای مدت طولانی‏ تری هم استفاده کرد.

دوربین این تلفن هوشمند ۸ مگاپیکسل است. برنامه‏ های دوربین Xperia مانند Social Live به شما اجازه می‏دهد لحظه‏ های ویژه را به‏ طور زنده در حساب Facebook خودتان پخش کنید. علاوه‌بر این برای حصول اطمینان از اینکه عکس دلخواهتان را می‏گیرید، به‏ ویژه زمانی که سوژه در حال حرکت است، Timeshift burst شروع به گرفتن عکس‏ های پی‏ درپی می‏کند، حتی پیش از فشردن دکمه شاتر و تنها در ۲ ثانیه ۳۱ عکس می‏گیرد تا از ثبت شدن بی‏ نقص لحظه دلخواهتان اطمینان حاصل کنید.

Xperia M2 Aqua از فناوری NFC متعلق به Sony استفاده می‏کند. با برنامه Lifelog متعلق به Sony که روی همه دستگاه‏ ها از پیش بارگیری شده است، می‏توانید به Sony SmartBand SWR10 متصل شوید تا به‏ طور خودکار ۲۴ ساعت شبانه‏روز و ۷ روز هفته از فعالیت‏ ها، سرگرمی‏ ها و خاطره ‏هایتان یادداشت‏ برداری کنید.Xperia M2 Aqua که در رنگ‏ های مشکی و سفید در دسترس خواهد بود از پاییز ۲۰۱۴ به بازارهایی شامل آمریکای لاتین، آسیا و اقیانوسیه و اروپا عرضه خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها