کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

انتشار اولین تصاویر از گلکسی نوت 4 سامسونگ


کد خبر : ۶۳۴۵سه شنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲:۱۰۱۰۰۸۶ بازدید

بالاخره انتظار به پایان رسید و به نظر می‌رسید اولین تصاویر واقعی از فبلت گلکسی نوت 4 سامسونگ لو رفته است. در این تصاویر نکات قابل توجه قابل فلزی، حاشیه‌های باریک ...
انتشار اولین تصاویر از گلکسی نوت 4 سامسونگانتشار اولین تصاویر از گلکسی نوت 4 سامسونگ

بالاخره انتظار به پایان رسید و به نظر می‌رسید اولین تصاویر واقعی از فبلت گلکسی نوت 4 سامسونگ لو رفته است. در این تصاویر نکات قابل توجه قابل فلزی، حاشیه‌های باریک صفحه‌نمایش و البته شباهت به گلکسی نوت 3 است.

قاب پشتی به نظر می‌رسد کماکان پلاستیک شبیه چرم هرچند با الگوی بافت کمی متفاوتی ساخته شده است. شاید بارز‌ترین نکته همان قاب دور فلزی باشد که پیش از این در گلکسی آلفا نیز دیده بودیم. اما همان‌طور که می‌بینید به نظر می‌رسد نوارهایی پلاستیکی در پایین قاب فلزی دستگاه به چشم می‌خورد.

Galaxy-Note-4-leak-1

از جمله مشخصات احتمالی گلکسی نوت 4 می‌توان به صفحه‌نمایش 5.7 اینچی با وضوح 2560 در 1440 پیکسل (QHD)، پردازنده اسنپ‌دراگون 805 یا اگزینوس 5433، دوربین 16 مگاپیکسلی OIS و حسگر اثر انگشت و اشعه فرابنفش اشاره کرد.

همچنین تصویر زیر نیز احتمالاً مربوط به جعبه گلکسی نوت 4 سامسونگ است. شاید تغییر رنگ جعبه و بافت شبیه به فلز آن نشانی از قاب فلزی نوت 4 باشد. به هر حال انتظار داریم که گلکسی نوت 12 شهریور رسماً معرفی شده و 12 روز بعد یعنی در 24 شهریور به بازار عرضه شود.

Galaxy-Note-4-leak-2



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها