کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عجیب ترین خودرو و موتورسیکلت در ایران


کد خبر : ۶۲۳۸سه شنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲:۱۱۱۱۹۴۴ بازدید

فردا در نمایشگاه کویر موتور از خودرو کی تی ام کراسبو اتریش و موتورسیکلت هایبرید 300 سی سی پیاجیو ایتالیا رونمایی خواهد شد.

به دنبال استقبال گسترده علاقمندان عرصه موتورسیکلت از بخش اول نمایشگاه مرکزی کـویـر تهران، بخش دوم نمایشگاه دائمی این شرکت با حضور دیگر برند های مطرح مورتوسیکلت جهان از جمله معروف ترین برندهای آسیایی در تاریخ 22 و 23 مرداد 1393 گشایش خواهد یافت.

همچنین در این مراسم از خودرو کی تی ام کراسبو اتریش و موتورسیکلت هایبرید 300 سی سی پیاجیو ایتالیا رونمایی خواهد شد.

در نمایشگاه اول کویر حرفه ای ترین موتورسیکلت های جهان با برندهای KTM اتریش ، MV Agusta و Piaggio  و Aprilia ایتالیا و همچنین برندهای آسیایی دایلیم ، هیوسانگ و مگلی در کلاس های گوناگون ریس ، سوپر اسپورت ، نیکد ، و اندرو و در حجم انجین های 250 تا 1200 سی سی به نمایش درآمدند .

رونمایی از خودرو  KTM X-BOW GT

در بخش دوم نمایشگاه مرکزی کویر در تهران، از خودروی کراسبو جی تی (X-BOW GT) که محصول بسیار شاخص کمپانی کی تی ام اتریش به شمار می رود رونمایی خواهد شد  .بدین ترتیب، کراسبو رسما از سوی یکتاز سیکلت کویر به فروش می رسد تا پاسخگوی شور و هیجان علاقمندان باشد .

کراسبو جی تی با ویژگیهای خاصی چون طراحی استثنایی ، انجین توربو با توان 285 اسب بخار محصول AUDI ، بدنه مرکزی تماماً از جنس فیبر کربن با وزنی که فقط به 85 کیلوگرم می رسد ، ترمز ABS اختصاصی چند حالته ، سرعت 0 تا 100 با شتاب فوق العادۀ 4.1 ثانیه ، شیشه های محافظ جلو و کناری و سقف قابل برداشت (X-TOP) ، کمربندهای ایمنی 4 نقطه محصول SCHROTH آلمان ، صدفیهای صندلی محصول RECARGO آلمان و با دارا بودن سطح آلایندگی یورو 6 اکنون تعریف جدیدی از لذت و هیجان سواری را برای رانندگان حرفه ای در ایران رقم می زند .

شرکت KTM خودروهای سری X-BOW را در سه کلاس R ، RR  و GT عرضه می کند . بر خلاف سری RR که اختصاصاً برای میادین مسابقه طراحی شده ، سری GT یک خودروی شهری است که از امکانات شهری همچون شیشه های جلو و کناری با قابلیت یخ زدایی ، ارتفاع بالاتر ، ترمز ضد قفل (ABS) چند حالته ، سقف پارچه ای ، کنسول GPS ، مبدل کاتالیست برای کاهش آلاینده های اگزوز ، کاهندۀ صدای اگزوز ، آینه دید عقب ، بوق و چراغ راهنما استفاده می کند .

این خودرو با ایجاد تغییراتی توسط نمایندگی مجاز ، از جمله کاهش ارتفاع ، تعویض رینگ و لاستیک ، و خاموش کردن سیستم ABS امکان حضور در میادین مسابقه را دارا می باشد .

bqfu9hsn4qm4h40wnh5.jpg

eav2c3sy0egxm5vumeuj.jpg


رونمایی از اولین موتورسیکلت هیبریدی ایران

در بخش دوم نمایشگاه مرکزی کویر، از اولین موتورسیکلت هیبریدی ایران نیز رونمایی خواهد شد. این موتوریسکلت استثنایی با نام MP3 Hybrid 300ieLT محصول کمپانی بزرگ پیاجیو (Piaggio) ایتالیا است و با بهره گیری از مزایای دو سیستم سوختی و الکتریکی برای تامین نیروی پیشرانه خود، در قسمت موتور درونسوز نسبت به سایر وسایل نقلیه آلایندگی بسیار کمتری را بر محیط زیست ایجاد می کند که این میزان در قسمت موتور الکتریکی به صفر می رسد.

fe6uz8odfwh6t27wlh2h.jpg

7oniz08ho0cp0qpxbi6t.jpg

گفتنی است این مراسم فردا و پس فردا ( 22 و 23 )  مرداد از ساعت 10 لغایت 22 چهارراه جهان کودک، ابتدای بلوار آفریقا، نبش دیدار شمالی برگزار می شود



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها