کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاخص بورس در کانال 74 هزار واحد درجا زد


کد خبر : ۶۱۹۱یکشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹:۰۲۱۵۸۴ بازدید

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز بدون تغییر در کانال 74 هزار واحد درجا زد و بیش از 503 میلیون برگ سهم به ارزش 128 میلیارد تومان داد و ستد شد.

در پایان معاملات امروز بازار سهام‌، شاخص کل بدون تغییر خاصی در کانال 74 هزار واحد درجا زد و در مجموع بیش از 503 میلیون برگ سهم به ارزش 128 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت.

بر اساس این گزارش فولاد مبارکه اصفهان پس از بازگشایی از ریزش شاخص جلوگیری کرد و به دنبال آن سرمایه‌گذاری غدیر،‌ نفت و گاز پارسیان و سرمایه‌گذاری امید ضمن افزایش قیمت بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند.

در معاملات امروز بورس تهران حمل و نقل بین‌المللی خلیج فارس‌،حمل و نقل توکا، لامپ پارس شهاب، افست، کاشی سعدی، کارخانجات تولیدی شیشه رازی، صنایع شیمیایی فارس، صنایع لاستیکی سهند، آلومینیوم، حفاری شمال، مهندسی نصیر ماشین،‌کشاورزی و دامپروری مگسال، شیشه و گاز و الکتریک خودوری شرق بیشترین افزایش قیمت را داشتند اما در مقابل سیمان کردستان، گروه صنعتی بوتان، مس شهید باهنر، شیر پاستوریزه پگاه اصفهان، کارتن، شیشه همدان، عمران و توسعه فارس بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

در فرابورس، شاخص 2 واحد کاهش یافت که ذوب آهن اصفهان، ‌بانک خاورمیانه، نفت ایرانول، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، ‌توکاریل، پتروشیمی خراسان، کشتیرانی دریای خزر و تولید برق عسلویه مپنا بیشترین تاثیر منفی را داشتند.

در این بازار اوراق امتیاز تسهیلات خرید مسکن در اکثر نمادها به طور میانگین یک درصد افزایش قیمت داشت و به طور متوسط به محدوده 90 هزار تومان رسید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها