کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سقوط یک فروند هواپیما در غرب تهران + آخرین تصاویر


کد خبر : ۶۱۸۷یکشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰:۴۰۳۰۷۷۱ بازدید

برخی رسانه‌ها نیز از کشته شدن 40 نفر در این حادثه خبر داده اند و برخی نیز اعلام کرده اند این هواپیما 15 سرنشین داشته است.

یک فروند هواپیمای ایران ـ 141 دقایقی پیش در شهرک آزادی تهران سقوط کرد. اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد اعلام کرده این هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان و در مسیر تهران ـ طبس در حال پرواز بوده و 15 سرنشین داشته است.

این هواپیما ساعت 9.18 دقیقه فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد  طبس ترک کرده است.

یک مقام آگاه در این باره گفت: در حال حاضر نیروهای امدادی و آتش نشانی راهی محل حادثه شده و هنوز نوع هواپیما و میزان خسارات و تلفات مشخص نشده است.

در حال حاضر ماموران انتظامی اجازه ورود خبرنگاران به محل حادثه را نمی‌دهند. تاکنون 6 جنازه از میان لاشه های هواپیما بیرون کشیده شده است. آتش سوزی در محل حادثه مهار شده و نیروهای امدادی در حال جستجو برای یافتن کشته ها و مجروحان این حادثه هستند.

برخی منابع خبری اعلام کرده اند این هواپیما از فرودگا مهرآباد به مقصد طبس در حال پرواز بوده که دقایقی پس از بلند شدن در شهرک آزادی تهران سقوط کرده است. برخی رسانه‌ها نیز از کشته شدن 40 نفر در این حادثه خبر داده اند و برخی نیز اعلام کرده اند این هواپیما 15 سرنشین داشته است.

در تماس خبرنگار مهر با اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد، سقوط هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی سپاهان در مسیر تهران ـ طبس تائید شد. یکی از شاهدان حادثه به خبرنگار مهر گفت: هواپیما با سرعت بالایی با زمین برخورد کرد و به طور کامل شعله ور شد و تنها بال عقب هواپیما سالم مانده است. 

محل وقوع سانحه


1wm1jmmfcqtvm5pjmdo.jpg
 

1prf3r1ig30bqcg58njo.jpg

saoixx1qllpc556348j7.jpg

در این باره محمد ایلخانی اظهار داشت: ساعت 9:20 دقیقه امروز هواپیمای مسیر تهران - طبس متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان‌ایر هنگام بلند شدن از انتهای باند فرودگاه مهرآباد یک موتور خود را از دست می‌دهد و در شمال جاده مخصوص کرج سقوط می‌کند.

وی ادامه داد: در این هواپیما کرو پروازی شامل دو نفر خلبان، دو نفر مهماندار، دو نفر گروه فنی و دو نفر گارد امنیت پرواز بوده است.

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها بیان کرد: در این پرواز 34 مسافر بزرگسال، 3 نوزاد زیر دو سال و 3 کودک زیر 12 سال حضور داشتند.

ایلخانی بیان کرد: این هواپیما قطعاً سقوط داشته است و احتمال زنده ماندن مسافران آن کم است و شاید چندین نفر از این پرواز زنده مانده باشند.
 

11:09 *پروازهای فرودگاه مهرآباد به قوت خود باقی‌ است/ انجام پروازها بدون تاخیر

مدیر مرکز اطلاع‌رسانی پروازهای فرودگاه مهرآباد اظهار داشت: پس از وقوع سانحه سقوط هواپیمای ایران 140 همه پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی مهرآباد  به قوت خود باقی است و سر زمان مقرر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: هیچ تأخیری در انجام دیگر پرواز‌های مهرآباد رخ نخواهد داد و روند انجام پرواز‌ها و ورود پرواز به فرودگاه و خروج آن ادامه دارد.


11:12 *تاکنون 31 جسد حادثه سقوط هواپیما پیدا شده است

صادقی درباره حادثه سقوط یک هواپیما اظهار داشت: در حال حاضر در محل سقوط مشکل ترافیکی نداریم و نیروهای امداد و نجات در حال جمع‌آوری اجساد هستند.

وی ادامه داد: هنوز پاکسازی کامل در این حادثه صورت نگرفته است، یک قطعه از هواپیما به خیابان پرتاب شده که در حال انتقال آن به محل حادثه هستند و تاکنون 31 جسد پیدا شده است.

 

11:16 *3 تا 7 نفر از عابران دچار حادثه شدند/ فوتی‌ها در حال شناسایی هستند

مرتضی مرادی‌پور معاون هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات کشور گفت: هواپیمای سپاهان ایر پس از برخاستن از زمین که به مقصد طبس بوده است حوالی ساعت 10 صبح به دلیل خاموش شدن موتورهایش دچار سقوط شد.

وی ادامه داد: هواپیما دقیقا در ضلع جنوبی شهرک آزادی و به دیوار غربی شرکت شیشه برخورد کرد و دچار حریق شد.

مرادی‌پور گفت: به علت آتش گرفتن هواپیما تمام مسافران جان باختند و بر اثر حریق 3 تا 7 نفر از کارمندان شرکت شیشه و شهروندان عادی در اطراف حادثه مصدوم شدند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: در حال حاضر نوار امنیتی در محل حادثه نصب شده و مأموران انتظامی، اورژانس، امداد و نجات و آتش‌نشانی حضور دارند و اقدامات لازم برای شناسایی فوتی‌ها در حال انجام است.
 

wwtbp6dav7y5vpar7l1.jpg

g4qlwgjxt90lwavm16ht.jpg

9prhfzurfg1pua0qb2p.jpg

s9fgc9jhbkjwfvkg5xvn.jpg

940of5uaipvmmu10nsk9.jpg

cxk0dzd9upzniei4g0u.jpg

owsrktxpm9ficr1dd55.jpg

3h073jwsau11v3xavyu.jpg

eulssqjm12nz0qyvtd8.jpg

xb0h6q4yq45rsjid7o2.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها