کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت خانه‌های کلنگی در پایتخت + جدول


کد خبر : ۶۱۷۵شنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵:۳۳۷۶۹۵ بازدید

بررسی‌ها حاکی از آن است که برخی از سازندگان با افتادن به جان خانه‌های کلنگی، رونق پرهزینه‌ای به این بازار بخشیده‌اند.

در شرایطی که بازار خرید و فروش مسکن چندان روبه راه نبوده و صفت آشفتگی بیش از هر زمان دیگری برازنده آن است، برخی از سازندگان با افتادن به جان خانه‌های کلنگی، رونق پرهزینه‌ای به این بازار بخشیده‌اند. تدوام این روند سبب شده تا خریداران و فروشندگان در انتظار ثبات قیمت‌ها دست از هر اقدامی برداشته و از سوی دیگر برخی از سازندگان با اطلاع از ارزش خانه ‌های کلنگی و تخریب آنها سود هنگفتی به جیب بزنند.

سازندگانی که گویا تعدادشان با رکود حاکم بر بازار مسکن نه تنها کم نشده  بلکه بیشتر هم شده است.  بررسی‌ها حاکی از آن است افزایش قیمت آپارتمان در شرایط فعلی بازار مسکن تاثیراتی را در بهای زمین و خانه های کلنگی گذاشته و در شرایط رکود خرید و فروش آپارتمان، معاملات زمین و ملک رونق بیشتری پیدا کرده است.

لازم به ذکر است که تعیین قیمت خانه های کلنگی براساس چند شرط انجام می گیرد که به جز محله و خیابانی که زمین مورد نظر در آن قرار دارد، جواز ساخت و بر خانه در قیمت نهایی آن تاثیر گذار است و می تواند قیمت ها را تاحدود زیادی افزایش دهد.

بر اساس این گزارش، آینده نامعلوم بازار مسکن و شایعاتی که در رابطه با آن در میان خریداران و فروشندگان وجود دارد، موجب شده است که قیمت خانه های کلنگی به دلیل ارزش افزوده بالا، با افزایش قیمت مواجه باشد.  
 

l2qncu2hgilouc2cj5v9.jpg
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها