کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تلاش می کنیم قیمت ها 15 تا 30 درصد کم شود


کد خبر : ۶۱۶۸شنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲:۰۴۷۴۸۵ بازدید

سریال«قیمت گذاري خودرو» روز چهارشنبه 22 مرداد وارد فازه تازه خود خواهد شد چرا که بسیاری از شهروندان آخرین تصمیم این شورا ...

نادر قاضی پور، عضو شورای رقابت در رابطه با آینده قیمت خودرو توضیح داد.

سریال«قیمت گذاري خودرو» روز چهارشنبه 22 مرداد وارد فازه تازه خود خواهد شد چرا که بسیاری از شهروندان آخرین تصمیم این شورا را نپذیرفتند و انتظار می رود با تجدید نظر بار دیگر قیمت خودرو کاهش پیدا کند.

در همین رابطه نادر قاضی پور، عضو کمیسیون صنایع مجلس و از اعضای شورای رقابت به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: « شورای رقابت بنا دارد که قیمت خودرو کاهش پیدا کند. این قیمت هایی که اعلام شده چندان پذیرفته شده نیست. »

او ادامه داد: « ساز و کاری را باید تدارک ببینیم که خودروسازان ما بین 15 تا 30 درصد قیمت خودروهای شان را کاهس دهند. در این رابطه هم اصولی می توان طراحی کرد که خودروسازان ضرر نکنند و در مقابل مردم هم بتوانند خودرو را ارزان تر خریداری کنند.»

قاضی پور با اشاره به جلسه روز چهارشنبه شورای رقابت گفته های خود را اینگونه ادامه داد: « به هر حال ما روز چهارشنبه نشست مهمی خواهیم داشت و قطعا تلاش مان را خواهیم کرد که قیمت خودرو این روند کنونی را نداشته باشد و قیمت آن کاهش پیدا کند. »

گفتنی است چهارشنبه 22 مرداد قرار است بار دیگر شورای رقابت پرونده تعیین قیمت خودرو  را بررسی کند و به دنبال آن باید منتظر ماند و دید که آیا مهر تایید افزایش قیمت خودرو باقی خواهند ماند یا اینکه کاهش قیمت خروجی نشست شورای رقابت است. تاکنون در جریان تمامی این مبادلات و تأیید و تکذیب‌ها یک اتفاق همواره تکرار شده است و چیزی جز افزایش قیمت خودرو در بازار نبوده است. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها