کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مقایسه تعرفه‌های تلفن همراه


کد خبر : ۶۱۳۵سه شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳:۳۱۵۰۱۴ بازدید

روز گذشته مدیر عامل اپراتور دوم از نحوه‌ی اطلاع‌رسانی رسانه‌ها درباره تغییر تعرفه‌های ارتباطی این اپراتور گلایه‌ و تاکید کرد که ایرانسل کاهش هم در تعرفه‌های خود داشته‌ ...

روز گذشته مدیر عامل اپراتور دوم از نحوه‌ی اطلاع‌رسانی رسانه‌ها درباره تغییر تعرفه‌های ارتباطی این اپراتور گلایه‌ و تاکید کرد که ایرانسل کاهش هم در تعرفه‌های خود داشته‌ و اکنون در سیم‌کارت‌های دائمی این اپراتور تعرفه 499 ریال است.

پاسخ مدیر عامل ایرانسل درباره این که تعداد مشترکان سیم‌کارت دائمی ایرانسل کمتر از دارندگان اعتباری‌ها است این بود که مهم نیست و تمام مشترکان ایرانسل می‌توانند به مشترک سیم‌کارت‌های دائمی تبدیل شوند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

تعرفه‌های پیام چند رسانه‌ای ایرانسل به گفته دزفولی از 32 تومان به 199 ریال رسیده و کاهش داشته در حالی که هم‌اکنون برخی اپراتورها همین سرویس را با قیمت 100 تومان ارائه می‌کنند همچنین تماس از سیم‌کارت اعتباری ایرانسل به تلفن ثابت هم با کاهش تعرفه مواجه بوده است.

مدیر عامل ایرانسل ادامه داد: در مجموع از میان 12 آیتمی که برای تعرفه‌ سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری وجود دارد (پیامک، تماس درون و برون شبکه‌ای و پیام چند رسانه‌ای)، ما در 10 زمینه تعرفه‌ای پایین‌تر از همراه اول داریم و تنها در یک بخش معادل آنها بوده و در یک آیتم بالاتریم.

اول اردیبهشت ماه امسال مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار هم از تغییر تعرفه‌های همراه اول خبر داده و گفته بود که تعرفه‌ها براساس هم کدسازی اعمال خواهد شد.

وحید صدوقی همچنین به اعلام تعرفه‌های جدید اپراتور اول پرداخت و عنوان کرد: پیش از نوروز سازمان تنظیم مقررات ارتباطات قانونی وضع کرد که براساس آن تعرفه‌ها از صورت پالسی به حالت دقیقه‌ای تغییر کند بر همین اساس سقف تعرفه‌ی در نظر گرفته شده برای هر دقیقه مکالمه با خط دائم 599 ریال اعلام شد که پیش از این سقف این مبلغ 617 ریال بود.

به گفته او در زمینه‌ی تلفن‌های اعتباری همراه اول نیز سقف تعرفه‌ی اعلام شده از سوی رگولاتوری 899 ریال بود اکنون با حذف جابه‌جایی از مکالمات هزینه‌ی تمام مکالمات با سیم‌کارهای همراه اول در تمام کشور حالت یکسان پیدا می‌کند.

پیش از این برای سیم‌کارت‌های اعتباری این‌گونه بود که در تماس سیم‌کارت‌های اعتباری با سیم‌کارت‌های همراه اول همان شهر 670 ریال و در تماس با سایر استان‌های 1113 ریال هزینه در نظر گرفته می‌شد که در کنار این هزینه مبلغ مکالمه دو پالس نیز به عنوان جابه‌جایی به این رقم اضافه می‌شد، اما اکنون قرار بر آن شده که تعرفه‌های این بخش به‌طور کلی 670 ریال در نظر گرفته شود و در تمام موارد هزینه‌ی هر دقیقه مکالمه با سیم‌کارت اعتباری همراه اول 67 تومان باشد.

صدوقی به تعرفه‌های سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتور اول اشاره کرد و افزود: پیش از این نرخ موثر ما در شبکه 731 ریال بود که اکنون این رقم به 670 ریال رسیده وبه عبارت دیگر 9 درصد کاهش داشته است.

وی هم‌چنین یادآور شد: از این پس هزینه‌ی هر دقیقه مکالمه با سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول با سیم‌کارت دائمی و اعتباری همراه اول و تلفن ثابت 57 تومان خواهد بود، در حالی که پیش از این در بخش شهری هزینه‌ی این تماس‌ها 447 و در بخش بین‌شهری 760 ریال بود.

وی در عین حال یادآور شد: بخش عمده‌ای از مشترکان همراه اول افرادی هستند که از سیم‌کارت‌های اعتباری استفاده می‌کنند که بررسی تعرفه‌های جدید و قدیم گویای آن است که هزینه‌های این افراد کاهش پیدا خواهد کرد.

اما تعرفه سیم‌کارت دایمی و اعتباری ایرانسل و همراه اول در جدول زیر که مرجع آن وب سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، وب سایت ایرانسل و همراه اول است، دقیقا بیان شده است.


ogpkmhr27dvig1qhl2w.jpg

cmpiw0287rv61sveh3d.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها